Toon posts:

CODMW2 verdwenen uit mijn steam game lijst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had 3 maanden terug codmw3 gekocht in een winkel, en geinstaleerd. Geinstaleerd doormiddel van "Launch Steam and log into your Steam account. Click the Games Menu. Choose Activate a Product on Steam... And enter the key" ik kreeg een mailtje met een Confirmation code code en dat CODMW3 geactiveerd was " De game kon gestart worden en gamen maar. Er werd even vanwege omstandigheden niet gespeeld met de game. Sinds gisteren de game stond niet meer in de game lijst van steam. Andere games wel.
Als ik de snelkoppeling gebruik van de game, dan kom ik op de verkoopsite van steam.
Daarna heb ik account repair geprobeerd, ik kreeg wel een mail binnen. Dus de code staat nog wel onder mijn account. Alleen is de game niet meer aanwezig. Hier hetzelfde probleem met iemand http://www.overclock.net/t/436118/steam-games-missing
Ik heb al een ticket aangemaakt op steam, maar nog steeds geen reactie gekregen. Ook heb ik deze klacht voorgelegd bij activision, maar nog steeds geen reactie op gekregen.
Net heb ik nog steam gedeïnstaleerd, en opnieuw geinstaleerd, maar geen verandering. Heeft iemand dit ook meegemaakt?