Lan + inet doet vaag

Pagina: 1
Acties:

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-03 19:32
Hallo, thuis hebben wij een lan, met 2 computers. Internet word gedeeld, dat werkTE allemaal goed.

Nu heb ik alleen een probleempje, sinds eergisteren krijg ik geen internet meer (de 'server' wel maar de workstation niet meer) ik krijg wel verbinding, maar dan stopt het.

Als ik email ophaal, zegt hij bezig met ophalen van berichten lijst... dan gaat ie beginnen met bericht 1 (bezig met downloaden van bericht 1 van 25) maar dan stopt hij. Dan blijft hij gewoon ewig staan, hij download NIKS, na 60 seconde krijg ik een timeout. De berichten lijst haalt hij wel op omdat hij eerst nog maar 15 berichten ging ophalen.

Surfen gaat ook niet meer, behalve naar www.msn.nl, www.hotmail.com en www.n*.nl <- ivm spam. Deze doen het goed de rest niet (voor zover ik het weet)

Wie heeft dit ook al eens, gehad?? Het heeft het dus allemaal goed gedaan maar nu niet meer.

Ik gebruik sygate 4 build 712, de OS-sen zijn allebei 98SE, het gaat om kabel internet.

PS misschien is het al gevraagd, maar ik kan niet zoeken :(

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:15

GaMeOvEr

Is een hork.

Move I&T -> NT.

Aannames zijn fataal.

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:23

Metzie

Nyaano !

Wat heb je zelf allemaal geprobeert?

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-03 19:32
client computer:
IE -> opnieuw
windows -> opnieuw (zonder format)
netwerk kaart eraf en erop
tijdelijke inet bestanden leeg
proxy van sonera aan en uit
in netscape geprobeerd
netwerk kaart, ip automatisch en zelf opgeven

sygate op allebei de computers opnieuw erop

PS pingen werkt WEL naar elke site!! ik denk dat ik maar moet formateren :(

Verwijderd

Ik heb ook wel 's zoeits gehad (ik kon wel m'n email ophalen, maar niet surfen).
Ik had toen alle cookies ff verwijdert en toen deed 't het weer, probeer dat ook eens.
Enne doet het het op de server wel?