De stekker van mijn voeding(Corsair CX500) naar mijn moederbord(AsRock 970 Extreme3) past niet goed, en heeft ook nooit goed gepast. Dit is nooit echt een probleem geweest omdat hij er toch niet uitviel behalve als ik mijn bureau hard aanstootte, waarna de stekker er heel soms weer wat steviger in moest gedrukt worden. Hij "klikt" niet vast met het klipje aan de zijkant van de stekker.
Deze keer lijkt hij er echter niet meer goed in te komen... De harde schijf en voeding gaan wel aan maar de led's in mijn casing en de fans op mijn casing cpu en videokaart blijven uit... Ligt het probleem nou eigenlijk aan de stekker of het moederbord? Zijn er meer mensen met deze combinatie die er problemen mee hadden? (Best buy guide begin dit jaar geloof ik...) Is er iets te zien aan de foto's? (Het is laat, de foto's zijn waarschijnlijk niet heel scherp)
Moederbord
Stekker vanuit voeding
Moederbord: AsRock 970 Extreme3
Processor: AMD FX 6100 (Cooler Master Hyper 212 fan)
Videokaart: Sapphire Radeon HD 7850 2GB GDDR5
Voeding: Corsair Builder CX500
Behuizing: Thermaltake V3 Blacx Edition
HDD: Western Digital Green WD10EADS, 1TB, uit oudere pc (HP Pavilion p6340)
RAM: 3 sticks, elk 2GB, uit oudere pc (HP Pavilion p6340)
Deze keer lijkt hij er echter niet meer goed in te komen... De harde schijf en voeding gaan wel aan maar de led's in mijn casing en de fans op mijn casing cpu en videokaart blijven uit... Ligt het probleem nou eigenlijk aan de stekker of het moederbord? Zijn er meer mensen met deze combinatie die er problemen mee hadden? (Best buy guide begin dit jaar geloof ik...) Is er iets te zien aan de foto's? (Het is laat, de foto's zijn waarschijnlijk niet heel scherp)
Moederbord
Stekker vanuit voeding
Moederbord: AsRock 970 Extreme3
Processor: AMD FX 6100 (Cooler Master Hyper 212 fan)
Videokaart: Sapphire Radeon HD 7850 2GB GDDR5
Voeding: Corsair Builder CX500
Behuizing: Thermaltake V3 Blacx Edition
HDD: Western Digital Green WD10EADS, 1TB, uit oudere pc (HP Pavilion p6340)
RAM: 3 sticks, elk 2GB, uit oudere pc (HP Pavilion p6340)