New Hotmail account.
Dan aanmelden met ene of andere naam, wachtwoord enz.
Voordat je dan je meel binnen gaat halen verander je bij Accounts - die nieuwe hotmail - het e-mail adres en wachtwoord naar je eigenste. Dan staat de hotmail server en alles al ingesteld.
Vervolgens maak je verbinding, en kun je je hotmail in Win2000pro ook gebruiken.
suc7
Happy Blessings <3
Ligt het nou aan mij of is dit nou gewoon een warrig verhaal? Ik snap er namelijk helemaal niks van..Op vrijdag 01 juni 2001 13:53 schreef RedSoniq het volgende:
New Hotmail account.
Dan aanmelden met ene of andere naam, wachtwoord enz.
Voordat je dan je meel binnen gaat halen verander je bij Accounts - die nieuwe hotmail - het e-mail adres en wachtwoord naar je eigenste. Dan staat de hotmail server en alles al ingesteld.
Vervolgens maak je verbinding, en kun je je hotmail in Win2000pro ook gebruiken.
Verwijderd
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
jij DE IT'er kan niet een hotmail account in outlook zetten???
najaa zeg
Ik heb btw gehoord dat het NIET kan (eigenlijk)
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Verwijderd
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Veel lezers van DIGI hebben waarschijnlijk een e-mailadres bij Hotmail. Hoewel Hotmail juist wordt gebruikt omdat je het overal ter wereld kunt raadplegen zonder extra software, is het toch handig om Hotmail binnen te halen met Outlook. Ook is Outlook niet gebonden aan een bepaalde opslagcapaciteit voor je e-mailberichten. Klik in de menubalk op Extra en klik vervolgens op Accounts. Kies het tabblad E-mail en klik vervolgens op Toevoegen. Kies wederom E-mail. Vul vervolgens de gegevens van je Hotmail-adres in en kies voor HTTP als server voor inkomende e-mail. Hotmail is de provider. Vul tenslotte je wachtword in en je kunt alle e-mailberichten binnenhalen.
Groetjes,
Margot
weet je het zeker dat je et hier over outlook hebt? Ik krijg dat hier dus niet voor elkaar.Op vrijdag 01 juni 2001 21:21 schreef GerbenW het volgende:
Dit komt uit de spits (en het werkt!!)
Veel lezers van DIGI hebben waarschijnlijk een e-mailadres bij Hotmail. Hoewel Hotmail juist wordt gebruikt omdat je het overal ter wereld kunt raadplegen zonder extra software, is het toch handig om Hotmail binnen te halen met Outlook. Ook is Outlook niet gebonden aan een bepaalde opslagcapaciteit voor je e-mailberichten. Klik in de menubalk op Extra en klik vervolgens op Accounts. Kies het tabblad E-mail en klik vervolgens op Toevoegen. Kies wederom E-mail. Vul vervolgens de gegevens van je Hotmail-adres in en kies voor HTTP als server voor inkomende e-mail. Hotmail is de provider. Vul tenslotte je wachtword in en je kunt alle e-mailberichten binnenhalen.
Groetjes,
Margot
Als je Outlook ook in combi met exchange gebruikt, is die mogelijkheid er niet.
En Outlook != Outlook Express !!!!
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
gewoon in outlook naar Extra, Accounts, dan naar tabblad E-mail, dan toevoegen drukken dan E-mail kiezen.. de rest lijkt me vanzelfsprekend...
* jefje denkt dat je met lezen een stuk verder komt
Lezen is goed!!! Meer wortels eten Goat!
Lees dan een keer goed!Op vrijdag 01 juni 2001 21:43 schreef GerbenW het volgende:
Das niet waar, geen outlook 2000 hier meneer Backslash!
Gewoon onder Win98, niet eens SE
Outlook is niet hetzelfde als Outlook Express!!!!!
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Installeer Outlook Express!!!
Jaja slim van mij...
*plonk*Op vrijdag 01 juni 2001 21:55 schreef GerbenW het volgende:
Cool, nou, dan hier de tip die je uit de brand helpt:
Installeer Outlook Express!!!
Jaja slim van mij...
Verwijderd
Als je outlook 5 hebt of hoger, kan je gewoon account > new doen (net zoals je normaal een nieuwe account aanmaakt. Vervolgens moet je je emailadres invullen, hier vul je je hotmail adres in. Bijvoorbeeld Mereitje@hotmail.com. outlook herkent het hotmail adres en daarom krijg je als je 'verder' drukt een ander schermpje dan normaal. Vanaf hier wijst het zichzelf.
