Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
MAN dit kaartje ziet er goed uit
! Het is waarschijnlijk wel het ultieme GF3 kaartje om te hebben. Ik weet niet wat er zo bijzonder aan is, waarschijnlijk die extra modules en vooral de kwaliteit van de kaart. Plus je kunt hem rechtstreeks op je voeding aansluiting zie ik .. Ik hoop dat ie ook in Europa verkocht gaat worden maar dat zal wel niet
..
[edit] - d'r zit zelfs een 'lampje' op
.
[edit] - d'r zit zelfs een 'lampje' op
Maar deze videokaart is wel een beetje voodoo 5500 achtig met die Molex stekker erop.
Zal wel bedoeld zijn voor de extra voltage die hij nodig heeft om op die snelheid te kunnen draaien, want het is eigenlijk niks meer dan een vet opgevoerde geforce 3.
Ook mooi zijn de heatsinks die geheel uit koper bestaan
Maar ze hadden wel een paar ribbeltjes erop kunnen maken voor nog betere warmte afvoer.
Wel vreemd vind ik dat op zo'n "simpele" board design al een add-on kaartje moet zitten voor een simpele D-Sub.
Zal wel bedoeld zijn voor de extra voltage die hij nodig heeft om op die snelheid te kunnen draaien, want het is eigenlijk niks meer dan een vet opgevoerde geforce 3.
Ook mooi zijn de heatsinks die geheel uit koper bestaan
Maar ze hadden wel een paar ribbeltjes erop kunnen maken voor nog betere warmte afvoer.
Wel vreemd vind ik dat op zo'n "simpele" board design al een add-on kaartje moet zitten voor een simpele D-Sub.
39
wel stoer
als ze hem nou hadden met tvIN/OUT en dual head,
zou ik wel stoerder vinden
)
als ze hem nou hadden met tvIN/OUT en dual head,
zou ik wel stoerder vinden
http://mrfloris.com
Ik las op de homepage van Canopus dat deze kaart op 264 mhz core ging draaien?!!?
The Japanese Canopus Company reported that they would start shipping their SPECTRA X20 graphics card based on GeForce3 chip.
This card will feature 263MHz core and 64MB 460MHz (230MHz DDR) memory. It will be provided with Firebird G2 cooling system and will support Canopuss standard set of technologies including: Advanced POWER Supply (version 3.0), SSH (Signal Super Highway) and DFS (Dual Filter System). Besides a standard card version there will be a modification with a TV-Out.
The approximate retail price on the new product will be told a bit later, however, it is not that important actually, since the company sells its products officially only in one single country: in Japan.
Als iemand een import mogelijkheid weet, ik ben geinterreseerd!
The Japanese Canopus Company reported that they would start shipping their SPECTRA X20 graphics card based on GeForce3 chip.
This card will feature 263MHz core and 64MB 460MHz (230MHz DDR) memory. It will be provided with Firebird G2 cooling system and will support Canopuss standard set of technologies including: Advanced POWER Supply (version 3.0), SSH (Signal Super Highway) and DFS (Dual Filter System). Besides a standard card version there will be a modification with a TV-Out.
The approximate retail price on the new product will be told a bit later, however, it is not that important actually, since the company sells its products officially only in one single country: in Japan.
Als iemand een import mogelijkheid weet, ik ben geinterreseerd!
Niet op voorraad.
Verwijderd
Als je wil importerren zou ik me maar niet rotschrikken van de prijzen, die zijn namelijk nogal hoog. Maar dan heb je wel een GF3 met beter dan Matrox 2D
Pagina: 1