Hallo allemaal.
Ik heb in mijn systeem een HDD en een SSD zitten, met steam & games op de HDD geïnstalleerd.
Nu wil ik graag mijn Black Ops 2 files naar mijn SSD verplaatsen omdat ik met laden altijd nét te laat ben.
Ik heb opgezocht hoe dit moet, en heb gelezen dat de lege orginele folder moet blijven bestaan, en dat er vervolgens via cmd een "junction" link (of zoiets) aangemaakt moet worden.
Ik heb netjes de instructies gevolgd maar hij geeft de error:
"kan geen bestand aanmaken dat al bestaat"
Het oude pad is:
G:\3_Games\steam\steamapps\common\Call of Duty Black Ops II
Het nieuwe pad is:
C:\Eigen games\Call of Duty Black Ops II
Mijn cmd ziet er zo uit:

Kunnen jullie mij helpen?
EDIT:
na steam afgesloten te hebben (in eerste instantie niet gedaan, DOM) krijg ik de melding "de syntaxis van de opdracht is onjuist"
Ik heb in mijn systeem een HDD en een SSD zitten, met steam & games op de HDD geïnstalleerd.
Nu wil ik graag mijn Black Ops 2 files naar mijn SSD verplaatsen omdat ik met laden altijd nét te laat ben.
Ik heb opgezocht hoe dit moet, en heb gelezen dat de lege orginele folder moet blijven bestaan, en dat er vervolgens via cmd een "junction" link (of zoiets) aangemaakt moet worden.
Ik heb netjes de instructies gevolgd maar hij geeft de error:
"kan geen bestand aanmaken dat al bestaat"
Het oude pad is:
G:\3_Games\steam\steamapps\common\Call of Duty Black Ops II
Het nieuwe pad is:
C:\Eigen games\Call of Duty Black Ops II
Mijn cmd ziet er zo uit:

Kunnen jullie mij helpen?
EDIT:
na steam afgesloten te hebben (in eerste instantie niet gedaan, DOM) krijg ik de melding "de syntaxis van de opdracht is onjuist"
[ Voor 8% gewijzigd door roger128 op 21-11-2012 23:00 ]