Even een update:
Tegenwoordig is de Kostal Piko Status app vanuit de PlayStore gratis te downloaden.
Deze applicatie werkt o.a. op de Kostal Piko en de Powerstocc omvormers.
Beschrijving (Google translate):
Met deze app kunt u de overgang naar de permanente Kostal PIKO-omvormer opslaan ;-)
Huidige prestaties en de dagelijkse opbrengst en de totale opbrengst zal worden getoond (als ook in vrij definieerbare intervallen updates gewenst). Ook de status van de omvormer zoals de snaren en voeren fasen zichtbaar. Het kan toezicht houden op eventuele aantal omvormers. Bovendien kunnen meerdere omvormers worden samengevat in een zonnepark samen gecontroleerd. Verder worden aanbevelingen weergegeven, of wasmachine, droger, afwasmachine en elektrische kookplaat kan worden aangedreven door zonne-energie of niet - afhankelijk van de huidige prestaties van de modules te moedigen dak (het stroomverbruik van huishoudelijke apparaten kan worden aangepast - het kan ook uw eigen consumenten op te richten) . Door te klikken op het gewenste icoon huishoudelijke apparaten huishoudelijke apparaten kan traploos worden gemarkeerd als actief. Terwijl het verbruikte vermogen wordt opgeteld bij het saldo consumptie en aan deze aanbevelingen van de resterende niet-actieve apparaten.
Als er iets niet werken of zelfs als de weergegeven waarden niet juist zijn gewoon gebruik maken van de ingebouwde feedback functie - dan krijg ik alle nodige informatie om snel te corrigeren fouten.
De historische gegevens kunnen op dit moment niet worden weergegeven - is in de maak. Daherist app nog niet voltooid. Aangezien in de App Store is geen gratis app voor Kostal PIKO-omvormer is een begin.
De app is gratis en vereist alleen releases voor Internet en netwerk / WiFi. De app vereist Adobe Air Als Air niet is geïnstalleerd, wanneer u voor het eerst begint, wordt u gevraagd aan Air te installeren. Dit verzoek moet worden geopend met 'Google Play "en geïnstalleerd, dan löppt DAT .. Adobe Air voor het mobiele apparaat moet voldoen aan de volgende eisen:
- Minstens Android 2.2
- ARMv7-A-processor of compatibele
- OpenGL ES2.0
- H.264 & AAC H / W Decoders
- 256 MB RAM
Kostal PIKO is een geregistreerd handelsmerk van Kostal (
www.kostal.de). Deze app is geen officiële app, maar Kostal wordt van mij gevraagd particulier beschikbaar. Met deze app zijn geen financiële belangen nagestreefd!
Zoals ik streven naar een reguliere baan en ontwikkelde deze app in mijn vrije tijd, de behandeling van verzoeken en probleemrapporten enige tijd in beslag nemen. Er zijn updates van pure eigenbelang, maar zeer regelmatig.
Veel plezier!
https://play.google.com/s....gladder.kostal.piko.Main
73's