http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Ik hoop dat dit na de maya kalender komt
. Beetje overdreven reactie zo..
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Ja want dat papiertje waar een bedrag op gedrukt staat is iets waard. Ik zou je aluhoedje uit de kast halen en je geld snel gaan omwisselen voor goud.
Hoe meer pin kassa's hoe beter. Dat gekloot met (wissel)geld de hele tijd, ik kom om boodschappen te doen en niet om te kijken hoe iemand 5 cent te kort komt
* GioStyle mompelt iets over evolutie enzo.. Jij bent blijkbaar 1 van de zwakkere...
/topic
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Ik noem de bronnen ook niet maar ik heb net gehoord dat ze toch cash geld willen houdenIk noem de bronnen niet,.....
Papieren geld kunnen ze ook weer makkelijker stelen, het is allemaal niet ideaal.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Wat is precies de bedoeling van dit topic?
Tsja, zonder bronnen is dit toch echt niet meer te noemen dan een sensatiebeluste conspiracy-theory, ondanks je disclaimer.
In other news, ik heb ook gehoord dat Elvis nog leeft, maar daar ga ik ook geen bron van geven.
In other news, ik heb ook gehoord dat Elvis nog leeft, maar daar ga ik ook geen bron van geven.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()