Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zou graag een oplossing willen hebben voor een van mijn grootste irritaties. Bij normaal gebruik is mijn batterij na een dag leeg. Dit is niet het grootste probleem, aangezien ik dan een nacht heb om mijn telefoon aan de navelstreng te leggen. Maar nu het probleem:

Rond een uur of 5 of 6 begint hij meestal te zeuren dat de batterij leeg raakt en dat ik de lader moet aansluiten. Dan kan ik er nog wel een paar uur mee, maar voor een snel kiekje met de camera gaat dan niet meer. Dit omdat de standaard camera app niet meer wil werken als de telefoon aangeeft dat ik hem moet opladen. Dit is heel vervelend als ik savonds een leuk kiekje wil maken.

Graag zou ik willen weten of dit te omzeilen is. Ik gebruik een standaard 2.3 Android, geen gekke roms of iets. Liever zou ik dit ook niet willen veranderen, ik hou het graag bij het originele.

Ik hoor graag van jullie

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
andere camera app gebruiken...

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2