- Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
= Ik wil een nieuwe HTPC bouwen, hierop wil ik graag XMBC draaien met couchpotato, sabNZB en sickbeard
-Wat mag het systeem gaan kosten?
= ongeveer 350e
-Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
= Ik heb uit een oude mediaspelr EM7080 een 1TB hdd en heb nog een 128Gb schijfliggen
-Wat denk je allemaal nodig te hebben?
= Moederbord CPU/GPU(of alles is 1) Geheugen
-Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
= ik had in gedachte deze http://tweakers.net/price...0/lc-power-lc-1320mi.html kast ingedachte ivm prijs en dat ik hem persoonlijk ook een knappe kast vind.
-Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
= Graag een systeem dat bij deze kast en lage voeding(75W) past.
ik zit te twijfeln tussen intel en amd, Intel is zuiniger dan amd, maar amd heeft daarin tegen meer prestaties. ik zou graag een systeem willen die ook een beetje future proof is het lieftst dat hij 3D in full HD afspeeld.
Bediening regel ik zelf het gaat mij alleen over de kast
Hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen
Alvast bedankt
= Ik wil een nieuwe HTPC bouwen, hierop wil ik graag XMBC draaien met couchpotato, sabNZB en sickbeard
-Wat mag het systeem gaan kosten?
= ongeveer 350e
-Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
= Ik heb uit een oude mediaspelr EM7080 een 1TB hdd en heb nog een 128Gb schijfliggen
-Wat denk je allemaal nodig te hebben?
= Moederbord CPU/GPU(of alles is 1) Geheugen
-Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
= ik had in gedachte deze http://tweakers.net/price...0/lc-power-lc-1320mi.html kast ingedachte ivm prijs en dat ik hem persoonlijk ook een knappe kast vind.
-Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
= Graag een systeem dat bij deze kast en lage voeding(75W) past.
ik zit te twijfeln tussen intel en amd, Intel is zuiniger dan amd, maar amd heeft daarin tegen meer prestaties. ik zou graag een systeem willen die ook een beetje future proof is het lieftst dat hij 3D in full HD afspeeld.
Bediening regel ik zelf het gaat mij alleen over de kast
Hopelijk kunnen jullie mij hier mee helpen
Alvast bedankt