Tja ik heb er al een hele tijd last van maar wellicht dat jullie mij kunnen helpen. Zodra ik mijn systeem een beetje belast dan lijkt het wel of er een orkaan door mijn pc gaat, wat een herrie.
Ik heb een niet al te nieuwe PC maar wel redelijke specs om aardig wat aan te kunnen, hier de basis config.
Moederboard: Asus P5Q Pro
CPU: Intel Core 2 Quad Q9450 (Yorkfield) 2.66GHz
CPU Cooler: Zalman CNPS9500 AT Heatsink
Videokaart: Nvidea GTX-260
Zodra ik een dame speel zoals assassins Creed dan vliegen de waardes omhoog qua warmte. Videokaart gaat ruim over de 70 Graden Celcius wat ik niet zo vreemd vind. Hetzelfde met de CPU en dat lijkt me een beetje hoog. De fans draaien dan allemaal op volle toeren maar koelen blijkbaar onvoldoende en ik zit niet in de tropen ;-)
Wellicht hebben jullie nog meer info nodig maar Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Bij voorbaat dank!
Ozon
Ik heb een niet al te nieuwe PC maar wel redelijke specs om aardig wat aan te kunnen, hier de basis config.
Moederboard: Asus P5Q Pro
CPU: Intel Core 2 Quad Q9450 (Yorkfield) 2.66GHz
CPU Cooler: Zalman CNPS9500 AT Heatsink
Videokaart: Nvidea GTX-260
Zodra ik een dame speel zoals assassins Creed dan vliegen de waardes omhoog qua warmte. Videokaart gaat ruim over de 70 Graden Celcius wat ik niet zo vreemd vind. Hetzelfde met de CPU en dat lijkt me een beetje hoog. De fans draaien dan allemaal op volle toeren maar koelen blijkbaar onvoldoende en ik zit niet in de tropen ;-)
Wellicht hebben jullie nog meer info nodig maar Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Bij voorbaat dank!
Ozon
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 395692 op 21-11-2012 11:57 ]