W7 Microsoft Security Essentials laad niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushleader
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-07 11:06
Hey allemaal,

Ik heb momenteel een probleempje met Microsoft Security Essentials (zie titel).
Het geval wil dat MSE wel start maar direct daarna weer crashed/sluit.

Ik zou niet weten hoe ik dit moet onderzoeken wat het probleem daadwerkelijk is en hoe ik het zou moeten oplossen ( Ben bedroevend slecht met software als het niet door mezelf geschreven is :X en zeker van MS :P)

Alvast bedankt voor alle hulp en mochten jullie wat nodig hebben hoor ik het wel

Groet,

Gerard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Heb je al geprobeerd om hem eens opnieuw te installeren? Of even een hele andere virusscan proberen om te zien of het niet toevallig veroorzaakt wordt door een virus?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushleader
Hey,

Ja ik heb hem al geprobeerd te herinstalleren, maar dat had geen effect. Ik zal vanavond even een andere virusscan starten om te checken voor zooi, nog aanraders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39

The Executer

Lekker belangrijk!

Rushleader schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:06:
Hey,

Ja ik heb hem al geprobeerd te herinstalleren, maar dat had geen effect. Ik zal vanavond even een andere virusscan starten om te checken voor zooi, nog aanraders ?
Mocht je je pc toch volledig willen scannen, is de Kaspersky Rescu CD een aanrader. Daarnaast rondje MBAM, zodat je gelijk alles meeneemt.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushleader
Rondje MBAM gaf niets terug aan malware of iets in die trant, zal morgen ff Rescue CD proberen (kon zo snel geen USB stick meer vinden en CD's zijn op ;p).

Thnx for the help

-- update 22-11 --
Geen usb stick kunnen vinden dus koop er nog wel 1tje als ik klaar ben met werken

[ Voor 23% gewijzigd door Rushleader op 22-11-2012 10:08 ]