• koffieprutser
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-12-2025
Is het noodzakelijk dit weg te halen of kan het geen kwaad? :?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f8rTT.jpg

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Zit je proc wel in de socket?

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:49

The Executer

Lekker belangrijk!

Ik durf het antwoord eigenlijk wel te geven: Nee (In elk geval niet goed... ). Pinnen zijn overduidelijk zichtbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door The Executer op 20-11-2012 15:58 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die zit inderdaad niet goed.
Ik zie overigens niet echt koelpasta uitsteken, Als het dat al een heel klein beetje doet kan het weinig kwaad.

• koffieprutser
The Executer schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:57:
[...]

Ik durf het antwoord eigenlijk wel te geven: Nee (In elk geval niet goed... ). Pinnen zijn overduidelijk zichtbaar.
:'( Weet je het zeker?

• theHoff
  • Niet online
Normaal sluit je processor zo aan op je socket dat je de goudkleurige pinnetjes niet meer ziet. Die zie ik nu wel en dat is over het algemeen niet goed.
Netjes het gouden driehoekje uitgelijnd met het driehoekje in van de socket? Wel eerst het hendeltje omhoog gedaan voordat je de proc hebt geplaatst en daarna de proc goed op z'n plek geplaatst voordat je de hendel terug hebt geplaatst?

• koffieprutser
fuck het hendeltje

• koffieprutser
dan maar gewoon weer opnieuw proberen hè?

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:48
Ja dit zit echt niet goed...

als je hem nu aanzet frituur je de hele boel en als je te hard aandrukt druk je de hele PROC gaar.

• theHoff
  • Niet online
Hopen dat je pinnetjes niet krom zijn... Sterkte

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-01 13:42
Volgende keer of even goed de handleiding lezen of doen met iemand die er verstand van heeft ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• koffieprutser
pinnetjes zijn gelukkig nog recht, en hij zit nu gewoon goed. Ik had dat hendeltje moeten gebruiken... stond waarschijnlijk gewoon in de gebruiksaanwijzing :X

• Verderf
  • Laatst online: 13-01 13:42
Ik hoop voor je dat het spul nog werkt :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:49

The Executer

Lekker belangrijk!

koffieprutser schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:12:
pinnetjes zijn gelukkig nog recht, en hij zit nu gewoon goed. Ik had dat hendeltje moeten gebruiken... stond waarschijnlijk gewoon in de gebruiksaanwijzing :X
Dit is inderdaad een handeling die in de gebruiksaanwijzing vermeldt staat. 1 voordeel: De volgende keer zul je het niet weer vergeten. Je hebt overigens wel geluk dat de pinnen nog recht zijn, met een beetje pech had je deze krom gedrukt of zelfs afgebroken.

Wat ik mij afvraag: Werkte je pc überhaupt wel?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-01 16:26
Ik denk dat dit nieuwbouw is, dus ik ga er van uit (hoop ik) dat ie nog niet aangeweest is, anders heb je inderdaad kans op gefrituurde cpu :P

gevalletje RTFM, of laag 8 van het OSI model

[ Voor 13% gewijzigd door FastFred op 20-11-2012 16:25 ]

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-01 13:43

Fordox

00101010

FastFred schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:24:
Ik denk dat dit nieuwbouw is, dus ik ga er van uit (hoop ik) dat ie nog niet aangeweest is, anders heb je inderdaad kans op gefrituurde cpu :P

gevalletje RTFM, of laag 8 van het OSI model
wat heeft netwerken hier mee temaken? laat staan dat laag 8 bestaad :P

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Meekoh
  • Laatst online: 16-01 15:13
Fordox schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:27:
[...]

Officieel bestaat laag 8 niet, maar vaak wordt daarmee naar de gebruiker verwezen ;)

Computer says no

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

Fordox schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:27:
[...]

pebkac ;)

• koffieprutser
Ik heb nieuwe koelpasta gehaald, oude weggepoetst, en ik post dit vanaf mn nieuwe pc :D

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
koffieprutser schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 19:42:
Ik heb nieuwe koelpasta gehaald, oude weggepoetst, en ik post dit vanaf mn nieuwe pc :D
Voor alles is een eerste keer ik weet nog hoe vreemd het was om voor het eerst een pc te bouwen zodra je het een keer gedaan hebt zal het in elkaar zetten van hardware daarna simpel lijken.
Gewoon altijd geconcentreerd je tijd nemen ik had zelf ook een amd bordje en ik flipt m bijna de pan uit toen ik hendeltje omhoog deed proc boven de soc probeerde te krijgen hem liet zakken en hij er een rij naast zat.

Volgende keer mocht je naar een moederbord met een ander systeem mobiel of intel platform wel even de gebruiksaanwijzing voor de socket lezen in intels geval een hendel in het mobiele geval is t een schroefje.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Komt TS erg goed weg.

Hoop dat je hiervan hebt geleerd en de volgende keer iets beter de handleiding leest als je niet goed op de hoogte bent. Dit had een erg duur leermoment kunnen zijn ;)
Pagina: 1