Blue screen, drivers opnieuw downloaden.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472033

Topicstarter
Bij mijn oude pc is blijkbaar windows gecrashed. Krijg bij het opstarten een mooie blue screen...
Nou wil ik windows opnieuw installeren maar blijk ik helemaal geen cd'tjes met drivers voor die PC te hebben. Wat is een makkelijk programma om alle drivers te installeren na het installeren van windows?

(Over die windows, er zit nu xp op maar ik wil er windows 7 ultimate op zetten, dat zal niet zo'n probleem zijn toch?)

Mvg,

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-07 11:06
Als het een oude pc is zou ik sowieso niet vanaf een cdtje gaan installeren maar wat recentere drivers downloaden. Welke porgramma's had je al geprobeerd?

Of Win7 werkt kun je zelf wel nagaan aan de hand van http://windows.microsoft.com/systemrequirements

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472033

Topicstarter
Windows 7 32 bit moet kunnen als ik het zo zie. De pc is niet zo gigantisch oud, jaartje of 4/5 denk ik zo.
Zelf ga ik hopen dat hij na de installatie wat doet zodat ik programma's als CPU-Z en PC-WIZARD kan installeren. Dat zijn programma's die precies laten zien wat voor dingen jij in je pc hebt. En dan maar een beetje googlen voor drivers denk ik?

Maarja dat een beetje googlen vind ik niet heel chill, daarom vroeg ik me af of er een goed en vooral makkelijk (en >> gratis <<) werkend programma was die automatisch al je drivers update

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 472033 op 21-11-2012 16:55 ]