Lenovo's U410 en U310

Pagina: 1
Acties:

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Lenovo's U410 en U310: budget-ultrabooks getest

In de tweede alinea onder de eerste afbeelding staat:
Ook zijn de poorten net iets anders ingedeeld; de U410 heeft aan weerszijden twee usb-poorten, terwijl de U310 aan één kant slechts één usb-poort heeft.
Dit "één poort aan één kant" deed mij vermoeden dat de U310 slecht 1 poort in totaal heeft. Misschien kan de zin beter anders worden omschreven? Bijvoorbeeld:

Ook zijn de poorten net iets anders ingedeeld; de U410 heeft aan weerszijden twee usb-poorten, terwijl de U310 met drie poorten aan één kant slechts één usb-poort heeft

De conclusie heeft als titel: "Windows 7 of 8?" maar daarover is niks terug te lezen, lijkt me ook dat dit anders moet. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Netsrek op 22-11-2012 11:50 ]

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
De poorten heb ik iets anders verwoord en de onderkop van de conclusie heb ik veranderd.

Anoniem: 175233

Ander puntje:

Bij de alternatieven staat de MacBook Pro met de volgende opmerking:
Daar staat een prijs van een kleine vijfhonderd euro extra voor de 13,3"-versie de tegenover.
Nou kan het aan mij liggen, maar 1479 - 794 = 685 euro... Dat is dus bijna 700 euro duurder, en niet 500. En daarmee bijna dubbel zo duur! Lijkt me niet echt een alternatief dan....
(Maar desondanks misschien wel waard op te vermelden omdat er in de review continu naar gerefereerd wordt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Ik rekende met deze i5-versie: pricewatch: Apple MacBook Pro 2012 13.3''
Die is 1220 euro ongeveer, dus vijfhonderd duurder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is echter niet degene die je bij de alternatieven hebt staan... , en ook niet de prijs die bij alternatieven staat.

Eén van beiden is fout.... dus hetzij het model bij alternatieven aanpassen, hetzij de prijs aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
ftfy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

In de tabel op reviews: Lenovo's U410 en U310: budget-ultrabooks getest zie ik geen tekst in de eerste kolom vanaf "Technische specificaties". In de bron staat  .

Vooral bij de "Overige specificaties" is niet duidelijk waar de waarden nu voor staan in de tabel.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier hetzelfde probleem.

Vooral bij een specificatie "ja" is het niet zo duidelijk waar het om gaat. ;)
Pagina: 1