Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 484112

Topicstarter
Hoe kan ik de verschrikkelijke pop-up melding uitschakelen waarbij staat dat je de oplader moet aansluiten. Dit gebeurt telkens op 14 en 9% accuniveau. Het is zeer storend als je toevallig bezig bent met iets als deze in een keer op het scherm popt :( , en toevallig gebeurt dit elke dag omdat hij elke dag leeg raakt. Het betreft een HTC sensation xl met Android 4.0.3 met HTC sense 3.6.

Voor de update naar Android 4.0.3 was dit mogelijk onder energie bij de instellingen.

Help!!!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 484112 op 21-11-2012 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik ben bang dat je dat niet kan uitzetten zonder zelf een apk te decompilen, instellingen aanpassen en recompilen. Zie ook: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1810772

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Anoniem: 484112

Topicstarter
Ik krijg de apktool niet gedraaid. Hij laad voor 0.5 seconden iets in een zwart venster en dan zie ik niks meer. Ik had "/system/app/SystemUI.apk" wel gevonden, maar ik kan niks zonder apktool. Wordt echt helemaal gek 8)7 van die melding. Het is toch belachelijk dat dit niet meer mogelijk is om dit uit te schakelen. Net alsof ik zelf niet zie wanneer de batterij leeg is.

Toch bedankt voor je reactie BtM909!!