Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik heb zonet een Ace Plus S7500 gekocht met een abonemment.
Nu draait ie nog op Android 2.3.6 (Gingerbread) maar er was gezegd dat ik kon updaten naar Android 4.1 (Jelly Bean) of toch zeker al naar Android 4.0 (ICS). Zo zei de verkoper en dit staat tevens op http://www.gsmarena.com/s...y_ace_plus_s7500-4397.php.

Maar wanneer ik hem verbind met Kies, zegt ie dat ik al de laatste firmware bezit. Wat duidelijk niet zo is.

Weet iemand hier meer over?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 13:11 ]

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 15:47
Er gaan heel veel geruchten de ronde dat naast dit toestel ook andere goedkopere en oudere toestellen van Samsung een jelly bean update krijgen.

Ik ben benieuwd. Volgens mij nog nergens toegezegd... Zou wel mooi zijn. het maakt deze toestellen een stuk interessanter

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad en de reden dat ik deze nam was vanwege de update naar ics of jb.
Ik hoop maar dat Jelly Bean vlug uitkomt. Ik ben een beetje beu gekeken op Gingerbread, mijn vorige was een Gio (ook Gingerbread).

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
als je het echt belangrijk vind kan had je beter kunnen afgaan op een officieel statement van samsung en niet op basis van een andere site/verkoper/tweet van deze of gene/etc.

Dit soort geruchten zijn al zo vaak niet waar gebleken..

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Heb je wel gelijk in Prulleman, maar de verkoper (Telenet) zelf zei dat er een update kwam naar Jelly Bean 4.1
Het zal wel afwachten zijn...