Thomson TG789VN v2 - Telnet inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 586 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Gentlemen (and women),

Ik heb net de game Ravaged gekocht via Steam maar heb daar serieuze problemen mee. Na een aantal seconden verliest ik de connectie met de host, iedere keer als ik een server join. Nu heb ik even zitten zoeken en heb ik kunnen vinden dat Thomson routers niet goed functioneren en dit probleem veroorzaken. Prima, de persoon in de video heeft een fix gevonden (nadat de eerder circulerende fix door een Steam update niet meer werkt) door via telnet iets in de router te veranderen. Nu probeer ik in te loggen (CMD -> telnet 192.168.2.254 en 'kpn' als username in te voeren en het wachtwoord blanco te laten) maar ik krijg de volgende foutmelding:

Login not allowed (User 'kpn' is disallowed to login from lan to telnet)
Closing connection

Well crap. Een beetje verder zoeken levert weinig op, maar ik krijg de indruk van de dingen die ik wel vind dat KPN de router zodanig dichtgetimmerd heeft dat ik daar niet in kan komen. Mijn vraag aan jullie, klopt dit? Kan ik er op een of andere manier nog wel in geraken of ben ik gewoon beter af om dit stuk plastic in de prullenbak te mieteren en een andere router aan te schaffen? ;)

Alvast bedankt!

*edit: Ik heb natuurlijk een KPN Experiabox; Thomson TG789VN v2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06 08:26
beetje laat maar beter laat dan nooit hahahahaha

https://hack-technicolor.readthedocs.io/en/stable/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:54