Het volgende probleem gaat over het kopen van een tablet voor mijn vriendin.
Deze heeft de volgende eisen:
Het liefst leg ik hem onder de kerstboom van mijn eigen geld, alleen komt dan direct het geldprobleem naar boven en zal de uiteindelijke prijs rond de €300,- komen te liggen.
Het kan eventueel ook als halve tablet gegeven worden waarbij ik een gedeelte betaal en zij zelf de rest bij legt uit een 13e maand. Hierdoor gaat het budget al snel omhoog richting de €500,-
Ik heb zelf al veelvuldig de pricewatch doorgespit en zie inmiddels een beetje door de bomen het bos niet meer, daarbij komt ook dat ik toch al wat sneller bang ben voor de niet bekende merken en deze dus misschien te makkelijk links laat liggen.
Wie o wie kan mij van een advies voorzien.
Deze heeft de volgende eisen:
- Geen mini, dus minimaal 9" scherm
- Niet te verouderd (moet over 1 jaar niet dermate verouderd zijn dat hij weg kan)
- Apple of Android maakt niet uit.
- Voorkeur voor merken gaat uit naar Samsung, Apple, Google, Asus. (weet zelf niet wat voor merken nog meer echt goed zijn en niet complete budgetrotzooi is)
- Het gaat voornamelijk gebruikt worden om op de bank en in de tuin (en wat onderweg als er WiFi is) te internetten en wat games te spelen. Verder ziet ze graag een TV mogelijkheid erop in combinatie met UPC Horizon (Dit kan al voor Apple en komt vanzelf naar Android) weegt dus niet zwaar mee.
Het liefst leg ik hem onder de kerstboom van mijn eigen geld, alleen komt dan direct het geldprobleem naar boven en zal de uiteindelijke prijs rond de €300,- komen te liggen.
Het kan eventueel ook als halve tablet gegeven worden waarbij ik een gedeelte betaal en zij zelf de rest bij legt uit een 13e maand. Hierdoor gaat het budget al snel omhoog richting de €500,-
Ik heb zelf al veelvuldig de pricewatch doorgespit en zie inmiddels een beetje door de bomen het bos niet meer, daarbij komt ook dat ik toch al wat sneller bang ben voor de niet bekende merken en deze dus misschien te makkelijk links laat liggen.
Wie o wie kan mij van een advies voorzien.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken