|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
No drama
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
T geld alleen voor duitsland helaas die kostenloze leveringpven schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:53:
'Kostenlose Lieferung ab EUR 20' betekent volgens mij dat er nog verzendkosten bij komen?
[ Voor 11% gewijzigd door oinkoink12 op 22-11-2012 12:59 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️

is ook nog te koop voor 70 eur, mij te duur
ora et labora
SlimQuad schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:17:
Bestellen klikken en dan aantal omhoog gooien. Nu kan je er niet meer dan 8 bestellen.
Wel met een snellere Cortex A9 CPU dan die versie die je bij iBood enzo zag. Heeft ook Android 4.1 trouwens.mrc4nl schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:18:
de MK802 III ANDROID 4.1 MINI PC MET HDMI
is ook nog te koop voor 70 eur, mij te duur
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 22-11-2012 13:21 ]
⏩ PVOutput☀️
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
tot de volgende aanbieding
lol?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

[ Voor 14% gewijzigd door Jolly_Jumper op 22-11-2012 13:31 ]
Ik zag er 5 in bestelscherm. Niet dat ik er een hebMeltedForest schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:29:
Nog 6 muizen!
☻/
/▌
/ \
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
[ Voor 11% gewijzigd door Kixtart op 22-11-2012 13:35 ]
☻/
/▌
/ \
meh voor ong 52 euro koop ik er zelf eentje vanuit china, inc verzenden en btw toeslag.Quad schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:21:
[...]
Wel met een snellere Cortex A9 CPU dan die versie die je bij iBood enzo zag. Heeft ook Android 4.1 trouwens.
ongeveer als er inklaringskosten bijkomen wordt het 56 euro per stuk.
met deze specs:
OS | Android 4.1 |
Main chip | RK3066, dual core 1.6GHz ,Dual Core Cortex 9, Quad Core Graphics |
Memory | 1GB DDR3 |
Storage | 8GB NAND FLASH |
Graphical processor | 2D/3D/OpenGL ES2.0(AMD Z430)/ OpenVG1.1(AMD Z160)27M Tri/Sec |
Network | Wrieless 802.11b/g/n, WAPI(RALINK 8188) |
Expand Memory | Micro SD memory card and mobile hard disk expansion |
IO/Ports | USB2.0 port X 1 , OTG micro USBX1 HDMI OUTPUT X 1 , Micro SD slot |
Video | Video decoding: Mpeg1/2/4,H.264,VC-1,Divx,Xvid,RMB8/9/10,VP6 |
Video | Video formats: M-JPEG,MPEG-1,MPEG-2,MPEG-4,H.263,H.264,VC-1,XviD of DivX,RealVideo etc,Sorenson Spark of VP6 |
zie voor meer info: Mini Android TV discussie deel 1
[ Voor 2% gewijzigd door mrc4nl op 22-11-2012 13:37 . Reden: cijfertje verkeerd ]
ora et labora
Ik maakte een vergelijk met die Mini AndroidTV van iBood
⏩ PVOutput☀️
Dat was toch ook 4 maanden geleden ofzo?Quad schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:38:
Ja dat weet ik ook wel.
Ik maakte een vergelijk met die Mini AndroidTV van iBood.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Die kwam ook voorbij in de huntoinkoink12 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:38:
[...]
Dat was toch ook 4 maanden geleden ofzo?
⏩ PVOutput☀️
Heb ik ook niet nodig, ik heb kinderen. Ik ben al blij als ik de wekker haal...
[ Voor 72% gewijzigd door janvanduschoten op 22-11-2012 13:40 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
99 stuks!janvanduschoten schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:40:
Ik zie een lamp!
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Overigens hebben ze er nu dus 99 (of meer) van. Gaat wel lang duren.
⏩ PVOutput☀️
pricewatch: Philips HF3485 Wake-up Light
☻/
/▌
/ \
Ik denk dat we nu al kunnen stellen dat deze actie van 1DayFly geen succes is.
[ Voor 19% gewijzigd door pven op 22-11-2012 13:49 ]
edit al hadden ze laatst een samsung systeemcamera met veel korting tov pricewatch
deze: http://www.1dayfly.com/nl...megapixel-camera-met-wifi
[ Voor 48% gewijzigd door mrc4nl op 22-11-2012 13:56 ]
ora et labora
Ik heb geen kinderen maar wel zo'n wakeup light. Mijn vriendin zweert erbij, ik slaap er lekker doorheenjanvanduschoten schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:40:
Ik zie een lamp!
Heb ik ook niet nodig, ik heb kinderen. Ik ben al blij als ik de wekker haal...
Weet iemand trouwens of je bij 1dayfly ook kunt afhalen
[ Voor 23% gewijzigd door The Eagle op 22-11-2012 13:56 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
En dezelfde belabberde klantenservice!mrc4nl schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:54:
ik vind 1dayfly ook verdacht veel lijken op ibood, veelal dezelfde meuk en dezelfde /nl/nl/ in de url
edit al hadden ze laatst een samsung systeemcamera met veel korting tov pricewatch
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
onlangs nog een mediaspelert teruggestuurd (ik had m uit de doos gehaald om uit te proberen)The Executer schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:56:
[...]
En dezelfde belabberde klantenservice!
,had wat mailtjes gestuurd devolgende dag antwoord. is gisteren in ontvangst genomen en ik zou mn geld terugkrijgen. valt mee.
ora et labora
Je linkt naar de 3470, van 1df lijkt een 3485 te zijnNano2009 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:58:
Opzicht wel interesse in een Wake up Light... maar aangezien de prijs van 1dayfly maar 5 cent onder de adviesprijs van philips ligt laat ik deze maar mooi aan mij voorbij gaan
//edit Deze dus: http://www.philips.nl/c/l...mulatie-hf3485_01/prd/nl/
[ Voor 11% gewijzigd door WoKo op 22-11-2012 14:00 ]
Volgens filmpje de HF3485 dus:pven schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:48:
Volgens mij is dit dezelfde?Zo ja, dan had iBood deze 2,5 jaar geleden al voor 56 euro.
Ik denk dat we nu al kunnen stellen dat deze actie van 1DayFly geen succes is.
pricewatch: Philips HF3485 Wake-up Light
http://www.kieskeurig.nl/.../prijzen/bezorgen/945581/
edit:
Inderdaad nogal mislukte actie zo
[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 22-11-2012 14:04 ]
☻/
/▌
/ \
Kinderen zijn wel leuk maar ik garandeer je dat een wakeup light stukken goedkoper is. Stukken.The Eagle schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:55:
[...]
Ik heb geen kinderen maar wel zo'n wakeup light. Mijn vriendin zweert erbij, ik slaap er lekker doorheen
*knip*
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
mrc4nl schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:59:
[...]
onlangs nog een mediaspelert teruggestuurd (ik had m uit de doos gehaald om uit te proberen)
,had wat mailtjes gestuurd devolgende dag antwoord. is gisteren in ontvangst genomen en ik zou mn geld terugkrijgen. valt mee.
iBood: Receiver van Onkyo besteld, na anderhalf jaar geen bas meer. Op laten sturen, gerepareerd, dus nog een keer contact met ibood. Moest maar met de importeur zelf bellen

Onedayfly: Batterijen (Duracell Ultra) gekocht, datum tot 2016. Na half jaar beginnen ze te lekken, waarop ik een call inschiet. Krijg ik telefoon: ze hadden verder geen klachten gehad, dus het probleem bestond niet...
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Mocht je te laat zijn, pven weet nog een adresjeVerwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:14:
Is deze hunt nog aan de gang?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hunt ?Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:14:
Is deze hunt nog aan de gang?
Dit is meer urenlang stilzitten en hopen dat er iets in je vizier komt...
Daarna heb je ook nog tijd zat om te zoeken of het iets is, prijs/kwaliteit/etc.
Slome bedoeling dit..... Extreme boring
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
iBood hunts zijn dan wel ietswat bekender, maar zelfs de eerste hunt was al een groter succes dan dit.
2 extreem langzame "aanbiedingen" waar schijnbaar niemand op zit te wachten, tegen normale verkoopprijzen ook nog.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
30 mins later en nog 90 te gaanErnemmer schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:24:
nog 92 wake-up lights te gaan
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Je kunt eerder zeggen dat de 1dayfly extreme End of Life is, aangezien daar geen teken van leven in zitGrooV schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:57:
De lamp is EOL?
[ Voor 4% gewijzigd door Jolly_Jumper op 22-11-2012 16:01 ]
Dit was toch best n vette!
Heb m niet genomen. Maar wel echt n goed product voor de naam 'Extreme'
Leeg - Sinds 20180907
Leuk, maar volgens mij is dat probleem bij de ANWB al lang opgelost...
en aangezien we vandaag hebben kunnen lezen dat de ANWB een klein probleempje heeft met de uitlevering van hun alcoholtesters, komen wij vandaag voor u met een snellere oplossing.
Maar ik weet niet waar zij hun nieuws vandaan halen, wellicht bij het oud papier
[ Voor 76% gewijzigd door The Eagle op 22-11-2012 16:31 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2012 16:39 ]
⏩ PVOutput☀️
☻/
/▌
/ \
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
[ Voor 37% gewijzigd door Jolly_Jumper op 23-11-2012 14:26 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.