Computercase herkennen

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 479026

Topicstarter
Hallo tweakers!

Ik krijg binnenkort van een kennis een computer, en vroeg me af hoe groot hij was en wat de specificaties ervan zijn (er staat geen merk op) Zouden jullie enig idee hebben welke case dit is?

Dankje! :)

http://i46.tinypic.com/2h8adrl.jpg

Ps: het is een nogal wazig plaatje maar ik hoop dat jullie er iets mee kunnen, aangezien hij een redelijk uniek uiterlijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperzkillz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2023
Eerst maar eens wat meer foto's en wat scherpere foto's maken. Binnenin staat vast wel een merk. Is dat rode dingetje, niet een logo van een fabrikant?

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

1. Héél slecht en klein plaatje
2. Aan een kast kan je niet zien wat er in die PC zit. Je kan dit alleen door te kijken bij "Eigenschappen van de computer" of door de kast open te maken.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 479026

Topicstarter
klopt, dat snap ik. Ik hoef ook alleen maar de case te weten ;)
Sorry ik heb niet meer plaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:15
Het ziet eruit als de kast van een "zelfbouw" machine. Ook de rode sticker op de voorkant laat hier geen belletje rinkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dan houdt het op ben ik bang.

Zie ook:
Het algemeen beleid #quickstart

Als je niet in staat bent fatsoenlijke info te geven kunnen anderen jou ook niet helpen. Daarom gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.