Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Bug][PW] Categorie onder productnamen

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-11 21:54
1. Bestemming NVT

2. URL
http://tweakers.net/categ...on-accessoires/producten/

3. De omschrijving & steps to reproduce
Categorieen onder de productnamen (e.g. Overige accessoires, Accu en laders), doen vermoeden dat hier op geklikt kan worden. Dit is ook inderdaad het geval. Echter deze linkjes gaan naar het product zelf in plaats van dat deze een pagina opent waarop producten worden gefilterd op deze categorie. Dat is voor mij de vewachte pagina, zo niet dan zie ik liever dat deze categorie geen link wordt om geen verkeerde indruk te geven.

4. - 6. NVT

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11 13:39

Perkouw

Moderator General Chat
Als ik naar jou link ga en het volgende doe;

Merken -> Nokia + Soort accessoire (Telefonie) -> Accu en laders (65) = http://goo.gl/R4ZX9

Dit werkt dus gewoon.

[ Voor 3% gewijzigd door Perkouw op 20-11-2012 12:10 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wat je daar ziet, is wat wij intern specificatieregels noemen, een extra tekst waarmee we snel bepaalde (belangrijke) specs kunnen laten zien, zodat je sneller in 1 oogopslag kan zien met welk product je te maken hebt. Deze regels wordt automatisch opgebouwd aan de hand van de beschikbare specificaties binnen een categorie, met een stukje code erachter waar we bijvoorbeeld als/dan vergelijkingen kunnen maken of simpele rekensommetjes.

In dit geval was het heel simpel, er werd alleen getoond wat voor soort accessoire (carkit, headset etc) het was, meer niet. Hierdoor leek het alsof het een subcategorie zou zijn, wat het dus niet was. Ik heb de tekst wat uitgebreider gemaakt, waardoor je nu ook ziet of het een origineel of compatible accessoire is, in geval van een headset of deze stereo of mono weergave heeft en tenslotte voor welk merk deze geschikt is (indien geen merk geselecteerd, komt er de tekst (universeel) te staan). Nu is de regel wat langer en zal het denk ik minder verwarring scheppen.

Dit topic is gesloten.