All,
Ik ben benieuwd of er nog een goede; vergelijking website bestaat voor de huidige internet providers. Misschien zijn er wel bijzondere ervaringen (vanuit jullie) met de verschillende internet providers die Nederland momenteel rijk is.
Het budget gaat tot max €70,- per maand. Hier mogen ook de zogeheten "Alles-in-1" pakketen tussen zitten.
De huidige situatie: Nu heb ik een flut aanbieding van Telfort van 5MB/s voor €25,-. Deze was de eerste 6 maanden gratis waardoor in eerste instantie (hollander) de keuze snel gevallen was. Zij konden toen der tijd ook het snelst uitleveren wat het meer dan interessant maakte na mijn verhuizing. Aangezien ik nu al over een internet connectie beschikt, en de gratis maanden zijn afgelopen
, heb ik de tijd om goed te gaan orienteren en een nieuwe keuze te maken. Momenteel is online Gamen/streamen/downloaden haast niet te doen. Zodra mijn huisgenoot al op youtube zit, gaat mijn download van 600 kb/s max (wat al laag is in mijn ogen, maar met wat massage op de geduld kom je een heel eind, naar 125 kb/s... dit is in mijn ogen old-time low)
Om deze rede is jullie hulp & ervaring zeer zeker meer dan gewenst/gevraagd:
Mijn adresgegevens:
Kortom, verder kijken dan de neus lang is!! Sharing is caring
Alvast bedankt!
Ik ben benieuwd of er nog een goede; vergelijking website bestaat voor de huidige internet providers. Misschien zijn er wel bijzondere ervaringen (vanuit jullie) met de verschillende internet providers die Nederland momenteel rijk is.
Het budget gaat tot max €70,- per maand. Hier mogen ook de zogeheten "Alles-in-1" pakketen tussen zitten.
De huidige situatie: Nu heb ik een flut aanbieding van Telfort van 5MB/s voor €25,-. Deze was de eerste 6 maanden gratis waardoor in eerste instantie (hollander) de keuze snel gevallen was. Zij konden toen der tijd ook het snelst uitleveren wat het meer dan interessant maakte na mijn verhuizing. Aangezien ik nu al over een internet connectie beschikt, en de gratis maanden zijn afgelopen
Om deze rede is jullie hulp & ervaring zeer zeker meer dan gewenst/gevraagd:
Mijn adresgegevens:
- Postcode: 2612 VP
- Huisnummer: 42
- Stad: Delft
- Gemeente: Zuid-Holland
Kortom, verder kijken dan de neus lang is!! Sharing is caring
Alvast bedankt!