Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bijk
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-11 12:52
Hallo allemaal,

Sinds dat mijn OneX terug is geweest voor garantie(wifi antenne fix) heb ik een probleem.
Wanneer ik mijn telefoon aansluit via de USB kabel op een pc(meerdere pc's geprobeerd) wordt de telefoon herkent als zijnde cd-rom drive in windows verkenner. Wanneer ik vervolgens op deze drive klik, komt er te staan "plaats een geschikt medium".

In de opties staat het volgende ingesteld:
Standaardverbindingstype: Diskdrive
Vragen over verbindingstype: ingeschakeld.

Nergens op internet heb ik dit probleem terug kunnen vinden.
Wat ik zelf al heb geprobeerd is:
De cd-rom drivers uitschakelen, verwijderen en herinstalleren, geen resultaat.
De usb-drivers uitschakelen, verwijderen en/of herinstlleren, geen resultaat. (De drivers die automatisch geinstalleerd worden wanneer je een usb-device inplugt)

Ik heb al eens de vraag gekregen wat er gebeurt wanneer ik de htc software voor op de pc gebruik, maar bij het installeren van de drivers in dit pakket, krijg ik een BSOD (op de 3 pc's waarop ik het geprobeerd heb). Hierover heb ik meermalen contact gehad met HTC, volgends hen ligt dat aan mij en de computers en niet aan de drivers van hen.

Wie kan mij helpen? Een factory-reset heb ik nog niet gedaan omdat er veel foto's opstaan die ik nog niet op de pc heb kunnen zetten.

Koen

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Sync je foto's met Dropbox / Box / online uploadboer... en geef 'm dan een factory-reset zou ik zeggen...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Bijk
Heb zojuist een factory restore gedaan. Het heeft alleen totaal niet geholpen. Heb nog steeds de extra disk drive wanneer ik aankoppel. Enig idee wat ik nu nog kan doen?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hmm zuur hoor, weer contact opnemen met HTC?

Heb je HTC Sync geinstalleerd op de computer, verwijder dat is...
Start je computer opnieuw op en je telefoon en sluit de telefoon weer aan...?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Bijk
De software van Htc is niet geïnstalleerd op mijn pc's. Op een of andere manier geven deze blue screens of death wanneer de USB drivers geïnstalleerd zijn. Daar kan het dus niet aan liggen.
Het vervelende is dat alles werkte tot 5min voordat mijn telefoon opgehaald werd door ze.. Denk dat ik morgen maar weer eens aan de telefoon ga hangen met ze dan. Of weet je nog iets wat ik kan proberen aan de pc-kant zegmaar?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:51

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zou het voor de zekerheid nog eens proberen met een andere kabel en op een andere PC. Zo sluit je uit dat het aan de kabel of aan je PC ligt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Bijk
Ik heb 2 verschillende kabels gebruikt met een aantal telefoons. De andere telefoons (ook allemaal HTC) werken wel gewoon. Ook op andere pc's werkt mijn telefoon niet, met beide kabels. Denk dat ik er dus van uit kan gaan dat 't aan de telefoon ligt.. Kan maandag HTC pas weer bellen, laat het hier weten wat ze te melden hadden.

• Bijk
Zo, na een lang telefoon gesprek even een update. Het duurde even voordat ze doorhadden dat het ècht aan de telefoon ligt. Het begon met: heeft u andere computers gebruikt? Ja? oh, dan moet ik even terug met mijn colega overleggen. Heeft u andere kabels gebruikt? Ja? Oh, dan moet ik weer terug met mn collega overleggen. Heeft u al een hard reset gedaan? Ah, al een aantal keer... Even terug met mijn collega overleggen.
Tien minuten later kreeg ik te horen dat waarschijnlijk de software op de telefoon geflast moet worden, dus vanmiddag even naar eindhoven toe.
Pagina: 1