Toon posts:

Samengestelde pc.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey guys,

Ik ben op zoek naar een goede game pc van rond de 750-800 euro, nou heb ik zelf iets in elkaar gezet, met hulp van iemand en het leek ons wel een goed systeem, maar nu had ik nog even een vraag, past alles bij elkaar als in het moederbord / processor etc etc, en past het ook in de kast ( lijkt me van wel toch?) Of hebben jullie nog een betere setup?

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/30c3zo4.jpg
De z77 moet je maar even weg denken.

Het gaat om deze setting. Harde schijf is niet nodig. Die heb ik nog.

En nog 1 laatste vraag, kan ik een dvd drive van mijn huidige pc in de bovenstaande pc zetten of moet ik daar nog uitkijken met maten en snoeren etc?

Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11-2025
het gaat allemaal passen, zou nog even naar de kast kijken, voor dat geld zijn er betere kasten op de markt: pricewatch: Corsair Carbide 300R
Die voeding kan ook veel goedkoper: pricewatch: XFX Pro 550W
Als je nog wat geld wil besparen, kan je dit moederbord nemen: pricewatch: Asrock B75 Pro3-M
Met het vrijgemaakte geld zou je nog een ssd kunnen overwegen! ;)

Verwijderd

Topicstarter
En met allemaal neem ik meteen aan dat de dvd drive ook kan toch? :p

En ja over de kast, mijn probleem is dat ik een vette kast wil :p niet zo'n standaard doos om het zo maar even te zeggen :p En de overige suggesties die je hebt staan laat ik even links liggen bedankt!

In ieder geval reuze bedankt! Dan ga ik dit binnekort bestellen en ik elkaar zetten.

I heb btw nog even gekeken naar de kast. Het moederbord formaat is een ATX. Maar als ik bij hardware.info bij behuizingen kijk en de aangegeven moederbord formaat kies, staat deze kast niet in het lijstje, ondersteunt deze kast, dit moederbord dan wel?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2012 07:18 ]

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:45
http://www.aerocool.com.t...predator-x1-white-edition
"Motherboards Micro ATX / ATX"

Je voeding is wel zware overkill voor 1 videokaart.

[ Voor 31% gewijzigd door mitsumark op 23-11-2012 08:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ah oke, zag het er niet tussen staan, thanks. Dus ik zou toch een mindere voeding moeten kiezen? Diegene die Bos97 suggereerde?

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:45
Moeten niet, maar je betaalt nu wel voor iets wat je niet gebruikt.
De XFX Pro 550 is inderdaad prima en al ruim voldoende, zelfs als je er later nog een high-end videokaart in zet.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dan doe ik de 550. Ik laat het gewoon bij 1 videokaart dus dat zit dan goed.

Dan nog 1 vraagje, als het goed is kan ik met deze pc's de games van nu spelen op high? Als in Bf3, Call of duty, Skyrim etc, zonder problemen?

Dat was het eigenlijk wel, als iemand nog op of aanmerkingen heeft dan hoor ik het graag, aangezien ik nog een paar dagen moet wachten tot ik deze setting kan kopen.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-02 22:33
Misschien wil je de GTX660Ti nog vervangen door een HD7950, blijkbaar krijg je daar nu 3 games bij. Ze hebben de zelfde prijs en de HD is ook nog eens een tikkeltje sneller.

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 08:35
Even het linkje van iemand anders gestolen :P http://www.alternate.nl/html/themeworld.html?docId=4542

Verwijderd

Topicstarter
Hm ja, daar zal ik eens over nadenken, het enige probleem en het klinkt heel stom, ik ben meer fan van Nvidia en niet van AMD Radeon :/ Is deze actie btw alleen bij Alternate, of is die van Amd zelf? Maar het is zeker een mooie actie, ik heb nog even bedenk tijd .

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11-2025
Asus heeft ook nog een hele stille, licht overklokte gtx 660 ti waar je borderlands 2 bij krijgt!: pricewatch: Asus GTX660 TI-DC2OG-2GD5

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:53:
Hm ja, daar zal ik eens over nadenken, het enige probleem en het klinkt heel stom, ik ben meer fan van Nvidia en niet van AMD Radeon :/ Is deze actie btw alleen bij Alternate, of is die van Amd zelf? Maar het is zeker een mooie actie, ik heb nog even bedenk tijd .
De vraag is, waarom?

Prijs performance is AMD momenteel een tikkie intressanter namelijk.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat weet ik niet :P Ik ben meer bekend met de Geforce serie dus ik weet een beetje de reeks nu, heb me nooit echt verdiept in de Hd series dus daar weet ik dan weer wat minder van, maar als het gewoon hetzelfde is of zelfs beter dan is het inderdaad wat interessanter. + die gratis games natuurlijk :p

Nog even een vraagje, hoe zit het met de garantie als je de pc zelf in elkaar zet?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2012 15:51 ]

Verwijderd

Dan geld de garantie per onderdeel die je gebruikt lijkt mij.
Pagina: 1