Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03-2023
Bwlian schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:19:
Een bron posten was wel zo informatief geweest, ik wachtte hier nl. op :P
Bij deze: https://www.puremobile.co...less-charging-orb-nexus-4
Huh, er staat geen Out-of-stock meer bij, zoals vandaag nog hier gemeld:
http://www.droid-life.com...0-listed-as-out-of-stock/

Toch vind ik het verdacht. Zou pas 12/2 gereleased worden..?

edit: Bij bestellen zie je dus wel >> * This product is not available in the requested quantity. 1 of the items will be backordered. :O

[ Voor 45% gewijzigd door dutch79 op 31-01-2013 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Toch nog de Philips lader weten te scoren voor op het nachtkastje. Mooi product hoor!

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2iic421.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-lock
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 21:52
Betreft die Philips lader: Ik had zondag de 'laatste' Philips lader geprobeerd te reserveren bij Computerland Ceintuurbaan A'dam, gister kreeg ik bericht dat ik 'm kon afhalen (ook meteen gedaan). Volgens de website van computerland hebben ze er echter nog steeds 1 op voorraad in Amsterdam en Rotterdam. Voor diegene die er nog een zoeken is het misschien nog wel een reservering waard, je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Laatst online: 16-09 14:31
sdirkx schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:07:
[...]

Huh, er staat geen Out-of-stock meer bij, zoals vandaag nog hier gemeld:
http://www.droid-life.com...0-listed-as-out-of-stock/

Toch vind ik het verdacht. Zou pas 12/2 gereleased worden..?

edit: Bij bestellen zie je dus wel >> * This product is not available in the requested quantity. 1 of the items will be backordered. :O
Zag het ook ja :(
Ben benieuwd wanneer we hem in Nederland/Belgie/Duitsland kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
G-lock schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:18:
Betreft die Philips lader: Ik had zondag de 'laatste' Philips lader geprobeerd te reserveren bij Computerland Ceintuurbaan A'dam, gister kreeg ik bericht dat ik 'm kon afhalen (ook meteen gedaan). Volgens de website van computerland hebben ze er echter nog steeds 1 op voorraad in Amsterdam en Rotterdam. Voor diegene die er nog een zoeken is het misschien nog wel een reservering waard, je weet maar nooit.
Heb zelf gisteren nog 'n exemplaar in de vestiging R'dam opgehaald. Dat was een reservering die al even stond, dus ze krijgen er mondjesmaat nog wel wat binnen.. vraag is groot he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:01
sdirkx schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:51:
Aangezien de specifieke N4-houders er nog niet waren/zijn, heb ik een adjustable Brodit-houder inmiddels in gebruik. Past vrij goed voor de N4 met slim case (Rearth): http://www.brodit.com/product.html?id=875214
Er zit wat speling omdat de oudere iPhones waar ie voor bedoeld is dikker waren.

De houder hoeft van mij niet perse actief te zijn. Voor navigatie sluit ik 'm vooral aan op het sap.
Bedankt voor de tip! Deze heb ik ook besteld bij Broditcenter. Werkt inderdaad prima in combinatie met de Rearth case!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Welcome. Ik had 't ook van XDA oid hoor ;) Voordeel is dat diverse andere toestellen er ook in passen (als je 'm anders instelt).

[ Voor 51% gewijzigd door dutch79 op 01-02-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:27
Nadat ik in dit topic een linkje zag verschijnen naar de Nillkin Fresh Series, heb ik een tijdje gezocht naar ervaringen met deze case. Omdat het product nog maar net uit is, zijn er nog geen ervaringen te vinden. Uiteindelijk toch maar besloten tot aanschaf over te gaan, omdat ik na het zien van de foto's op de website toch wel erg enthousiast ben geworden.

Afbeeldingslocatie: http://www.nillkin.com/uploadpic/s/2013123143550220.jpg
• Merk: Nillkin
• Prijs: $11.99 (€9,07)
• Link 1: Officiële website
• Link 2: Kopen via eBay

Zodra ik deze case binnen heb, zal ik een berichtje met mijn ervaringen plaatsen!

[ Voor 5% gewijzigd door -EvoLution- op 01-02-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 11:34
Voor mensen die in nederland iets willen halen.

Ik heb voor tijdelijk bij de mediamarkt een Valenta pouch gehaald. Als je de pouch pakt die onder andere voor de HTC One X is gemaakt, dan past hij ook perfect met de nexus 4. Er worden geen buttons ingedrukt en de telefoon zit stevig in het hoesje. Hij koste 12 of 13 euro als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:57
sdirkx schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:20:
Toch nog de Philips lader weten te scoren voor op het nachtkastje. Mooi product hoor!

[afbeelding]
Werkt de lader ook als je de telefoon er niet direct op heb liggen? En wat zijn de voordelen voor jou?

Ik vind het idee wel vet, maar ik zie het praktisch nut niet direct :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Niet direct = ? Ik gebruik 'm icm de Rearth slim case en dat werkt goed. Maar een dikke case zal niet werken waarschijnlijk.
Voordeel is dat ik m'n telefoon niet iedere keer hoef aan- en af te koppelen. 's avonds doe ik dat zelfs in t donker, dus dan is dit sneller/makkelijker. Aangezien de USB-poort aan de onderkant zit, is dit ook helemaal niet handig/netjes als je een draad aan de voorkant hebt hangen.
De philips is momenteel maar 25 a 30 euro, dus echt niet duur.

PS: Morgen weer 2 stuks bij Paradigit ;)
http://www.paradigit.nl/p.../dlp7210b_10/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
-EvoLution- schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:44:
Nadat ik in dit topic een linkje zag verschijnen naar de Nillkin Fresh Series, heb ik een tijdje gezocht naar ervaringen met deze case. Omdat het product nog maar net uit is, zijn er nog geen ervaringen te vinden. Uiteindelijk toch maar besloten tot aanschaf over te gaan, omdat ik na het zien van de foto's op de website toch wel erg enthousiast ben geworden.

