1. Bestemming: Forum -> Tweaking -> Overzichtspagina casemodding
2. URL: Casemodding
3. De omschrijving & steps to reproduce: Via het forum ga ik naar de overzichtspagina casemodding. Op dit moment zijn daar de onderste onderwerpen nu:
[CCIP] The Next Level met laatste reactie 13-11 19:20
en 2 gesloten onderwerpen daaronder:
CCM: liefhebber gezocht voor oud project
fractal design define r4
Vervolgens klik onderin door naar "oudere topics". Hier staat het the next level topic dan weer bovenaan.
Ik kan dit ook verschillende keren herhalen met refreshen tussendoor. Bij een andere sectie (zoals deze Lieve Devvers) zie ik dit probleem niet (al heb ik maar een enkele gecontrolleerd)
Ik heb het ook geprobeerd door als gast de pagina te bekijken vanuit firefox. Ook dan gebeurt er hetzelfde
4. Je browserversie - IE 7 & Firefox 16.02
5. Door jou gebruikte plug-ins - geen
6. Besturingssysteem - Windows XP professional Versie 2002 Service Pack 3
2. URL: Casemodding
3. De omschrijving & steps to reproduce: Via het forum ga ik naar de overzichtspagina casemodding. Op dit moment zijn daar de onderste onderwerpen nu:
[CCIP] The Next Level met laatste reactie 13-11 19:20
en 2 gesloten onderwerpen daaronder:
CCM: liefhebber gezocht voor oud project
fractal design define r4
Vervolgens klik onderin door naar "oudere topics". Hier staat het the next level topic dan weer bovenaan.
Ik kan dit ook verschillende keren herhalen met refreshen tussendoor. Bij een andere sectie (zoals deze Lieve Devvers) zie ik dit probleem niet (al heb ik maar een enkele gecontrolleerd)
Ik heb het ook geprobeerd door als gast de pagina te bekijken vanuit firefox. Ook dan gebeurt er hetzelfde
4. Je browserversie - IE 7 & Firefox 16.02
5. Door jou gebruikte plug-ins - geen
6. Besturingssysteem - Windows XP professional Versie 2002 Service Pack 3