Toon posts:

[Win8] ETDCtrl na upgrade windows 8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb onlangs geupgrade naar Windows 8 en sindsdien krijg ik steeds problemen met ETDCtrl. Het verschijnt ook ineens op mijn taakbalk:

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/UUP8p

Informatie over ETDCtrl is beperkt en enigszins dubieus af en toe. Kan iemand mij vertellen wat dit is, waar ik het voor nodig heb, en hoe ik het weg kan krijgen?

Groetjes Marjolein

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Wat ik vrij eenvoudig vind via google:
In most cases, the etdctrl.exe is an ETD Control Center application from ELAN Microelectronics Corp. - thsi applications is a touchpad solutions for notebooks,
Misschien even kijken of daar een andere driver voor beschikbaar is?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Oh heerlijk, weer zo'n indirecte sneer dat ik het zelf had kunnen vinden. Ik ben al een poosje op zoek geweest voordat ik dit postte. Fora zijn echt mijn last resort.

In ieder geval bedankt voor het meedenken. Kwam net nadat ik dit had gepost een nuttige bron tegen en ben nu een nieuwe driver aan het downloaden.

• Rupie
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:44:
Oh heerlijk, weer zo'n indirecte sneer dat ik het zelf had kunnen vinden. Ik ben al een poosje op zoek geweest voordat ik dit postte. Fora zijn echt mijn last resort.
Tja, wat je zelf geprobeerd hebt kan ik ook niet ruiken :) Zoals op diverse plekken aangegeven wordt er wel wat eigen inzet verwacht voordat je een topic opent. Als ik dan na het intypen van 'ETDCtrl' bij google kan vinden dat het met je touchpad te maken kan hebben, dan geeft het niet echt het gevoel dat er heel veel eigen inzet is geweest. Ik hoop dat je die kant van de medaille ook snapt.

Verwijderd

Topicstarter
Yeah sure, dat begrijp ik, maar omdat het overal wordt aangegeven kun je er ook vanuit gaan dat het dus al gebeurd is.

• Rupie
Als het zo goed gewerkt had hadden er een stuk minder mods rondgehangen op GoT ;) vandaar de vraag om dat in de TS te laten blijken. Maar goed, dat is voor de volgende keer, ik hoop iig dat jouw probleem voor nu is opgelost!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, heb het niet meer op de taakbalk zien verschijnen sindsdien!
Pagina: 1