[V&A] Regels: zijn ze er nog?

Pagina: 1
Acties:

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Topicstarter
Hebben jullie ze nog, anders tik ik ze effe over van een kladje dat ik hier nog heb liggen.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:24

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik denk dat ze weg zijn....

Aannames zijn fataal.

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

Topicstarter
prima dan ga ik effe tikken.......

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:50

Floor-is

5.2

Ik heb ze denk ik nog in mijn cache, maar die is zo'n 900MB groot, dus dat wordt even zoeken...

Make that, ik heb woensdag ochtend mijn cache weggedonderd... En daarmee ook alles wat ik nog kon hebben ;(

Bericht hierboven

Verwijderd

Met vriendelijke groet...... ;)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb ze ook nog wel, maar mijn cache is ook iets van 600mb..... zoekt erug lastig.... ;)

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

Topicstarter
[antwoord}
http://www.tweakers.net/aanbod.dsp?Action=Voorwaarden
ja, ze staan er nog
[/antwoord]

Alstu, ze zijn niet zoals de voorwaarden zoals ze bij V&A stonden. Ik moest ook maar van een kladje werken.

1.Vraag & aanbod (V&A) is een gratis dienst van tweakers.net. Het gebruik van V&A is voor eigen risico. Door plaatsing van uw advertentie bent u gebonden aan deze bindende voorwaarden. Alle beslissingen genomen over V&A door tweakers.net zijn definitief. Over de beslissingen wordt niet gecorrespondeerd. Misbruik van V&A resulteert in directe uitsluiting van alle tweakers.net diensten.

2.Een advertentie per produktcategorie per persoon per week. Wie tegelijkertijd losse produkten wil aanbieden kan dit doen in de desbetreffende produktcategorieen. Daarbij geldt echter wel de regel dat alleen het product dat in de desbetreffende prokuktcategorie thuishoort mag worden aangeboden. Opsommingen van in de desbetreffende categorie niet relevante produkten in een advertentie zijn dus niet toegestaan.

3.Tweakers.net behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor de vormgeving en/of de inhoud van de advertentie te wijzigen. CAPS en andere tekens die niet ten dienste staan aan de inhoud van de advertentie worden gewijzigd en/of verwijderd.

4.Het is niet toegestaan de ranking van advertenties kunstmatig aan te passen. Een advertentie mag ten hoogste eenmaal per week opnieuw geplaatst worden. Het is toegestaan eventuele fouten in de advertentie eenmalig en binnen 24 uur na plaatsing te corrigeren.

5.V&A is bedoeld voor particulieren die overtollige computeronderdelen willen verkopen. Bij het vermoeden van commerciele handel wordt de advertentie verwijderd. De (rechts)persoon die misbruik maakt van V&A zal uitgesloten worden van alle tweakers.net diensten.

6.Tweakers.net is niet verantwoordelijk voor alle problemen die voortvloeien uit V&A.

7.Tweakers.net behoudt zich het recht voor iedere advertentie in V&A zonder opgaaf van redenen aan te passen dan wel te verwijderen.

8.Van ieder aanbod van gestolen goederen in V&A doet tweakers.net onmiddelijk aangifte.

9.Klachten over V&A kunt u plaatsen in het LA Forum.

[ps-slijm mode]
Ik wil wel mijn positieve aantekening terug van Floris mocht die weg zijn + een extra +je van Floris voor het data-typ-miep-werk
[/ps-slijm mode]
Pagina: 1