Hoi Allemaal,
Volgende heb ik
Moederbord : Gigabyte GA-MA770-UD3
Processor : AMD Athlon 64 X2 5200+
4.00 GB Dual Channel DDR2 OCZ XTC Platinum (2 * 2gb)
Sinds een tijdje heb ik het volgende probleem
Ik start de PC op, ik zie het scherm wat me normaal vertelt welke processor en Geheugen etc.
Maar regelmatig Na dat ik zie welke processor ik heb blijft het heel lang still, soms wel 15 minuten, dan opeens geheugen grote en alle andere zaken.
Ik heb de laatste Hirens.BootCD.15.2 en heb natuurlijk Memtest86+ gedraaid.
Geen problemen gevonden, heeft de hele dag gedraaid en meerdere keren.
Nu heb ik ook CPU Stability Test gedraaid en dat resulteerde in een scherm dat er uitzag of dat die ontploft was, ik moest opnieuw opstarten en wat een ramp was dat allerlei error's met windows opstarten.
Kan iemand mij verder helpen om meer tests te doen, of zou ik misschien een nieuwe processor nodig hebben?
Oh ja, naar mij weten ik heb niks overclocked, (me vrouw ook niet en de 2 jarige jongen ook niet) iemand anders zit er niet achter.
Willem
Volgende heb ik
Moederbord : Gigabyte GA-MA770-UD3
Processor : AMD Athlon 64 X2 5200+
4.00 GB Dual Channel DDR2 OCZ XTC Platinum (2 * 2gb)
Sinds een tijdje heb ik het volgende probleem
Ik start de PC op, ik zie het scherm wat me normaal vertelt welke processor en Geheugen etc.
Maar regelmatig Na dat ik zie welke processor ik heb blijft het heel lang still, soms wel 15 minuten, dan opeens geheugen grote en alle andere zaken.
Ik heb de laatste Hirens.BootCD.15.2 en heb natuurlijk Memtest86+ gedraaid.
Geen problemen gevonden, heeft de hele dag gedraaid en meerdere keren.
Nu heb ik ook CPU Stability Test gedraaid en dat resulteerde in een scherm dat er uitzag of dat die ontploft was, ik moest opnieuw opstarten en wat een ramp was dat allerlei error's met windows opstarten.
Kan iemand mij verder helpen om meer tests te doen, of zou ik misschien een nieuwe processor nodig hebben?
Oh ja, naar mij weten ik heb niks overclocked, (me vrouw ook niet en de 2 jarige jongen ook niet) iemand anders zit er niet achter.
Willem