Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug][GoT] laatste topic is eerste topic volgende pagina

Pagina: 1
Acties:

• PnavE_81
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10 17:37
1. Bestemming: Forum -> Tweaking -> Overzichtspagina casemodding

2. URL: Casemodding

3. De omschrijving & steps to reproduce: Via het forum ga ik naar de overzichtspagina casemodding. Op dit moment zijn daar de onderste onderwerpen nu:
[CCIP] The Next Level met laatste reactie 13-11 19:20
en 2 gesloten onderwerpen daaronder:
CCM: liefhebber gezocht voor oud project
fractal design define r4

Vervolgens klik onderin door naar "oudere topics". Hier staat het the next level topic dan weer bovenaan.
Ik kan dit ook verschillende keren herhalen met refreshen tussendoor. Bij een andere sectie (zoals deze Lieve Devvers) zie ik dit probleem niet (al heb ik maar een enkele gecontrolleerd)

Ik heb het ook geprobeerd door als gast de pagina te bekijken vanuit firefox. Ook dan gebeurt er hetzelfde

4. Je browserversie - IE 7 & Firefox 16.02

5. Door jou gebruikte plug-ins - geen
6. Besturingssysteem - Windows XP professional Versie 2002 Service Pack 3

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

-

[ Voor 100% gewijzigd door CodeCaster op 20-11-2012 18:11 . Reden: oh, zo. :+ ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat heeft eigenlijk een technische reden; het is namelijk een tijds-gebaseerde offset die hij gebruikt voor de volgende pagina. Als het 'oudste' topic op pagina 1 een laatste reactietijd van X heeft dan gebruikt hij dat voor de volgende pagina om daar alles ouder dan - of gelijk aan - X te laten zien. Het 'gelijk aan' is omdat je anders mogelijk een topic zou kunnen missen als er twee topics zijn die toevallig dezelfde laatste reactietijd hebben. Die kans is welliswaar klein, maar beter een topic dubbel dan een niet getoond zeg maar ;)

We zijn wel van plan om tzt ook voor de eerste pagina met een vast aantal topics te gaan werken zodat we gewoon de offset op basis van aantal kunnen gaan bepalen waarmee dit probleem ook verholpen zal zijn :)

Intentionally left blank