Beste tweakers,
Wegens succesvol advies bij mijn vorige aankoop wil ik gaag wederom om wat hulp vragen.
Ik heb zojuist een upgrade gedaan en ben nu op zoek naar een nieuwe videokaart.
Mijn huidige videokaart de Asus EAH 4890 1gb zit nu al twee jaar in mijn pc en heeft altijd naar behoren gewerkt maar ben nu op zoek naar een directx 11 kaart met 2 gb. Ik heb via het vraag en aanbod gedeelte voor een goede prijs vorige week een nieuw moederbord en processor kunnen kopen en ben dus nu ook op zoek naar een tweedehands videokaart.
Waar ik op dit moment naar aan het kijken ben:
1) Asus ROG MATRIX 5870/2DIS/2GD5 ong. €100
2) Asus EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 ong. €150
Zal het de moeite waard zijn om €50 extra uit te geven voor de 6950 of is de ROG versie van de 5870 niet veel slechter?
Huidige setup:
AMD Phenom II X4 965 BE
Asus ROG Crosshair IV Formula
2x 4 gb DDR3
550w corsair
500 gb HD
EAH4890 1 gb ddr5
Ik ben wel te spreken over het ROG moederbord dus vandaar dat mijn ogen op de ROG videokaart waren gevallen.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!
alvast bedankt!
p.s. Na aankoop is mijn oude videokaart voor €50 beschikbaar
Wegens succesvol advies bij mijn vorige aankoop wil ik gaag wederom om wat hulp vragen.
Ik heb zojuist een upgrade gedaan en ben nu op zoek naar een nieuwe videokaart.
Mijn huidige videokaart de Asus EAH 4890 1gb zit nu al twee jaar in mijn pc en heeft altijd naar behoren gewerkt maar ben nu op zoek naar een directx 11 kaart met 2 gb. Ik heb via het vraag en aanbod gedeelte voor een goede prijs vorige week een nieuw moederbord en processor kunnen kopen en ben dus nu ook op zoek naar een tweedehands videokaart.
Waar ik op dit moment naar aan het kijken ben:
1) Asus ROG MATRIX 5870/2DIS/2GD5 ong. €100
2) Asus EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 ong. €150
Zal het de moeite waard zijn om €50 extra uit te geven voor de 6950 of is de ROG versie van de 5870 niet veel slechter?
Huidige setup:
AMD Phenom II X4 965 BE
Asus ROG Crosshair IV Formula
2x 4 gb DDR3
550w corsair
500 gb HD
EAH4890 1 gb ddr5
Ik ben wel te spreken over het ROG moederbord dus vandaar dat mijn ogen op de ROG videokaart waren gevallen.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!
alvast bedankt!
p.s. Na aankoop is mijn oude videokaart voor €50 beschikbaar