Goedemorgen. Na een aantal jaar is mijn systeem echt aan vervanging toe. (Nvidia 8800gt videokaart, ddr2 geheugen etc.) Anyway, vroeger ging ik altijd naar een kennis toe, daar vertelde ik gewoon wat ik nodig had en welk budget er te besteden viel. Ik wil het nu echter zelf gaan doen. Alleen ik heb niet heel veel verstand van de markt van alle componenten. Dus ik heb jullie hulp nodig. Het liefst speel ik gewoon weer alles op Ultra met een stabiele FPS > 50
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en af en toe een DVD / Bluray Branden
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Monitor, Keyboard, Muis, speakers etc heb ik allemaal al, het gaat alleen om de kast.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een goede GPU. Ik wil er weer een aantal jaar tegenaan kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Ik heb goede ervaringen met Nvidia, maar ik lees hier overal dat de Windforce een goede videokaart is, dus vandaar die keuze.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het geluidsniveau maakt me eigenlijk niet zoveel uit tijdens het gamen, echter in idle het liefst zo stil mogelijk.
Dit is wat ik nu bedacht heb. Feedback wordt gewaardeerd.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en af en toe een DVD / Bluray Branden
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Monitor, Keyboard, Muis, speakers etc heb ik allemaal al, het gaat alleen om de kast.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een goede GPU. Ik wil er weer een aantal jaar tegenaan kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Ik heb goede ervaringen met Nvidia, maar ik lees hier overal dat de Windforce een goede videokaart is, dus vandaar die keuze.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het geluidsniveau maakt me eigenlijk niet zoveel uit tijdens het gamen, echter in idle het liefst zo stil mogelijk.
Dit is wat ik nu bedacht heb. Feedback wordt gewaardeerd.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 204,90 | € 204,90 |
1 | ASRock Z77 Extreme4 | € 118,95 | € 118,95 |
1 | Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3 | € 285,50 | € 285,50 |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 65,90 | € 65,90 |
1 | Antec One | € 49,- | € 49,- |
1 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M4A1600C9 | € 73,- | € 73,- |
1 | Samsung SE-506AB Zwart | € 85,50 | € 85,50 |
1 | LC-Power Green Power LC6600GP2 V2.3 | € 46,70 | € 46,70 |
1 | Samsung 830 series Desktop Upgrade Kit 256GB | € 165,- | € 165,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.094,45 |