[afbeelding]
• Merk: Nillkin
• Prijs: $11.99 (€9,07)
• Link 1: Officiële website
• Link 2: Kopen via eBay

Zodra ik deze case binnen heb, zal ik een berichtje met mijn ervaringen plaatsen!
Wow, dat is inderdaad een hele mooie case!
Ik ga hem ook maar bestellen, vind het eigenlijk geen geld.

Ik zou zelf niet zo snel een universele cover van bijv. Valenta nemen, ook al bevielen die me in het verleden goed. Het is namelijk zo dat hier geen uitsparing zit voor de achterspeaker en ik ben bang dat als je deze met bijv. een cover min of meer afsluit, je niet veel meer hoort. Dat heb ik nu al een beetje als hij op zijn rug ligt op m'n bureau..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denyo
  • Laatst online: 15-09 21:19
Ondertussen zijn de nfc tags binnengekomen van RapidNFC uit London.
Netjes in een stevige envelop incl. factuur verstuurd, Printed NFC Stickers Mini Twelve Pack NTAG203.
Voor totaal 10,50 Pond ca. 12,50 Euro binnen 5 dagen in huis.
Werken prima met de Nexus 4, tags beschreven met NFC Task Launcher App, super simpel....
Wat betreft de afstand tot de achterkant van de telefoon kom ik op ca. 2cm uit, dan leest hij deze tags pas en zonder mod moet je scherm wel aktief zijn anders worden ze niet uitgelezen.

Model Y LR 2023, 11kWp ☀️.O/W. Zappi 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:40

KingCrash

Angry Rabbit

Ik heb mijn NFC tags ook zojuist binnen van Andytag
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/7XeHVpJ6LbcGz39kdKDTtlXkSWM-kJpuJKa3msy1oY-7fFxH6Vb2WAbyEj7UPVx81n3d12JE2KCaAWJdVjRqbu8
4 (+1gratis) NTAG203 stickers met Android afbeelding voor $14.96

Leuk speelgoed! Ben nog even aan het kijken of een 'toggle' ook eenvoudig mogelijk is, of dat hier 2 stickers voor nodig zijn.
vb. Tag voor naar bed waarbij geluid zacht wordt gezet. Als ik de Nexus er dan s'morgens langs haal wil ik dat hij weer naar een 'default' geluid gaat. Maar dit lijkt me meer iets voor een NFC topic :>

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
Nu we het toch over NFC tags hebben. De Nexus 4 kan GEEN Mifare Classic kaarten aan qua lezen/schrijven. Wat hij wel aan kan is het lezen van de UID (serienr) van de Mifare Classic.
Als je dus Mifare Classic tags hebt kun je ze toch gebruiken mbv AnyTAG NFC Launcher. Deze werkt met serienummers van de kaart en niet met data in de kaart. Heb even gekeken voor je KingCrash, maar hij kan geen togglen van geluid aan. Wel van bv. bluetooth/wifi etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:06
Eindelijk mijn vervangingstoestel binnen, meteen de Rearth Rinke Slim case gepast.
Blijk ik de eerste versie te hebben die niet steviger is bovenaan. Bij de volume knop flext het best wat.
In hun eBay advertentie staat een youtube review van een tweede revisie. Heb nu gemaild of ik die kan krijgen oid. Ik verwachtte die namelijk wel..

Positief verrast van de generieke TPU case.
Alleen jammer van de half glossy/half matte look achteraan, anders had ik niet verder gezocht.

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Welke Mod is nodig om NFC-tags te kunnen uitlezen met het scherm uit?

Werkt zoiets ook met de Nexus in een lederen pouch?

In dat geval heb ik wellicht wat nut voor een paar tags. Een aantal tags die als toggle fungeren voor een paar functies tegelijk zouden handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHiddeV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-09 18:16
Vandaag mijn New Nillkin Premium Matte Hard Cover Case ontvangen. Hele mooie slanke case. De nexus zit er stevig in, nergens kan ik speling vinden.
De aan/uit knop is in het begin wel een beetje moeilijk in te drukken, maar dat veranderd al snel.

[ Voor 0% gewijzigd door MrHiddeV op 04-02-2013 17:19 . Reden: Typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denyo
  • Laatst online: 15-09 21:19
Katsunami schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:15:
Welke Mod is nodig om NFC-tags te kunnen uitlezen met het scherm uit?

Werkt zoiets ook met de Nexus in een lederen pouch?

In dat geval heb ik wellicht wat nut voor een paar tags. Een aantal tags die als toggle fungeren voor een paar functies tegelijk zouden handig zijn.
Over de mod is op XDA meer te vinden, je moet dan een aangepaste apk installeren. Kanttekening hierbij is dat de meeste kiezen voor de aanpassing zodat NFC werkt met het lockscreen aan. Als NFC altijd aan staat dan gaat de batterij nogal hard. Het is mogelijk meerdere functies tegelijk in een NFC tag te zetten.
Net even getest met mijn Bugatti skinny leren pouch en dit werkt gewoon, moet hem er wel vlak overheen halen.

Model Y LR 2023, 11kWp ☀️.O/W. Zappi 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:12
Wat betreft die Philips Qi lader, ik gebruik hem op dezelfde wijze als sdirkx (op nachtkastje, telefoon 's avonds erop, 's ochtends eraf). Maar heb nu al twee keer gehad dat 's ochtends de telefoon nog op 20% ofzo staat. De wekker gaat dan dus gelukkig wel nog af, maar hij is niet volledig bijgeladen.

Heb gecontroleerd dat hij er helemaal goed netjes op ligt. Het probleem lijkt hem in de lader te zitten echter, die knippert snel met zijn blauwe ledje, dat constant zou moeten branden. Pas als ik de adapter er even uit haal en weer in stop, gaat hij de telefoon weer opladen.

Hebben meer mensen hier last van?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Als je hier vaker last van hebt, dan zou ik ermee terug gaan. Merk zelf dat de lader stopt met laden bij 100%, maar dan wel weer begint als het percentage 's nacht een paar procent is gezakt, want 's ochtends staat ie gewoon netjes op 100%. Ben erg tevreden nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:49
Aesculapius schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:39:
Wat betreft die Philips Qi lader, ik gebruik hem op dezelfde wijze als sdirkx (op nachtkastje, telefoon 's avonds erop, 's ochtends eraf). Maar heb nu al twee keer gehad dat 's ochtends de telefoon nog op 20% ofzo staat. De wekker gaat dan dus gelukkig wel nog af, maar hij is niet volledig bijgeladen.

Heb gecontroleerd dat hij er helemaal goed netjes op ligt. Het probleem lijkt hem in de lader te zitten echter, die knippert snel met zijn blauwe ledje, dat constant zou moeten branden. Pas als ik de adapter er even uit haal en weer in stop, gaat hij de telefoon weer opladen.

Ook wel is gehad ja.. Op de 3 weken dat ik hem nu gebruik 1x gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
  • Laatst online: 17-09 11:34
HwKok schreef op maandag 04 februari 2013 @ 07:57:
Ik zou zelf niet zo snel een universele cover van bijv. Valenta nemen, ook al bevielen die me in het verleden goed. Het is namelijk zo dat hier geen uitsparing zit voor de achterspeaker en ik ben bang dat als je deze met bijv. een cover min of meer afsluit, je niet veel meer hoort. Dat heb ik nu al een beetje als hij op zijn rug ligt op m'n bureau..
Ik hoor hem prima in het valenta hoesje. Er zit inderdaad geen uitsparing of niks in...maar dat is ook een beetje het idee van een pouch toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Krijg nu de tweede revisie Rearth Ringke SLIM gratis toegestuurd omdat ik de eerste revisie ontvangen heb.
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanderwufu
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:37
Aesculapius schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:39:

Hier ook last van,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Laatst online: 09:05

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hier nog geen last van gehad met de Philips Qi lader. Mocht het voorkomen, dan laat ik dat wel weten.
Reminds me, ik moet mijn review nog voorzien van meetresultaten omtrend laadsnelheid...

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Nee, gewoon naakt. Dat is pas nice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Zeg je dat ook als je achterkant in puin ligt als ie een keer ongunstig valt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 14:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephen.L
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-03-2021
Ultraman schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:06:
Ik heb sinds gisteren deze https://www.mobilefun.nl/...compatibel-autohouder.htm

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

De Nexus 4 blijft er prima in zitten. Eigenlijk blijft alles wat ik tussen die kaken stop er prima in zitten.
Met een case verwacht ik ook dat het wel goed zal gaan.
Ik overweeg nog om een keer een reviewtje te schrijven, maar dat laat ik even tot na mijn tentamens van volgende week. Dan heb ik ook tijd gehad om hem een keer in de auto te proberen.
Maar op internet zijn voldoende reviews te vinden om informatie in te winnen. Ding wordt ook verkocht onder de namen "Exomount Exogrip" en "SuperGrip".
Deze heb ik vorige week ook besteld en gisteren binnen gekregen. Plakt goed vast op het dashboard en houdt de telefoon (met Google bumper) stevig vast.
Bedankt voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Zo'n ding aan je raam hoef ik niet meer. Voor mij alleen nog maar Brodit spul (proclip)! Blijft toch de ultieme bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdirkx schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:59:
Zeg je dat ook als je achterkant in puin ligt als ie een keer ongunstig valt? ;)
Of je achterkant aan puin ligt of niet maakt niet uit met een case er omheen, dan zie je er namelijk helemaal niets van. Imo is zo'n case ook jammer, heb een pouche of hoe t ook heet, zo'n zakje met trek touwtje zeg maar. Veilig en toch genieten van de schoonheid van de N4:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:32
Meeste ideale houder vind ik nog steeds de Breffo Spider. Ik heb hem nu al bijna 2 jaar in gebruik. Is in combinatie met mijn S2 en nu met de Nexus4. Echt een super ding. FF in de juiste vorm vouwen en je propt hem zo in de een ventilatie rooster.

Afbeeldingslocatie: http://www.promotionalmerchandise.co.uk/images/T/black_Breffo_Spider_Media_Device_Stands.jpg
www.breffo.com

Ik heb de originele maar een collega heeft een neppert via ebay gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Carmount, heb dit bij een collega gezien en dat ziet er toch wel errug strak uit:
Afbeeldingslocatie: http://caligoo.de/image/cache/data/IMG_0660-shop-500x500.JPG
Afbeeldingslocatie: http://caligoo.de/image/cache/data/IMG_0844-test-500x500.JPG

Hij gebruikt het al een tijdje met een iPhone4S. Telefoon zit muurvast maar is zo los te krijgen als je het zelf wilt.

Met een goeie 20 euro plus een paar euro porto ook nog betaalbaar ook: http://caligoo.de/Universal-KFZ%20Halterung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik ben momenteel aan een actieve Brodit-houder aan het denken. Komende zaterdag de Nexus 4 ophalen en dan maandag even kijken bij Le Car waar en hoe die houder dan komt. Met telefoon kan ik dan beter inschatten hoe dat er uit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:55
Besteld, thanks voor de tip, precies waar ik naar opzoek was.
Vind het namelijk zonde om die mooie achterkant te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 22:55
sdirkx schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:59:
Alsof die case dat tegenhoudt :').

Gewoon je telefoon niet laten vallen. Is me nog nooit overkomen de afgelopen 5 jaar dat ie daadwerkelijk kapot zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:05
Ik had ook een case gekocht. Mooi ding van Diztronic, mat zwart. Om mijn nexus geplaatst en het paste precies!

Maar toen gebeurde er iets vreselijks. Ik vond het ding wat ik in mijn hand had niet meer bijzonder. Het voelde niet zoals ik gewend was, hij was iets dikker, ander materiaal, ogenschijnlijk een stuk meer generiek dan hij voorheen was. De hele feel veranderde van een bijzonder mooi degelijk apparaat naar willekeurige hardware in "plastic" met een kale android erop.
Case doorverkocht (iemand blij mee gemaakt!), mooie bugatti pouch (modelletje One-X, past heel mooi) gekocht. Nu kan ik weer genieten van mijn mooie nexus 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Pino112 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:21:
[...]
Alsof die case dat tegenhoudt :').
Kun je het tegendeel dan bewijzen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
Heb mijn Nexus 4 eindelijk (USA import via vriend). Kan hem nog niet testen zonder microsim maar ziet er strak uit (stuk beter dan op foto's, kom van HTC Desire dus had ook wat schrik voor grootte).

Heb er ineens witte CruzerLite Androidified Clone Army bijgekocht. Puur om te beschermen en vind het goed meevallen. Telefoon wordt niet veel dikker noch zwaarder. Als hij op zijn rug ligt, ziet het er cool uit (past mooi, witte randen, zwart scherm), over achterkant valt te discussïeren. Maar hij ligt lekker in de hand en toch iets meer beschermd dan naakt.

Hopelijk binnen 2 weken ook Nillkin leather flip cover (yellow).

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bArAbAtsbB
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-12-2024
net hoesje binnen

http://www.telecomparts.n...e-Nexus-4-E960-Zwart.html

waar mn Nexus gewoon ad boven en onderkant iets uitsteekt!

DUS JE NEXUS PAST HIER NIET IN ZONDER TOCH DE KANS TE LOPEN KAPOT TE STUITEREN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:10
Zeker nice. Dat is wel het beste als je de looks niet kwijt wil raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
twowheeler schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 17:15:
Zeker nice. Dat is wel het beste als je de looks niet kwijt wil raken
Pre-order prijsje van http://www.rearthusa.com/google-nexus-4-hybrid-fusion-case op Amazon.com is niet verkeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 10:13
Kwil die case ook bestelle maar heb hier al 3 cases thuis liggen.. Rearth Case slim zit er nu op en is de beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Eergisteren Google Nexus 4 Ringke Fusion Premium Hybrid Hard Case [Eco Package] besteld samen met een vriend. Doorzichtige achterkant, dus de looks van een bumper maar de bescherming van een case.
http://www.amazon.com/gp/...ef=oh_details_o00_s00_i00
Edit:Zag pas net dat hierboven over precies dezelfde ging.

[ Voor 11% gewijzigd door Lennart95 op 09-02-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Thanks voor de tip!
Helaas momenteel uitverkocht, dus maar een pre-order op amazon geplaatst.
Shipping ETA: Feb. 20th

Tevens heb ik een officiële bumper incomming, dus kan een mooie afweging gaan maken wanneer ik ze beide heb.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:10
Dawn schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 16:13:
[...]

Thanks voor de tip!

Tevens heb ik een officiële bumper incomming, dus kan een mooie afweging gaan maken wanneer ik ze beide heb.
Deze kan je ook nog in je afweging meenemen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Iemand een tip voor -de- front en back screenprotector voor de N4?

Edit: bij Zagg hebben ze weinig keuze in protection grades, voor de S3 of iPhones hebben ze allerhande modellen.

[ Voor 46% gewijzigd door catchingfire op 09-02-2013 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
[...]

Thanks voor de tip!

Heb op Amazon besteld, en dag later kreeg ik melding dat hij verstuurd was. Niks uitverkocht dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Lennart95 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 00:25:
[...]

Heb op Amazon besteld, en dag later kreeg ik melding dat hij verstuurd was. Niks uitverkocht dus.
Zal een beetje afhangenen of hij uitverkocht was de ja of de nee ten tijde van bestellen :)
Bij mij was zowel op de main site als Amazon aangegeven dat hij uitverkocht was en het een pre-order betrof.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millerman_sf
Dju, dat is een leuk hoesje... Toch maar even besteld. Nu liggen er alweer 5 hoesjes hier en komen er weer 3 bij. Krijg je als je niet kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
Heeft iemand al een (passieve) Brodit car houder weten te bemachtigen? Levertijden worden steeds maar weer vooruitgeschoven bij mijn bestellingen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
Onderstaande accessoires gekocht bij Amazon.de. Hoesje gebruik ik al jaren niet meer, maar door de prijs (2.50 euro) toch overstag gegaan. Altijd handig als hij bijvoorbeeld als hij bij de vriendin in de tas moet en wie weet gebruik ik het wel dagelijks. Carkit was de beste voor een redelijke prijs (11 euro). Is universeel, in veel reacties gelezen dat de zuignap voor het raam echt heel erg hard vast zit en er zit een lader bij voor in de wagen. Zal mijn ervaringen wel eens posten als ik alles binnen heb.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41390QjzTkL._SL500_AA300_.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/71xgJaFx0GL._AA1500_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Nog geen goede miracast ontvangers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:06
habermas schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:59:
Heeft iemand al een (passieve) Brodit car houder weten te bemachtigen? Levertijden worden steeds maar weer vooruitgeschoven bij mijn bestellingen :/
Ik heb vandaag een verzend bevestiging gekregen van pdaplus waar ik deze al een week of 4 in pre-order heb staan. Het gaat om de variant met plug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 12:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousfist
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 15:20
Ik heb sinds zaterdag het Nillkin Fresh leather hoesje binnen. Heb deze een keer om de telefoon gehad maar vind het bij nader inzien niet zon handig hoesje.
Het gaat om deze Afbeeldingslocatie: http://www.nillkin.com/uploads//2013012314482173499.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nillkin.com/uploads//2013012314483873499.jpg
Ik heb hem te koop staan omdat ik het bij mijn Cruzerlite Bugdroid Circuit houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Hm; ik ben juist aan het denken om mijn Bugatti Perfect Velvety te vervangen door een flipside of flipdown case. Hoewel de Bugatti een prima hoes is, vind ik het achteraf gezien toch te lastig om de telefoon er elke keer uit te moeten halen.

Jammer dat veel van die flipcases van die steuntjes hebben om de telefoon erin te houden. Dat vind ik niet mooi. De Nilkin case hierboven lijkt helemaal rondom te gaan, wat ik veel mooier vind, maar die heeft weer geen clip om de case dicht te houden. (Op een e-reader vind ik zo'n clip vervelend, maa rop een telefoon niet; die heb ik immers niet uren achter elkaar vast. In elk geval, ik niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Ja, dat is inderdaad een nette prijs. QI-laders kosten minimaal 50 euro (afgezien van de actieprijs voor de Philips, die oa ikzelf ook heb). Ga 'm dus wel bestellen 8)

edit: besteld in US Google Play :*)

[ Voor 4% gewijzigd door dutch79 op 11-02-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGamo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05-2024
Het lijkt erop dat Samsung ook met een Qi lader gaat komen. Hopen op een mooi prijsje.
http://www.engadget.com/2013/02/11/samsung-qi-charger-fcc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Zie dat Computerland en Paradigit de goedkope Philips lader niet meer verkopen, dus dan ben je toch op 'n andere lader van minimaal 50 a 60 euro aangewezen.
Heb inmiddels ook de Maxell Air Voltage in gebruik voor de N4. Werkt ook prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
Remcor2000 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:10:
[...]
Ik heb vandaag een verzend bevestiging gekregen van pdaplus waar ik deze al een week of 4 in pre-order heb staan. Het gaat om de variant met plug.
ik krijg zojuist ook een mail van mytre​ndyphone.nl dat m'n passieve Brodit houder vandaag wordt opgestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

[...]

Thanks voor de tip!

Zojuist van Amazon een bevestiging ontvangen dat m'n Google Nexus 4 Ringke Fusion case verzonden is; 8 dagen voordat de vermoedelijke shipping dat was :o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:12
Zou deze het ook doen met de Nexus 4?
http://www.amazon.co.uk/T...1352833034&sr=1-1-catcorr

Te snel, in de comments op Amazon staat van niet - jammer (was een mooi alternatief voor de Orb geweest)

[ Voor 25% gewijzigd door Aesculapius op 12-02-2013 23:51 ]

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Hoewel de Bugatti Perfect Velvety pouch kwalitatief prima is, ben ik het toch vervelend gaan vinden om de telefoon altijd eruit te moeten nemen en weer terug te moeten steken. Nu de nieuwheid wat is verminderd en ik de schoonheid van de Nexus 4 na een maand wel gewend ben, heb ik besloten om toch eens een flipcase te proberen.

Cases die met een "clasp" (ik weet het Nederlandse woord niet....) dicht worden gehouden vind ik vervelend; dat weet ik omdat ik er ooit een voor een e-reader heb gehad. Ook wil ik geen case met "steuntjes" of "grijpertjes", maar eentje die zoveel mogelijk rondom de telefoon gaat. Ik heb voor deze gekozen; zo te zien zoveel mogelijk rondom, en met een magnetische sluitlip:

Case op Duitse eBay

De verzendkosten zijn wat hoog, maar de totaalprijs is nog wel OK wat mij betreft.

Als deze case me beter bevalt dan de Bugatti, dan gaat die laatste in V&A.

[ Voor 9% gewijzigd door Katsunami op 13-02-2013 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus

Pff deze is toch erg mooi. Maar ik twijfel wel erg. Ga ik $70 betalen voor een lader? Als Qi de standaard wordt dan valt de prijs mee en zal ik hem in de toekomst ook nog wel kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
Mobile device manufacturers that are working with the standard include HTC, Huawei, LG Electronics, Motorola Mobility, Nokia, Samsung, and Sony.[3] The Wireless Power Consortium was established in 2008, and is an open-membership cooperation of Asian, European, and American companies in various manufacturing industries. Their aim is to create a global standard for inductive charging technology.[4]
Gezien het marktaandeel van deze fabrikanten, lijkt het me dat QI de standaard zal worden. Het is niet zo als destijds met HD-DVD en Blu-Ray dat beide blokken in het begin min of meer 50-50 tegenover elkaar stonden. Enkel Apple ontbreekt, maar daar hebben we nog nooit op moeten rekenen voor standaarden ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Gisteren ook de actieve Brodit-houder besteld inclusief een proclip voor mij wagen. Hij komt zo te zitten:
Afbeeldingslocatie: http://www.brodit.com/images/s425/853044-4.jpg
Waarbij ik overigens blij ben dat mijn dashboard dat grijs niet heeft...
Goed zichtbaar, goed bedienbaar en niets dat het zicht door de voorruit in de weg zit!

Als houder komt de actieve inbouw-versie, dus niet die met 12V-stekker!
De leverancier heeft hem nog niet op voorraad, dus hij staat nu in back-order. Zodra hij binnen is krijg ik een belletje.

[ Voor 9% gewijzigd door Autofan1985 op 13-02-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de Poetic Borderline bumper binnen gekregen via Amazon UK. Aardig stevig dingetje, past zeer goed om de telefoon heen. Is gemaakt van hard plastic, wat ergens een beetje goedkoop aanvoelt maar ik denk dat het wel goed beschermt tegen valschade. De power- en volumeknoppen voelen goed aan met de bumper om m'n Nexus. Wel zitten er wat slecht afgewerkte randjes te bekennen, vooral aan de bovenkant. Maar over het algemeen tevreden! Een bumper is voor mij sowieso de beste optie. Hoe kan je zo'n prachtige achterkant onder een hoesje verbergen? ;)

Daarnaast wacht ik nog steeds op de officiële bumper, gekocht via Ali-Express. Zal wel nooit komen ben ik bang (ben argwanend door het rare mail adres van de verkoper), en zo ja zal het wel een replica zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHiddeV
Vandaag deze Qi draadloze oplader binnen gekregen (+/- 27 euro):
https://www.fasttech.com/...ve-wireless-charger-large

Ziet er goed uit en werkt prima met mijn nexus 4.
Werkt echter niet wanneer er een case om de nexus zit.
Ander nadeel is het grote lampje wat gaat knipperen wanneer de nexus erop ligt.

Verder zeer tevreden met deze lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
MrHiddeV schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 17:50:

Helemaal geen case? Dat zijn maar een paar mm extra? D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHiddeV
catchingfire schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:55:
[...]

Helemaal geen case? Dat zijn maar een paar mm extra? D
Na wat langer proberen ben ik erachter gekomen dat hij toch wel laadt met mijn New Nillkin Premium Matte Hard Cover Case (moet hij wel precies goed liggen). ;)

• Brammos85
  • Laatst online: 14:46

Dank! Eindelijk weer een goedkope lader, hebben!

• SuperKneus
Gisteren mijn Ringke Slim case binnen gekregen. Gekocht na hier wat tips te hebben gelezen. Bedankt want het is een mooie case!!

Vraagje, wat gebeurt als je telefoon 100% is opgeladen. Ik neem aan dat het opladen dan stopt. Ik ben nu benieuwd of hij weer verder gaat opladen als de telefoon (bijv gedurende nacht) terug is naar bijvoorbeeld 90%

• dutch79
Hij zou 's ochtends gewoon op 100% moeten staan. De betere laders, die ik momenteel heb, (Philips, Maxell,..) doen dat wel gewoon.

Daarbij stopt hij wel bij 100%, maar laadt weer bij als het percentage een paar procent is gezakt. Althans, ik vermoed dat het zo werkt.

[ Voor 35% gewijzigd door dutch79 op 14-02-2013 11:19 ]

• MrHiddeV
SuperKneus schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:06:
Gisteren mijn Ringke Slim case binnen gekregen. Gekocht na hier wat tips te hebben gelezen. Bedankt want het is een mooie case!!

[...]

Vraagje, wat gebeurt als je telefoon 100% is opgeladen. Ik neem aan dat het opladen dan stopt. Ik ben nu benieuwd of hij weer verder gaat opladen als de telefoon (bijv gedurende nacht) terug is naar bijvoorbeeld 90%
Het opladen stopt wanneer de telefoon 100% is opgeladen. Toen ik mijn nexus vanochtend van de lader afpakte, gaf hij 95% aan. (De lader was 2 uur daarvoor gestopt met laden.)
Denk dat de lader weer aan gaat wanneer de telefoon beneden een bepaald percentage aangeeft.

[ Voor 0% gewijzigd door MrHiddeV op 14-02-2013 11:53 . Reden: Typfout ]

• dutch79
Standaard (bedrade) lader?

PS: M'n orb is verzonden vanuit de US :P

[ Voor 80% gewijzigd door dutch79 op 14-02-2013 13:42 ]

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Vandaag na 2½ week wachten m'n officiële Nexus 4 bumper ontvangen.
Bumper zit als gegoten en de telefoon ligt, eigenlijk, niet meer op het glas.

Kan er helaas geen foto van maken inclusief telefoon, heb geen losse camera :x

Verwijderd

Dawn schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:21:
Vandaag na 2½ week wachten m'n officiële Nexus 4 bumper ontvangen.
Bumper zit als gegoten en de telefoon ligt, eigenlijk, niet meer op het glas.

Kan er helaas geen foto van maken inclusief telefoon, heb geen losse camera :x
Welke webshop?

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

• Duncank
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 19:27
sdirkx schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:54:
PS: M'n orb is verzonden vanuit de US :P
Mag ik je vragen hoeveel je in totaal kwijt geweest bent voor de orb? Ik heb mijn Nexus 4 besteld via een kennis in Duitsland en dat ging dus gemakkelijk en hij kwam m gratis bij me afleveren, maar omdat de orb daar nog niet beschikbaar is ben ik eens wat andere opties aan t bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Weet ik nog niet. Worden ook kosten in rekening gebracht door de doorzendpartij (wanneer je in Google Play wilt bestellen). Vermoed dat ik 1 van de eerste in NL ben die 'm binnenkort heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 00:05

phizzie

always look on the bright side

Zijn er mensen die ervaringen kunnen delen over de originele bumpercase en het volume van het geluid uit de speaker als deze op de achterkant ligt? Zelf heb ik zonder case of bumper namelijk dat de speaker zo wordt gedempt dat je soms de telefoon niet hoort overgaan...

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Vandaag heb ik deze flipcase voor de Nexus 4 binnengekregen. Hij bevalt me echter niet echt omdat de rand niet helemaal rondom loopt.

(Om de een of andere reden is de prijs nu 99 euro, maar normaal kost hij dus 9,90.)

Indien iemand interesse heeft om hem over te nemen dan hoor ik het wel. Vooralsnog houd ik de Bugatti pouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephen.L
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-03-2021
phizzie schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:15:
Zijn er mensen die ervaringen kunnen delen over de originele bumpercase en het volume van het geluid uit de speaker als deze op de achterkant ligt? Zelf heb ik zonder case of bumper namelijk dat de speaker zo wordt gedempt dat je soms de telefoon niet hoort overgaan...
Het geluid is met de bumper er omheen een stuk beter hoorbaar. :)
De bumper zorgt ervoor dat de telefoon niet op het glas ligt en de speaker aan de achterkant dus los van de ondergrond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

phizzie schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:15:
Ik heb mijn bumpercase enkele dagen geleden ontvangen.

Fitting: perfect, niet dusdanig los dat deze er zo af valt.
Hardkeys: functioneren prima
Feel: prima, niet teveel 'extra's'
Geluid: Wanneer de bumper om de telefoon zit wordt er een ruimte van 1 à 2mm gecreëerd tussen het glas van de achterkant en het, vlakke, object waar de telefoon op ligt. Wat ik intussen gemerkt heb qua ringtones is dat het behoordlijk afhangt welke ringtone je gebruikt (standaard of niet), omdat het onderliggende verschil nogal variëert. Hoge tonen komen er beter uit dan de lage, ongeacht wel of geen case.

Voorbeelden:
Standaard 'Spagnola Orchestration (met case)
Standaard 'Spagnola Orchestration (zonder case)
Standaard 'Machina' (met case)
Standaard 'Machina' (zonder case)

Notes:
  • Mic afstand: ~15cm
  • Recorded met: Teamspeak 3 (yrly)
  • In het echt klinkt het overtuigender :(
All in all moet ik zeggen dat er wel gedelijk geluidverschil zit, qua volume, wanneer de telefoon over gaat met of zonder case.

Hopelijk helpt het je wat :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dawn op 15-02-2013 13:50 . Reden: halve zin afgemaakt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millerman_sf
Gisteravond ook eindelijk de originele bumper binnengekregen. Ik had hem rond de jaarwisseling besteld. De materialen voelen goed aan, met name de knoppen zijn erg solide. Wel is het materiaal wat flexibel. Op zich niet verwonderlijk voor een bumper case, maar daardoor kun je de bumper gewoon wat bewegen als ie er omheen zit. Met name op de lange kanten en aan de onderkant bij het gat voor de USB-poort.

Ik ga hem even gebruiken i.p.v. de Ringke Slim. Die achterkant is te mooi om te bedekken! Als de Ringke Fusion binnen is, zien we wel weer verder :)

Hier wat foto's, sommige zijn wat donker:
Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx236/millerman_sf/Losse%20flodders/2013-02-15005230.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx236/millerman_sf/Losse%20flodders/2013-02-15005322.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx236/millerman_sf/Losse%20flodders/2013-02-15005358.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx236/millerman_sf/Losse%20flodders/2013-02-15005428.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx236/millerman_sf/Losse%20flodders/2013-02-15162139.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx236/millerman_sf/Losse%20flodders/2013-02-15162150.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx236/millerman_sf/Losse%20flodders/2013-02-15162206.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i759.photobucket.com/albums/xx236/millerman_sf/Losse%20flodders/2013-02-15162219.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Mooi hoor die bumper. Gaat waarschijnlijk toch het beste werken met de 'orb' (maar hoop eigenlijk dat de Rearth Ringke slim case ook werkt) >>

M'n Nexus 4 wireless charging orb is inmiddels vanuit de US bij de doorzendpartij in de UK aangekomen.

Afbeeldingslocatie: http://gigaom2.files.wordpress.com/2013/02/nexus4-charging-orb-e1360612486186.jpg?w=300&h=200&crop=1

Kosten in mijn geval zijn overigens $70+$34 extra verzending en invoer = $104,- (=€78,-). Wel wat duurder dan de meeste andere bekende laders (maxell, zens, philips zijn allemaal rond de 60), maar goed. Het is een luxe gadget natuurlijk. En momenteel nog 'n stuk zeldzamer/exclusiever dan de N4 zelf :*)

edit: een hands-on review:
http://blogs.computerworl.../nexus-4-wireless-charger
en sinds vandaag ook op youtube:
YouTube: Nexus 4 Orb Wireless Charger Unboxing/ First Look
YouTube: Nexus 4 Wireless Charging Orb First Look!
YouTube: Official Nexus 4 Wireless Charging orb by Google

[ Voor 69% gewijzigd door dutch79 op 15-02-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Lees net dat de orb icm de Rearth slim case werkt! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
(YouTube: Nexus 4 Wireless Charging Orb First Look!)
Kopen dat ding! :+

[ Voor 62% gewijzigd door dutch79 op 15-02-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Had een cheapo hoesje met zo'n trek-tab van de Mediamarkt voor m'n N4 maar dat vond ik toch niet echt handig. Vandaag m'n bumper binnengekregen, zou origineel moeten zijn met een doosje als hierboven, hologram-sticker erop, maar ik vind de N4 er wat los inzitten. Vraag me af of als hij ermee zou vallen de bumper nog om de N4 zit. Vraag me zelfs af of bij een strakke jeans je de niet de bumper uit je broekzak trekt terwijl de N4 er nog in blijft zitten.

