Omdat ik de vraag naar een Nederlands alternatief van siri voor Android regelmatig ben tegengekomen leek het me goed dit hier even te melden. Sinds woensdag is er arti voor android(ook met deze zoekterm te vinden in google play). Het leuke aan arti is dat het ontstond in januari 2010 als interactief communicatiesysteeem voor windows(hoofdzakelijk voor blinden). Siri was er toen nog lang niet dus in feite kwam de maker van Arti al met dit idee voor Siri er was. Het product kost 9,95 en kan onder andere: Personen bellen, smsssen, mailen, documenten opstellen met spraak, informatie geven over wetenswaardigheden wetenschap en geschiedkundige feiten, moppen vertellen, dialogen voeren, een quiz spelen, radiostations opstarten, uitzending gemist afleveringen laden, youtube video's zoeken en og veel meer. Volgens e maker zijn er ruim 1000 functies, ik zou het niet weten heb ze nog lang niet allemaal geprobeerd. Wel is het echt eeen heel kwalitatief goede app. Om een indruk te geven hier de link naar een youtube video van de maker:
YouTube: ARTI voor Android
Dit is niet bedoeld als reclame maar het is gewoon een nieuwe app waar we er nog geen van hebben in Nederland. Mochten mensen hem aanschaffen zijn ervaringen hier natuurlik altijd leuk. En vind je het nisk dan is het ook leuk om te weten waarom.
vanaf 7 december is de prijs verlaagd naar 6,95 en is er een gratis demoverise beschikbaar.
YouTube: ARTI voor Android
Dit is niet bedoeld als reclame maar het is gewoon een nieuwe app waar we er nog geen van hebben in Nederland. Mochten mensen hem aanschaffen zijn ervaringen hier natuurlik altijd leuk. En vind je het nisk dan is het ook leuk om te weten waarom.
vanaf 7 december is de prijs verlaagd naar 6,95 en is er een gratis demoverise beschikbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door dicksterk op 10-12-2012 14:00 . Reden: prijs is verlaagd en gratis demo-verisie toegevoegd ]