Anoniem: 398508

Topicstarter
Heb misschien een domme vraag en probleem maar tweakers geeft altijd wel goed advies dus,

nuwel heb ik mijn zalman cooler al een jaar en het ding begint te ratelen, een heel snel tikkend geluid als ik van dichtbij er naar luister en vanuit een bepaalde hoek hoor ik het een beetje. Heb er verder geen last van als ik achter de computer zit. Nu heb ik het vermoeden dat er een kogel lager los zit in de fan.

Mijn vraag is, moet ik dit gewoon negeren of toch maar opzoek gaan naar een nieuwe.

Anoniem: 91626

misschien moet je opzoek naar de bon voor garantie of een nieuwe kopen / fan vervangen met een leuke Tweak ;)

Anoniem: 398508

Topicstarter
jep denk dat het een nieuwe kopen word. beetje stomme vraag eigenlijk meer een voorkeur maar bedankt voor de reply.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Een wijs man zei ooit tegen mij: "De enige domme vraag, is de vraag die je niet stelt"
Je kunt proberen garantie te klaimen, ik zou echter voor een tientje een Scythe slipstream/Typhoon (PWM) kopen en die installeren.

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:41

player-x

Disruptive by design

Als hij minder dan twee jaar oud is, gewoon RMA sturen, je hebt minimaal twee jaar garantie.

Tip: als ik iets heb dat een beetje stuk is, maar nog wel werkt, dan wacht ik tot een week voor het einde van mijn garantie periode, en stuur het dan op. (maak een notitie op de kalender in mijn mobiel met een alarm)

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:58

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Ik zou het dan 2 weken voor het einde sturen. Wij hadden hier eens een laptop van een even niet nader te noemen merk wat wij ook nog net in de garantie periode verstuurd hebben maar het kwam 1 dag na het aflopen van de periode bij hun binnen en hun weigeren het te repareren omdat het buiten de garantie periode valt.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Roman schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:58:
maar het kwam 1 dag na het aflopen van de periode bij hun binnen en hun weigeren het te repareren omdat het buiten de garantie periode valt.
Dan hebben ze hem nog steeds maar te maken, daar hij binnen de garantie periode stuk is gegaan, en verzonden was binnen die periode.

Op zeker dat je via een advocaat gelijk krijgt, zus is advocaat, en hoe vaak ik haar niet een brief heb laten sturen, en dat bedrijven op eens dan wel omzwaaien, en garantie geven die ze eerst weigerden.

Maar iig tijdig versturen kan onnodige problemen voorkomen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:58

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Denk dat we dat wel gewonnen zouden hebben. Hebben iig gedreigd met advocaat, maar die zijn vaak duurder dan een vergelijkbare klaptop.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Roman schreef op maandag 10 december 2012 @ 17:19:
Denk dat we dat wel gewonnen zouden hebben. Hebben iig gedreigd met advocaat, maar die zijn vaak duurder dan een vergelijkbare klaptop.
Advokaat kosten gaan naar de verliezende partij, en als je advocaat zegt dat je in je echt in je recht staat kan je eigenlijk niet verliezen, mijn zus vind het helemaal niet vervelend om te doen, want elke keer als ze zo een brief schrijft eist ze al meteen haar tarief voor het schrijven van zo een brief, en heeft die tot nu toe altijd gekregen.

Pagina: 1