'Vroeger' was het volgens mij zo dat er een eis was qua aantal tekens die een productreview moest bevatten voordat deze geplaatst kon worden als uitgebreide review. Sinds T7 is deze eis komen te vervallen volgens mij want de afgelopen tijd verschijnen er geregeld 'uitgebreide' reviews die niet meer beslaan dat een regel tekst. Klik ik vol verwachting in de tracker op een nieuw geplaatste uitgebreide review krijg ik iets als dit:
productreview: Call of Duty Black Ops II PlayStation 3 review door jordykeus
productreview: Club3D Radeon HD 7850 royalKing review door gmartijn
productreview: Intel Core i5 3330 Boxed review door justanotheruser
productreview: Asus P8Z77-M PRO review door justanotheruser
productreview: Club3D Radeon HD 7750 1GB GDDR5 review door justanotheruser
Dat zijn toch geen uitgebreide reviews te noemen?
Voordeel van de huidige situatie is dat wel mogelijk is de opsomming van voor en nadelen in te vullen zonder een heel verhaal te hoeven typen. Maar kan er niet een tussenweg gevonden worden? Want wat er nu geplaatst wordt is een simpele review met een paar positieve en negatieve punten. En 1 regel tekst omdat hij dan 'uitgebreid' is. Kan de mogelijkheid om enkel positieve en negatieve punten te benoemen niet opgenomen worden in de simpele review zodat er voor een uitgebreide review toch even iets meer tekst toegevoegd moet worden ofzo?
Of laat in ieder geval reviews met minder dan x karakters niet in de tracker zien.
productreview: Call of Duty Black Ops II PlayStation 3 review door jordykeus
productreview: Club3D Radeon HD 7850 royalKing review door gmartijn
productreview: Intel Core i5 3330 Boxed review door justanotheruser
productreview: Asus P8Z77-M PRO review door justanotheruser
productreview: Club3D Radeon HD 7750 1GB GDDR5 review door justanotheruser
Dat zijn toch geen uitgebreide reviews te noemen?
Voordeel van de huidige situatie is dat wel mogelijk is de opsomming van voor en nadelen in te vullen zonder een heel verhaal te hoeven typen. Maar kan er niet een tussenweg gevonden worden? Want wat er nu geplaatst wordt is een simpele review met een paar positieve en negatieve punten. En 1 regel tekst omdat hij dan 'uitgebreid' is. Kan de mogelijkheid om enkel positieve en negatieve punten te benoemen niet opgenomen worden in de simpele review zodat er voor een uitgebreide review toch even iets meer tekst toegevoegd moet worden ofzo?
Of laat in ieder geval reviews met minder dan x karakters niet in de tracker zien.