Advies over shop (ivm met telefoon aankoop)

Pagina: 1
Acties:
  • 470 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312728

Topicstarter
Beste medeTweakers,

Ik wil een telefoon aankopen (nokia lumia 710/800) voor een kennis bij de shop: Telecom Store, te Utrecht in de "amsterdamsestraatweg 204". Nou is het feit alleen dat ik nooit bij een slecht beoordeelde shop koop, en over deze shop kan ik niks vinden behalve op marktplaats (welke wel positief zijn, maar toch vertriuw ik de marktplaats beoordelingen om de een of andere reden niet zo!). Wie o wie kan mij wat over de shop vertellen of het slim is om hier te kopen? Ik heb overigens gekeken naar een website, maar deze kon ik niet vinden. De gegevens van de shop:

Telecom Store
Amsterdamsestraatweg 204
3551 CN UTRECHT

Alvast bedankt & fijne avond,

Bart

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:16

FeaR

In GoT we trust

Consumentenelektronica Aankoopadvies is voor aankoopadvies betreffende producten die binnen CE worden besproken. Dus speakers, versterkers, TV's en mediaspelers. Telefoons horen in bijvoorbeeld Smartphones thuis. Maar aangezien het hier over een winkel gaat lijkt SF me meer op zijn plaats.

CEA > SF

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:00

Quad

Doof

Waarom zou je niet bij een andere shop je aanschaf doen?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:37
Het gaat volgens street view om deze winkel: http://goo.gl/maps/O2qvp

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:00

Quad

Doof

Ziet er uit als een eenmansshop, zou daar niet een nieuwe telefoon kopen. Gewoon bij een fatsoenlijke winkel of webshop.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-07 11:31
Je eigen eerste gevoel is meestal het beste, dus als je zelf al twijfels hebt waarom dan toch voor deze winkel gaan?

Is dat tientje (schatting) je het risico waard, dat jij bij reperatie of schade niet de service krijgt die je meestal wel krijgt bij normale shops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-07 15:31

Neus

www.zenaconsult.com

Je koopt de telefoon ook nog voor een kennis; als er dus iets mis gaat heb je mooi bonje met hem èn de telecom winkel. Loop dat risico niet en ga naar iets bekenders.

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Ik snap niet zo goed waarom je perse zaken wilt doen met een winkel waarmee je niet bekend bent/waar je weinig over kunt vinden/weinig vertrouwen in hebt. GoT is niet de juiste plek voor het random vragen naar ervaringen met willekeurige shops. We hebben op tweakers de ShopReview en deze voorziet je van talloze reviews van vele winkels. Ik weet zeker dat je hier een winkel kunt vinden die het product aanbiedt voor een vergelijkbare prijs. Mocht je toch besluiten dat dit een one off aanbieding is die je niet kunt laten liggen dan is Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie een goed startpunt om nog wat tips uit te halen. Succes met je zoektocht; ik doe deze voor je op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.