Nokia Lumia 800 Zwart 2 x in de Pricewatch?

Pagina: 1
Acties:

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Bij het bekijken van advertenties in V&A viel me op, dat in twee ads, waarin een Nokia Lumia 800 gevraagd, resp. aangeboden werd, naar twee verschillende pagina's in de Pricewatch werd verwezen.

Bij deze advertentie V&A gevraagd: Nokia Lumia 800 (Elke kleur) staat de volgende link pricewatch: Nokia Lumia 800 Zwart , met een laagste prijs van 370 euro.

En bij een andere ad V&A aangeboden: Nokia Lumia 800 Zwart - Nieuw inclusief bon staat deze pricewatch: Nokia Lumia 800 Zwart met een meer aktuele laagste prijs van 232,95.

Overigens staan de (duurdere) shops uit de eerste link ook in het tweede rijtje, op een lagere plaats uiteraard :)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Er zijn inderdaad twee zwarte varianten, een 'gewone' en een waarbij je een gratis cover krijgt. Dat stond alleen niet in de titel, waardoor je inderdaad de indruk krijgt dat'ie er dubbel in staat :p Bij deze is de titel aangepast, zodat het duidelijker is dat het om een andere uitvoering gaat: pricewatch: Nokia Lumia 800 + Freesoft Cover Zwart

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-09 08:30
wist niet eens dat daar verschil inzat, laatst nog één gekocht bij de belcompany voor 170,-- daar zat gewoon de cover bij. Dacht dat dit standaard was.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

• Marly
Die cover zit er ook gewoon standaard bij, mogelijk, dat die betreffende shops het als extra accessoire vermelden, maar hij zit er ook bij, wanneer je hem ergens ander koopt, evenals bij de andere kleuren trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Toch nog maar een schopje :), is wel aangepast, maar hoefde niet aangepast, de duurdere pricewatch: Nokia Lumia 800 + Freesoft Cover Zwart kan gewoon verwijderd worden, betreft hetzelfde toestel in dezelfde verpakking, het gratis hoesje zit er altijd bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 09:40
Ik geef het dan een schopje richting de PW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Na enig onderzoek blijk je gelijk te hebben, bij deze heb ik ze gemergd :)

Misha: dit topic stond al in PW? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 09:40
Kan zijn dat het laat was, maar volgens mij kwam ik hem tegen in LD :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie