Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• BobW.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07-2022
Aan de titel is te zind at ik op zoek ben naar een goedkope smartphone. Ik loop nog met een telefoon rond van heel lang terug en dat is niet meer te doen.

Echt veel geld heb ik niet te besteden, maar via goed zoeken heb ik betaalbare abonnementen gevonden voor de HTC One V en Sony Xperia U. Welke van de twee raden jullie mij aan of weten jullie een betere telefoon in deze lage prijsklasse?
Het antwoord kan zijn dat het ligt aan de eisen, maar omdat ik nog nooit een smartphone heb gehad vind ik dat moeilijk te zeggen. Ik wil er uiteraard mee kunnen bellen, maar verder Whatsappen, surfen op internet, spelletjes spelen en allerlei andere apps gebruiken. Een goede camera is leuk, maar niet heel belangrijk.

Kunnen jullie mij helpen? Alvast erg bedankt!

• zaxxo1990
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-04 09:59
Mijn vriendin heeft sinds een aantal weken de Samsung galaxy ace 2.. Die werkt erg goed, en er is bevestigd dat deze wordt geupdate naar android 4.1. Volgens pricewatch al verkrijgbaar voor ongeveer 220 euro..

Ander alternatief is nog de HTC Desire X, iets snellere processor dan de ace 2 en HTC Sense wat bij veel mensen meer in de smaak valt dan samsung touchwiz... Bevat uit de doos al android 4.0

Dit zijn de twee toestellen die in mij op komen..

Groeten

Asus GL502VML

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:38
Voor de prijs van de HTC One V heb je ook een tweedehands S2. Dat is volgens mij een vrij makkelijke keuze, tenzij je per se een gloed nieuwe telefoon wil.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• the_nature
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-09 17:43
Het gaat dus om een telefoon bij een abonnement? Dan gaat het tweedehands feestje dus niet door. Ik zou gaan voor de HTC, omdat deze mooier is, en ik hem beter afgewerkt vind. Ook vind ik persoonlijk sense een stuk mooier dan hoe Sony z'n telefoon er uit laat zien. De beste tip die ik kan geven is trouwens: ga zelf kijken! Loop bij de mediamarkt naar binnen, en kijk welke je mooier vind, lekkerder vast vind houden, en welk scherm je mooier vind. Ga vooral uit van je eigen oordeel daar en laat je niet afleiden door verkoop mensen die je iets aan proberen te smeren, maar kijk gewoon rustig een paar minuutjes per telefoon, en zet op een rijtje waarom je welke liever zou willen. Succes met kiezen!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:38
the_nature schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:15:
Het gaat dus om een telefoon bij een abonnement? Dan gaat het tweedehands feestje dus niet door.
Je wordt toch niet gedwongen om een telefoon bij je abonnement te nemen? Een telefoon bij je abonnement is gewoon een vorm van financiering, als het even kan ben je vaak beter af met een sim-only abonnement en als je niet het geld hebt om een telefoon los te kopen moet je je goed afvragen of het wel zo verstandig is om er een op afbetaling te kopen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• the_nature
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-09 17:43
BobW. schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:27:
[...]Echt veel geld heb ik niet te besteden, maar via goed zoeken heb ik betaalbare abonnementen gevonden voor de HTC One V en Sony Xperia U[...].
Volgens mij geeft Bob duidelijk aan dat hij de intentie heeft om een telefoon via abonnement af te sluiten,of dit een goed of slecht idee is houd ik me verder buiten.
ph4ge schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:23:
[...]
Je wordt toch niet gedwongen om een telefoon bij je abonnement te nemen? Een telefoon bij je abonnement is gewoon een vorm van financiering, als het even kan ben je vaak beter af met een sim-only abonnement en als je niet het geld hebt om een telefoon los te kopen moet je je goed afvragen of het wel zo verstandig is om er een op afbetaling te kopen.
Misschien is het sowieso wel handig om ook naar andere telefoons te kijken als je toch bezig bent, en dan uit te vinden of je misschien niet toch een groter scherm wil (als je het geld er voor over hebt natuurlijk). Ik vind de telefoons die Bob uitgekozen heeft namelijk allebei aan de kleine kant, al heeft dat natuurlijk ook zo zijn voordelen.
Pagina: 1