Succes!
lol dat werkt dus niet, vandaar deze topicOp vrijdag 01 juni 2001 21:52 schreef GerbenW het volgende:
Jefje, met jou kan k praten!
Lezen is goed!!! Meer wortels eten Goat!
Verwijderd
duuuuusssssssssssssssss... ??
outlook express 5.0029endannogwat
win 2k
edit:
"There are no folders to show for this acount, would u like to download the now? "
ikke: yes......... foutmelding this does not work with outlook express
/edit
A) Je hebt vette pech
C) Bloemkool is lekker.
Serious note: Ik weet t niet meer, t zou gewoon moeten werken, sorry!! Ik heb mn best gedaan.
Succes er verder mee.
Verwijderd
Ook ik wens je veel succes.
(ps, bloemkool is idd niet lekker)
Probeer anders eens een upgrade van OE naar versie 5.5 (5.50.4133.xxxx), die is in ieder geval ook beter beschermd tegen een buffer-overflow in adresboek en bij een te lange header.Op vrijdag 01 juni 2001 22:02 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
outlook express 5.0029endannogwat
win 2k
"There are no folders to show for this acount, would u like to download the now? "
ikke: yes......... foutmelding this does not work with outlook express
Ik draai Outlook Express 5.50.4522.1200 onder Windows 2000, SP2 geinstalleerd, en kan feilloos mijn Hotmail spul binnenhalen. Dan heb je ook de optie "My HTTP mail provider is..." waarachter je voor 'Hotmail' kunt kiezen. Die optie komt er pas bij als je "My incoming mail server is a ... server" op 'HTTP' zet. Dan hoef je het adres van de incoming mailserver ook niet in te vullen, die edit wordt gedisabled dan.
Waar ik me nog wel aan erger is dat het checken van je mail soms een halve minuut duurt.
- Outlook Express vanaf versie 5.0
- Outlook vanaf versie 2002 (dus ook die in Office XP zit)
EN OUTLOOK EXPRESS != OUTLOOK!
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Verwijderd
echt handig als die 2 (twee) proggies lukraak door iedereen door mekaar gebruikt worden als zijnde hetzelfde...
* Express (die gratis is en op iedere windows standaard zit) kan het dus idd hendig simpel.
* Outlook (die je moet kopen omdat het een officieel Officeproduct is) kan het dus idd m.i. niet.. ik heb me al helemaal suf zitten klooien.. ik meen dat alleen als outlook gebrukt maakt van Exchange dat je Internet Mail als Service kan toevoegen, maar dan nog waarschijnlijk geen Hetemeel.
/me hoopt dat de Terminologie nu voor eens en altijd duidelijk is
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Pinging mail.hotmail.com [64.4.49.7] with 32 bytes of data:
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Ping statistics for 64.4.49.7:
Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 0ms, Maximum = 0ms, Average = 0ms |
Zeker alleen voor crew?
Verwijderd
Ik heb wel een soort van plakband-oplossing gevonden:
1. Maak Hotmail-account aan in Express.
2. Klik Export aan. Je Hotmail-settings worden dan geëxporteerd naar een bestandje genaamd hotmail.iaf.
3. Kill Express en start Outlook.
4. Ga naar Accounts en importeer hotmail.iaf.
5. Klaar is keez
BTW. Als je rechts klikt op je Hotmail- folder in Outlook en je kiest vervolgens een optie moet je niet verbaast zijn als Outlook crasht. Just so you know
Dat kan alleen als je Outlook in Internet Mail Only mode hebt, omdat je dan wel de dialoogbox extra/tools > accounts hebt...
Zie ook http://www.slipstick.com/config/ol2000hotmail.htm
Verwijderd
Het door Outlook Express gebruikte adres luidt als volgt: http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp
De makkelijkste oplossing is dan ook om naast Outlook gebruik te maken van Outlook Express. Dit dan specifiek voor je Hotmail account.
Succes!
Verwijderd
Verwijderd
ook Foxmail kan het. Je gebruikt dan alleen de FoxHot.exe (in de opstart zetten) en je kunt in vrijwel alle programma's hotmail mail ophalen. Foxmail zit al aan versie 4.1 en is gratis.Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 19:37:
je kan anders ook hotpopper installeren. Dit programma verbruikt haast geen proc-power en werkt als een pop3 server tussen je mailprogramma en je hotmail. Werkt goed, heb het hier ook draaien.
PS: je hoeft eigenlijk alleen FoxHot.exe in te schakelen en in het mailprogramma de pop goed in te vullen (of localhost of 127.0.0.1).
(het freeware bestand is al onderweg)
mmmm..:
Door Tractus - Saturday 02 June 2001 12:45
Is wel errug oude
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit topic is gesloten.
![]()