Haast!! AOC e2357Fm is het wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:46

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
De iBood aanbieding van vandaag is een AOC e2357Fm

Nu kan ik hier geen reviews over vinden en zit hierdoor heel erg in twijfel of dit een goed aankoop zal zijn.
De specs liegen er niet om
MHL link
23 Inch Full HD 16:9
Helderheidswaarden: 250 cd/m²
Reactietijd: 2 ms
Pixelafstand: 0,265 mm
Kijkhoek hor./vert.: 170° / 160°
Ingangen: D-sub, 2x HDMI
Meegeleverd: Netsnoer, VGA-kabel, HDMI-kabel, Audiokabel, CD met stuurprogramma’s, Garantiekaart
Voldoet aan: EPEAT Silver, Energy Star 5.0, TÜV-Bauart, TCO 5.0, ISO 9241-307, cCSAus, CE, FCC, GOST, RoHS, evp

De eigenlijk vrij simpele vraag is dus, is het wat.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:18

Fordox

00101010

Jup, als ie (ruim) onder de 100 euro zit wel
Hm 150 euro zie ik, dat kan nog. Pricewatch eens wat verder over vergelijkbare producten. De prijs is wel redelijk, alleen standaard bijna 300 euro vind ik ook wat raar voor een tn paneel.

[ Voor 68% gewijzigd door Fordox op 20-11-2012 22:32 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Rubman

Rubman

Topicstarter
Heb besloten hem te nemen, Toch een leuke Full HD monitor als ik het zo bekijk.
De laagste prijs in de pricewatch zit ook op €199,- geloof ik dus ongeveer €40,- korting vind ik mooi.
Het feit dat het een TN scherm is maakt me helemaal niet uit, gaat alleen voor PC en niet met meerdere personen erachter dus de kijkhoek is niet erg van belang.

Verder is het wel fijn dat hij MHL heeft, zo kan ik mijn telefoon hier makkelijk aan hangen en scherm kopieren.

Het kan in ieder geval niet slechter dan mijn huidige scherm, wat toch alweer eentje is van zeker 6 jaar oud TFT onbekend merk en 4:3 (of zelfs 5:4) met een resolutie van 1280x1024 en 1 luie (rood) pixel.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11-2025

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zie niet echt wat er zo bijzonder is aan deze ibood actie, hele tijd terug nog 2 x Benq 2420 monitoren gekocht voor 130 euro de stuk en dat is dan 24".
pricewatch: BenQ G2420HDBL Zwart

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Rubman

Rubman

Topicstarter
Ok het is misschien niet de meest bijzondere of beste aanbieding, maar desalniettemin leuk (zeker voor vervanging van mijn huidige monitor)
En nu vind ik de monitor van AOC er ook gewoon zeer mooi uit zien.
Heb destijds ook die van Benq langs zien komen en over getwijfeld, maar toen had ik niet ff 130 euro liggen en ik vind ze gewoon lelijk eigenlijk.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Niks haast :(

Als je de tijd niet hebt om aan onze voorwaarden qua eigen inzet, goede topicstart en niet-schreeuwerige titel te voldoen is dat bot gezegd ons probleem niet. Zo'n topic gaat gewoon dicht. Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.