Kwam dit vanavond al surfend tegen:
Kickstarter Rhino shield screen-protector, ook voor de Nexus 4: http://www.kickstarter.co...esistant-screen-protector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Indrukwekkend, maar gaat nog een hele tijd duren voor die leverbaar is natuurlijk (als ze de funding rond krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Help mee dan ;)
Rearth slim revisie 2 binnen gekregen. Perfect, geen buiging/flex bij de volumeknoppen. Bovendien gratis toegestuurd gekregen omdat de vorige een oude versie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
sdirkx schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 01:30:
Indrukwekkend, maar gaat nog een hele tijd duren voor die leverbaar is natuurlijk (als ze de funding rond krijgen).
April'13... valt wel mee toch. Je kunt meefunden voor 12GBP (front shield) of 16GBP (front+back shield). Als het project niet doorgaat hoef je ook niet te betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-08 05:19
millerman_sf schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 16:36:
Gisteravond ook eindelijk de originele bumper binnengekregen. Ik had hem rond de jaarwisseling besteld.
Zo te horen hebben we hem allemaal tegelijk ontvangen. De mijne is ook afgelopen donderdag binnen gekomen. Wat mij alleen opvalt en dat zie ik (gelukkig) ook op jouw derde laatste foto is dat aan de onder- en bovenkant van het scherm de zilveren rand (boven de speaker) nog zichtbaar is. Van mij had hij helemaal over deze zilveren rand mogen zitten, daarnaast zit er bij mij wat speling aan de zijkanten. Aan de achterkant zit hij daarin tegen wel helemaal netjes en strak gesloten waardoor er ook geen stof tussen kan komen.

Verder voelt en oogt hij erg solide.

Overigens erg nette service dat er een screenprotector bij zit, iemand deze er al opgeplakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3E3A37 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:01:
[...]

Zo te horen hebben we hem allemaal tegelijk ontvangen. De mijne is ook afgelopen donderdag binnen gekomen. Wat mij alleen opvalt en dat zie ik (gelukkig) ook op jouw derde laatste foto is dat aan de onder- en bovenkant van het scherm de zilveren rand (boven de speaker) nog zichtbaar is. Van mij had hij helemaal over deze zilveren rand mogen zitten, daarnaast zit er bij mij wat speling aan de zijkanten. Aan de achterkant zit hij daarin tegen wel helemaal netjes en strak gesloten waardoor er ook geen stof tussen kan komen.

Verder voelt en oogt hij erg solide.

Overigens erg nette service dat er een screenprotector bij zit, iemand deze er al opgeplakt?
Ik heb hem gisteren inderdaad ook binnen gekregen en ben eigenlijk teleurgesteld.
Mij valt het namelijk ook op dat de zilveren boven- en onderranden nog zichtbaar zijn. Dit ziet er en niet mooi uit, en de telefoon voelt hierdoor best groot aan. M'n poetic borderline bumper heeft dit probleem niet, gebruik deze nu dus ook ondanks hij een stuk minder mooi is en minder degelijk aanvoelt. Jammer van LG want voor de rest is het een prachtige bumper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leo88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-08-2024
Ik heb bij Diztronic een matzwarte TPU-case gekocht, die, tot mijn blijde verbazing, omdat de Shipping Status sinds Chicago niet meer was geüpdatet, ongeveer anderhalve week later netjes in mijn brievenbus zat. Sindsdien heb ik mijn Nexus, geheel tegen mijn natuur in, al twee keer vanaf bureauhoogte laten vallen en beide keren overleefde hij zonder ook maar het kleinste schrammetje. Eén keer viel hij zelfs met het scherm naar beneden, maar omdat de rand van het hoesje boven het scherm uitsteekt, kwam ik met de schrik vrij. Deze ongelukken gebeurden, trouwens, doordat mijn benen de telefoon aan zijn strakgespannen oplaadkabel meesleurden, en niet doordat hij uit mijn handen zou zijn geglipt, want met dit hoesje ligt mijn Nexusje vaster in de hand dan ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
3E3A37 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:01:
Wat mij alleen opvalt en dat zie ik (gelukkig) ook op jouw derde laatste foto is dat aan de onder- en bovenkant van het scherm de zilveren rand (boven de speaker) nog zichtbaar is. Van mij had hij helemaal over deze zilveren rand mogen zitten, daarnaast zit er bij mij wat speling aan de zijkanten. Aan de achterkant zit hij daarin tegen wel helemaal netjes en strak gesloten waardoor er ook geen stof tussen kan komen.
Achterkant zit top idd, maar de voorkant geeft mij het gevoel dat als hij valt er zomaar uit floept...
Ik heb via ebay besteld, die zat er bij mij niet bij?

[ Voor 6% gewijzigd door catchingfire op 17-02-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

leo88 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 17:58:
Ik heb bij Diztronic een matzwarte TPU-case gekocht, die, tot mijn blijde verbazing, omdat de Shipping Status sinds Chicago niet meer was geüpdatet, ongeveer anderhalve week later netjes in mijn brievenbus zat. Sindsdien heb ik mijn Nexus, geheel tegen mijn natuur in, al twee keer vanaf bureauhoogte laten vallen en beide keren overleefde hij zonder ook maar het kleinste schrammetje. Eén keer viel hij zelfs met het scherm naar beneden, maar omdat de rand van het hoesje boven het scherm uitsteekt, kwam ik met de schrik vrij. Deze ongelukken gebeurden, trouwens, doordat mijn benen de telefoon aan zijn strakgespannen oplaadkabel meesleurden, en niet doordat hij uit mijn handen zou zijn geglipt, want met dit hoesje ligt mijn Nexusje vaster in de hand dan ooit.
Misschien investeren in een Qi lader? Dan zijn gespannen kabels verleden tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millerman_sf
Yep, die rand van de bumper is gek aan de voorkant en wat flexibel aan de zijkanten. Maar ik heb niet het idee dat ie zomaar loslaat. Je moet hem er wel echt uitdrukken bij de hoeken. Ik had er ook een screen protector bij, maar ik gebruik al die van BestSkinsEver.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste