windows 8 student upgrade

Pagina: 1
Acties:

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-09 22:09
Voorheen was het mogelijk om bijv. via slim.nl of surfspot.nl een vista upgrade te kopen en deze te instaleren en gebruiken zonder in bezit te zijn van een eerdere windows key.

Weet iemand of dit met windows 8 weer kan?

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:10

Patrick89

PSN : Gamesource

Surfspot zegt zelf dat ze in onderhandeling zijn met microsoft. Zelf ben ik laatst ingelogd via school en kreeg de keuze ben je medewerker of student. Nou doe dan maar medewerker. Vermoedelijk was dit een bug die er nu uit is. ( Of school heeft een fout gemaakt )

Zodoende heb ik twee licenties kunnen bestellen ( Download & Cd )

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

• Taarmen
Ik ben student aan een hbo en een docent op een vo school. Zou sowieso al de medewerker versie kopen. Is het jou gelukt om dit te installeren zonder een xp/visat key?

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:10

Patrick89

PSN : Gamesource

Jah hoe dat precies werkt weet ik ook niet. Zelf ben ik een student aan een HBO instelling en heb geen docenten functie.

Via een clean installatie is het mij gelukt om toch Windows 8 te activeren. Ik heb hierbij geen andere key's hoeven invoeren. Hiervoor draaide ik een Windows 7 versie, via de donkere kelders van het internet :). Het feit dat ik twee key's benodigd ben is omdat ik twee zelfbouw pc's hier heb staan (Mediacenter & Desktop), dit heb ik opgelost door een useless DVD te kopen (Je krijgt wel aparte serieal's).

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

• Taarmen
Dan ga ik het het ook maar proberen. 19.99 euro voor een windows 8 is natuurlijk een koopje.
Blijk ik alleen niet in te kunnen loggen omdat er onderhoud plaats vindt.

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:32
Als je wilt upgraden moet je wel zorgen dat windows 7 ook proffesional is anders moet je toch voor de clean install gaan

• Taarmen
Een clean install is ook mijn bedoeling.
Ik zoek mensen die hier ervaring mee hebben, dus met een officiele upgrade code een clean install van win8 maken zonder eerdere licentie.

*zojuist via slim.nl besteld, laat weten wanneer ik mijn code binnen heb*

[ Voor 17% gewijzigd door Taarmen op 22-11-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:32
ik heb eerder een clean install van windows 8 gedaan op een dell tablet. Hiervoor heb ik de cd's van slim gebruikt. wel eerst een bootable usb stick van gemaakt. Zou niet veel anders zijn dan een desktop. maar je geeft aan dat je een upgrade code hebt gedownload bij slim. Hiermee kun je voor zover ik weet geen clean install mee uitvoeren. wil je dit dus doen moet je de cd's kopen. Voor een medewerker zijn deze bij slim €20,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:42

FCC

verkerk20 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:42:
ik heb eerder een clean install van windows 8 gedaan op een dell tablet. Hiervoor heb ik de cd's van slim gebruikt. wel eerst een bootable usb stick van gemaakt. Zou niet veel anders zijn dan een desktop. maar je geeft aan dat je een upgrade code hebt gedownload bij slim. Hiermee kun je voor zover ik weet geen clean install mee uitvoeren. wil je dit dus doen moet je de cd's kopen. Voor een medewerker zijn deze bij slim €20,-.
Die dvd's van 20 euro zijn ook upgrade's, maakt dus geen verschil of je de download of dvd koopt. Ik heb met een upgrade van Surfspot Windows 8 naast mijn Windows 7 kunnen installeren (dual boot dus).

Waar een wil is, is een stopcontact....

Pagina: 1