Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet bel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-10-2022

Piet bel

Digital age pioneer

Topicstarter
Beste mensen.

Hier heb ik het volgende probleem. Laatst heb ik een Acer K11 gekocht.
Een mooie, kleine projector. De projector is aangesloten op een PS3.

Nou is er 1 klein probleem, De audio. De ingebouwde speaker is veel te zacht, en lekker gamen of film kijken zit er niet in.
Nu hebben we deze er uitgehaald, en er een Jacksocket ingebouwd. Deze deed het tot voorheen ook goed, maar werk helaas niet meer. Met een nog ongekende oorzaak.
Dit hoeft verder het probleem ook niet te zijn denk ik.

De vraag is, is er misschien een andere manier om je audio ergens uit te krijgen? Ik heb nog een mooi logitec 2.1 setje staan. Is het misschien niet op een of ander manier mogelijk om deze aan te sluiten?

Alvast bedankt :o _/-\o_

Techjunk & gadgetfreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:46

FeaR

In GoT we trust

Multi AV-Out van de PS3 gebruiken en door middel van verloopjes (die er van RCA naar 3,5mm jack meer dan genoeg zijn) rechtstreeks op de Logitech aansluiten? Dat zou sowieso mijn eerste keuze zijn geweest en niet door de beamer heen. Had je overigens ook wel kunnen vinden via de search alhier over de Multi AV-Out ;)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet bel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-10-2022

Piet bel

Digital age pioneer

Topicstarter
Aaah, Ik zal het even opzoeken. Is er dan ook sprake van veel kwaliteitloss? Aangezien ik normaal HDMI gebruik.
bedankt voor het antwoorden. Ik wist zelf helaas niets van die search, vandaar dat ik even een topic starte.

Wat ik me trouwens net bedenk, De K11 heeft alleen een VGA en HDMI aansluiting.. Multi out is dan geen optie?

[ Voor 20% gewijzigd door Piet bel op 21-11-2012 10:51 ]

Techjunk & gadgetfreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:46

FeaR

In GoT we trust

Piet bel schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:38:
Aaah, Ik zal het even opzoeken. Is er dan ook sprake van veel kwaliteitloss? Aangezien ik normaal HDMI gebruik.
HDMI heeft wel voordelen ten opzichte van de analoge Multi AV-Out van de PS3. Als eerste heb je natuurlijk digitaal versus analoog en dat analoog maar tot 2.0 gaat in dit geval en HDMI tot 7.1. Maar aangezien je een 2.1 setje hebt (waar de .1 geen dedicated LFE is) maakt het voor het uiteindelijke resultaat niet uit.
Wat ik me trouwens net bedenk, De K11 heeft alleen een VGA en HDMI aansluiting.. Multi out is dan geen optie?
De Multi AV-Out is van de PS3. De PS3 kan beeld en geluid gescheiden uitvoeren. Je voer het beeld gewoon via HDMI naar de beamer en selecteert Multi AV Out voor het geluid. Je gebruikt dan de rode en witte RCA en doet niets met de gele RCA. De rode en witte moet je dan nog wel even converten naar 3,5mm jack aangezien ik 99% zeker ben dat de Logitech die gebruikt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.