Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gberen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-10-2022
Ik heb een Samsung televisie (UE32ES6710) gekocht met standaard vesa maten (200*200). En tevens op Ibood een Wandsteun van Vogel. (vfw332). Even gegoogeld, kan niet mis gaan dacht ik!

Gaten zitten keurig op de juiste plek. Nu heeft de bevestigingsset echter kleinere schroeven dan er gaten in de televisie zitten. In de handleiding van de tv lees ik wel iets over houderringen, maar die zitten er niet bij.

Iemand enig idee hoe dit moet gaan werken? Zou dit niet automatisch moeten passen? Levert Samsung prutswerk of Vogel? Of moet ik gewoon nog iets erbij komen om 2 universele maten aan elkaar te passen??

Dank voor elke hulp!

Groeten, Guus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Mm ik heb voor mezelf een vogel en voor famil heb ik er ook 2 gekocht/opgehangen
maar daar zaten bij de wandsteun gewoon schroeven bij van veschillende diktes en
lengte.
mischien mis je een zakje van vogel ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:54

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Er moeten inderdaad verschillende maten bijzitten...zowel dikke als dunner/ kortere en langere. Die houderringen zijn volgens mij voor de juiste afstand. Ik kan me herinneren dat ik een paar van die dingen moest plaatsen om genoeg ruimte te hebben voor een scartkabel..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gberen
Ik heb maar 1 maat schroef gekregen van vogel. Ga daar maar maar is informeren dan. Dank voor jullie hulp. Volgens site van vogel moet het ook passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-06 14:36
Ik heb dit probleem een maand geleden ook gehad. Een Samsung 32" TV met VESA 200x200.
Had een Vogel\s beugel die tv's tot 26" en 20 kg kon houden. Maximaal 200x200.
Mijn samsung tv weegt maar 11, dus ik kocht die beugel, ondanks dat de beugel eigenlijk maar 26" TV's mag houden. Kreeg M6 schroeven meegeleverd, terwijl er M8 schroeven in de tv moeten. M8 schroeven passen niet door de beugel.

Ik heb toen een nieuwe beugel gekocht, maatje groter...
Je zou de gaten van jouw beugel ook iets kunnen uitboren zodat er M8 schroeven inkunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gberen
Ik heb Vogel gemaild en krijg kostenloos van hun een passende schroeven (en neem aan ook plaat). Netjes opgelost dus.
Pagina: 1