Goedemiddag,
Software:
Wij hebben het volgende staan:
- Windows SBS 2003
- Exchange 2003
De Exchange server heeft geen pop3 connectors ingesteld staan.
Ook de pop3 service staat gewoon uit.
Het probleem:
Er is een laptop met Windows 7 en Office 2010.
Deze laptop heeft 2 mailboxen, 1 Microsoft Exchange en 1 POP/SMTP (ziggo).
Zowel de Exchange als de Pop3 heeft een apart gegevens bestand en hebben in Outlook een aparte potsvak in.
Nu is het zo dat bij de Pop3 de mail op beide postvakken binnen komt.
Ik ben bij Mijn Ziggo ingelogd geweest en daar staat het betreffende email adres zonder forward ingesteld.
Ik krijg eerst in het Ziggo postvak de mail binnen en ong. 18~ minuten later de mail in de postvak in van de Exchange. Met een pop3 connector om de 15 minuten zou het verklaard zijn maar deze staat niet ingesteld.
Dit gebeurd echter alleen bij die Ziggo mail, en op alle apparaten. (iPhone, iPad, laptop)
Ik kan echter niet vinden waarom deze in de Exchange postvak in binnen komt.
Iemand enig idee?
Software:
Wij hebben het volgende staan:
- Windows SBS 2003
- Exchange 2003
De Exchange server heeft geen pop3 connectors ingesteld staan.
Ook de pop3 service staat gewoon uit.
Het probleem:
Er is een laptop met Windows 7 en Office 2010.
Deze laptop heeft 2 mailboxen, 1 Microsoft Exchange en 1 POP/SMTP (ziggo).
Zowel de Exchange als de Pop3 heeft een apart gegevens bestand en hebben in Outlook een aparte potsvak in.
Nu is het zo dat bij de Pop3 de mail op beide postvakken binnen komt.
Ik ben bij Mijn Ziggo ingelogd geweest en daar staat het betreffende email adres zonder forward ingesteld.
Ik krijg eerst in het Ziggo postvak de mail binnen en ong. 18~ minuten later de mail in de postvak in van de Exchange. Met een pop3 connector om de 15 minuten zou het verklaard zijn maar deze staat niet ingesteld.
Dit gebeurd echter alleen bij die Ziggo mail, en op alle apparaten. (iPhone, iPad, laptop)
Ik kan echter niet vinden waarom deze in de Exchange postvak in binnen komt.
Iemand enig idee?