Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Op dit moment heeft mijn Asus K52JK het begeven (je moet ze ook niet laten vallen
), en heb ik hier een aantal filters toegepast op mijn voorkeuren, en dan blijft er nog een klein lijstje over.
Kan iemand mij adviseren waarom ik welke laptop zou moeten kiezen?
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Wat mag je laptop gaan kosten?
In totaal rond de €600-650. Aangezien ik er ook direct een SSD in wil bouwen (die worden er nog niet eens bij geleverd..), laten we zeggen dat de laptop rond de €450-500 mag gaan kosten.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja. Gewicht maakt niet zoveel uit, accuduur mag zo rond de 2 uur liggen. De grootte van 15,6" bevalt me prima.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen Acer, 100x gerepareerd, uiteindelijk moederbord oververhit. Asus is me wel goed bevallen. Met overige merken heb ik geen ervaring.
Kan iemand mij adviseren waarom ik welke laptop zou moeten kiezen?
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
- Ontwikkeling (Eclipse)
- Photoshop
- 720p series/films downloaden en bekijken
- En uiteraard al het officewerk: browsen, word, etc.
Wat mag je laptop gaan kosten?
In totaal rond de €600-650. Aangezien ik er ook direct een SSD in wil bouwen (die worden er nog niet eens bij geleverd..), laten we zeggen dat de laptop rond de €450-500 mag gaan kosten.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja. Gewicht maakt niet zoveel uit, accuduur mag zo rond de 2 uur liggen. De grootte van 15,6" bevalt me prima.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen Acer, 100x gerepareerd, uiteindelijk moederbord oververhit. Asus is me wel goed bevallen. Met overige merken heb ik geen ervaring.
[ Voor 8% gewijzigd door Niekfct op 22-11-2012 22:44 ]
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.