Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik vermoed dat de leeftijd van het toetsenbord van belang is, maar je zou in ieder geval de dichtstbijzijnde Premium Reseller kunnen opzoeken, en daar vragen of ze het ook gratis/voor erg weinig geld kunnen repareren. Niet geschoten is altijd mis, zou ik zeggen.OMX2000 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 07:54:
Op mijn wired keyboard is de CTRL toets stuk. Nu vroeg ik mij af wat de snelste manier is om dat gerepareerd te krijgen? Ik begreep dat in de VS je gewoon langs een Apple store kan en toets wordt ter plekke vervangen.
edit: En als je niet al te ver van Amsterdam woont, en bereid bent om er die afstand voor af te leggen, kun je daar natuurlijk ook langs de Apple Store gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door MDKorpel op 22-11-2012 10:12 ]
Dat laatste was ik bijna van plan, maar helaas ben ik niet zo snel in de buurt van Amsterdam. Ik ga ff wat Premium Resellers afbellen, en kijken of zij er wat mee kunnen.MDKorpel schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:10:
[...]
Ik vermoed dat de leeftijd van het toetsenbord van belang is, maar je zou in ieder geval de dichtstbijzijnde Premium Reseller kunnen opzoeken, en daar vragen of ze het ook gratis/voor erg weinig geld kunnen repareren. Niet geschoten is altijd mis, zou ik zeggen.
edit: En als je niet al te ver van Amsterdam woont, en bereid bent om er die afstand voor af te leggen, kun je daar natuurlijk ook langs de Apple Store gaan.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast