Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Verwijderd
Welke is het beste? De Invisible Shield heeft schijnbaar een oranje gloed, lijkt me niet erg fijn.
Ik ben fan van de ZAGG protector, niets te merken van een gloed. En lifetime warrantyVerwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:31:
Iemand enig ervaring met screen protectors?
Welke is het beste? De Invisible Shield heeft schijnbaar een oranje gloed, lijkt me niet erg fijn.
Je hebt hem er dus al op zitten? Wordt het scherm stroef of valt het wel mee?Rmg schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:59:
[...]
Ik ben fan van de ZAGG protector, niets te merken van een gloed. En lifetime warranty
Ik heb 'm er ook op zitten en ook geen last van een oranje gloed. Eerste paar dagen was hij stroef maar nu niet meer.Pino112 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:03:
[...]
Je hebt hem er dus al op zitten? Wordt het scherm stroef of valt het wel mee?
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Bij mijn voorgaande toestellen (Desire AMOLED, Desire HD) had ik altijd een 'Brando' screenprotector. op mijn Galaxy Nexus heb ik geen protector gedaan ivm het gebogen scherm bij mijn Nexus 4 ben ik het aan het overwegen.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:31:
zie: http://shop.brando.com/Br...s-4-E960-_p8366c18d8.html
op die website ook andere varianten verkrijgkaar naast de 'Ultra Clear'.
EDIT:
mijn ervaringen met Brando zijn heel goed. De screenprotectors zijn helder, duurzaam en niet dik. Verder heb ik nog nooit een kleurverschil op het scherm kunnen ontdekken na het aanbrengen.
[ Voor 15% gewijzigd door Dawn op 15-01-2013 10:57 ]
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Mijn invisible shield heeft totaal geen oranje gloed, stroefheid is persoonlijk denk ik. Hij is niet super glad maar ook niet super stroef (de eerste dag wel iets meer dan nu).Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:31:

Lees eens een paar posts terug zou ik zeggen.....Peunage schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:03:
Iemand al een flipcase gevonden a la Samsung Galaxy S3?
[afbeelding]

Die van Nillkin heb ik al gezien, maar die blijken niet zo goed te zijn(wat ik op XDA lees tenminste).Convoy schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:24:
[...]
Lees eens een paar posts terug zou ik zeggen.....
Ik zat met dezelfde vragen maar heb hem zojuist toch maar besteld. De voorraad gaf nog aan '89 orders (102 pieces)'. Het zal wel even duren voordat bovenstaande gebruiker of gebruiker millerman_sf die hem reeds ook heeft besteld ze binnen hebben. De website geeft aan als delivery time:15-60 Days.Dawn schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:22:
[...]
Heb je deze bumper al binnen?
Ik ben een beetje angstvallig voor deze, misschien, replica van het origineel. Reden van achterdocht:
1) China... (niet altijd slecht ofzo)
2) originele OEM cases zijn schreeuwend duur op bijv. Ebay & Amazon.
ik ben er eigenlijk wel razend benieuwd naar...
Of het verder veilig is weet ik niet, het gaat gelukkig maar om omgerekend € 19,-. In de laatste stap 'Pay Success' staat de verkoper zijn e-mailadres b5722169xjj@163.com, wat mij niet echt een geldig e-mailadres lijkt. Zodra ik meer weet zal ik het hier posten.
Die van Rock misschien ?Peunage schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:32:
[...]
Die van Nillkin heb ik al gezien, maar die blijken niet zo goed te zijn(wat ik op XDA lees tenminste).
Linkje

Met die stockpiled voorraad verwacht ik het antwoord te weten...3E3A37 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:58:
[...]
Ik zat met dezelfde vragen maar heb hem zojuist toch maar besteld. De voorraad gaf nog aan '89 orders (102 pieces)'. Het zal wel even duren voordat bovenstaande gebruiker of gebruiker millerman_sf die hem reeds ook heeft besteld ze binnen hebben. De website geeft aan als delivery time:15-60 Days.
Of het verder veilig is weet ik niet, het gaat gelukkig maar om omgerekend € 19,-. In de laatste stap 'Pay Success' staat de verkoper zijn e-mailadres b5722169xjj@163.com, wat mij niet echt een geldig e-mailadres lijkt. Zodra ik meer weet zal ik het hier posten.
Ik wacht de update graag af!
inmiddels heb ik, ondanks de V&A die ik online gegooid heb, er ook een van Ebay.com gevist.
verwachtte verzenddatum: 18 januari.
Ik laat het uiteraard weten zodra ik wat meer weet
Die ziet er goed uit inderdaad.agoNITE schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:25:
[...]
Die van Rock misschien ?
Linkje
[afbeelding]
Ik heb 10 januari een mailtje gekregen dat ie verzonden is! Ben benieuwd... Van de 5 cases besteld nog altijd 0 binnen. Vandaag wel de BestSkinsEver binnengekregen. Nog niet opgeplakt.3E3A37 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:58:
Het zal wel even duren voordat bovenstaande gebruiker of gebruiker millerman_sf die hem reeds ook heeft besteld ze binnen hebben. De website geeft aan als delivery time:15-60 Days.
De Qi-laders werken allebei prima (Philips en merkloos ding van eBay). Maar omdat ik de Nexus nog niet volledig gebruik, heb ik ze nog niet getest op snelheid. Bij mij gaat het toch vooral om het laden tijdens het slapen of tijdens bankhangen, dus de snelheid is minder relevant.
Ik heb hem op 5 januari ook besteld, op dezelfde dag een berichtje opgestuurd of hij hem zo snel mogelijk kon verzenden, een uur later een reply dat hij verzonden was en dat tracking nummer zou volgen. De 11e is het trackingsnummer (Hongkong Post) toegevoegd, werkt niet bij Hongkong Post maar dat schijnt volgens forumposts die ik in Google tegenkwam "normaal" te zijn.3E3A37 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:58:
[...]
Ik zat met dezelfde vragen maar heb hem zojuist toch maar besteld. De voorraad gaf nog aan '89 orders (102 pieces)'. Het zal wel even duren voordat bovenstaande gebruiker of gebruiker millerman_sf die hem reeds ook heeft besteld ze binnen hebben. De website geeft aan als delivery time:15-60 Days.
Inmiddels zie ik bij het product 1 feedback met "Thanks" en 4/5 sterren. Dat is alvast hoopvol.
Hopelijk kan ik jullie snel meer vertellen
http://www.ebay.nl/itm/Ne..._PC_s&hash=item35c36b4bb7
26 euro is de goedkoopste die ik nu kan vinden (als je het bod wint), en hij is niet zo groot als die van Philips. Niet dat ik hem nodig heb, want ik heb hier 3 laders die allemaal prima werken... 26 euro voor een lader als je er al 3 hebt is toch zat
[ Voor 8% gewijzigd door Katsunami op 15-01-2013 23:22 ]
de T&T van China & Hong Kong post zijn om te huilen!williamvdh schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:13:
[...]
Ik heb hem op 5 januari ook besteld, op dezelfde dag een berichtje opgestuurd of hij hem zo snel mogelijk kon verzenden, een uur later een reply dat hij verzonden was en dat tracking nummer zou volgen. De 11e is het trackingsnummer (Hongkong Post) toegevoegd, werkt niet bij Hongkong Post maar dat schijnt volgens forumposts die ik in Google tegenkwam "normaal" te zijn.
Inmiddels zie ik bij het product 1 feedback met "Thanks" en 4/5 sterren. Dat is alvast hoopvol.
Hopelijk kan ik jullie snel meer vertellen
echter, probeer het op deze site eens: http://www.track-trace.com/post
voor mij een van de weinige sites waar producten uit China enigszins fatsoenlijk te volgen zijn.
Ik wacht met smart op jullie reviews en dus of ik er goed of niet goed aan gedaan heb om die te passeren (ik vertrouwde het niet).
Officiële bumper is al weet ik veel hoeveel maanden uitverkocht en van de Orb lader hebben we ook nooit meer iets vernomen. Een headset of dock hebben ze maar helemaal achterwege gelaten.
Waarom introduceren ze zo'n telefoon niet samen met een hele berg accessoires?
Ze weten toch dat de echte liefhebber al die meuk blind koopt en dat ze daar dus enorme winsten op kunnen maken? Maar goed, ze zijn niet eens in staat oam het toestel zelf te leveren, dus waar heb ik het over?
