+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Helicon stacking mischien ? http://www.heliconsoft.com/
Recht van voren foto's maken en dan focus stacken met Helicon Focus en die stap herhaal je na een stapje op te schuiven en weer foto's te maken, hou wel rekening mee dat je aardig wat overlap aanhoud zodat je makkelijk kan stitchen. Als je dan uiteindelijk je hele aquarium hebt vastgelegd en focus stacks hebt dus dan kun je een panorama maken in PTgui bijvoorbeeld 
Vraag me wel af of het gaat lukken als er ook vissen in zitten of het water beweegt, weet ook niet hoe groot je aquarium is enzo maargoed, poging waard toch?
Vraag me wel af of het gaat lukken als er ook vissen in zitten of het water beweegt, weet ook niet hoe groot je aquarium is enzo maargoed, poging waard toch?
@Ventieldopje stapje opschuiven hoeft niet hoor, dat doet Helicon voor jou, usb-kabeltje aan de body en de rest gaat via de instellingen.
Met vissen moet het snel gaan, en liefst als de vissen niet actief zijn, anders krijg je google-streetview effecten. :-)
Met vissen moet het snel gaan, en liefst als de vissen niet actief zijn, anders krijg je google-streetview effecten. :-)
Heb een eerste poging gewaagd met photoshop. Het is het nog niet helemaal maar het geeft met de vissen wel grappig effect, ik zie er meer dan ik heb.

Attempt at focus stacking and panorama by j_wijnands, on Flickr
's naar dat helicon kijken

Attempt at focus stacking and panorama by j_wijnands, on Flickr
's naar dat helicon kijken
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++