Verwijderd
Bij mijn weten is het niet standaard dat overal een headset of dock bijgeleverd wordt, bijgeleverde headsets zijn vaak niet echt top kwaliteit dus heb je er nog niet veel aan. Welke accessoires mis je allemaal dan? Ben ik wel benieuwd naar aangezien ik nooit zo van de telefoonaccessoires ben geweest.jxjcs schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:58:
Onbegrijpelijk dat er werkelijk waar nul accessoires beschikbaar zijn voor de Nexus 4.
Officiële bumper is al weet ik veel hoeveel maanden uitverkocht en van de Orb lader hebben we ook nooit meer iets vernomen. Een headset of dock hebben ze maar helemaal achterwege gelaten.
Waarom introduceren ze zo'n telefoon niet samen met een hele berg accessoires?
Ze weten toch dat de echte liefhebber al die meuk blind koopt en dat ze daar dus enorme winsten op kunnen maken? Maar goed, ze zijn niet eens in staat oam het toestel zelf te leveren, dus waar heb ik het over?
Over de TPU case ben ik prima te spreken. Fijne grip en voelt goed aan. Heb ook het idee dat die bescherming biedt bij een val, al ga ik dat niet uittesten. De rand rondom het scherm is niet te groot en zit niet in de weg, maar ook weer niet zo dun dat het geen bescherming biedt als je de telefoon met het glas naar beneden neerlegt op een niet spiegelglad oppervlak.
De hard case ben ik minder enthousiast over. Biedt goede bescherming aan de achterkant, is dunner, maar laat de korte kanten van de telefoon eigenlijk volledig onbeschermd.
Besteld via http://tpu-cases.com/ en na 8 dagen ontvangen.
You can't be late until you show up
Persoonlijk het missen van de beschikbaarheid van de officiële bumper (of een ander alternatief) is nogal een downside...Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:40:
[...]
Bij mijn weten is het niet standaard dat overal een headset of dock bijgeleverd wordt, bijgeleverde headsets zijn vaak niet echt top kwaliteit dus heb je er nog niet veel aan. Welke accessoires mis je allemaal dan? Ben ik wel benieuwd naar aangezien ik nooit zo van de telefoonaccessoires ben geweest.
Daarnaast wordt de telefoon gefeatured dat draadloos laden een optie is om te gebruiken, een officieel accessoire dat dit ondersteund zou wenselijk zijn. persoonlijk mis ik verder nog niet veel meer.
Quote uit de reply op mijn laatste mail:
2 types of designed has been decided at now.
- Prestige Minimal diary (black, white)
- Masstige color point diary (grey, orange, black choco)
You can refer to our iPhone5 cases for design.
[ Voor 33% gewijzigd door agoNITE op 17-01-2013 11:01 ]
[ Voor 12% gewijzigd door 0fbe op 17-01-2013 10:33 ]
Ik was ook blij verrast dat de iphone oortjes het deden. Bij mijn oude galaxy S werkte deze niet en gaven een soort storing door de volumeknoppen en pause knop.simplendi schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:29:
Heeft iemand ervaring met oortjes/headsets voor de Nexus 4? De iPhone 4 oortjes die ik nu gebruik werken opzich prima (alleen de volume knoppen werken niet) maar ik zou graag iets bijpassends hebben.
Dus ben blij dat ze het op deze telefoon wel doen
Hoezo Supply/Demand en profits... :x
Voor iets simpels als een bumperDawn schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:45:
hmh... de LG N4 Bumper Case prijs sky-rocket op Ebay. was dit een dag of 3-4 nog 'maar' $45 is dat nu ~$80...
Verwijderd
$113

Gaat nog wel dalen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:51:
[...]
$113Toch wel erg tegen de Nexus prijzen in imo.. Productie van zo'n ding kan niet veel kosten..
Tsjah, aanbod is laag en de vraag is hoog... natuurlijk dat prijzen dan omhoog vliegen.agoNITE schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 09:12:
[...]
Voor iets simpels als een bumperKan me toch bijna niet voorstellen dat mensen dat er ook echt voor betalen, maar die gekken zullen ongetwijfeld bestaan.
ik heb ze verkocht zien worden voor >$75 :x

Kreeg vanochtend al van beide een mailtje dat ze verstuurd zijn. Dus hopelijk snel geleverd, net als de telefoon zelf..
Ik op mijn beurt dan toch erg blij met mijn Philips ladertjeVerwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:51:
[...]
$113Toch wel erg tegen de Nexus prijzen in imo.. Productie van zo'n ding kan niet veel kosten..
Hebben meer mensen dit?
Overigens denk ik dat dit niets met de Nexus 4 of the Philips lader te maken heeft. Volgens mij is het gewoon een eigenschap van een Qi lader.
TwoWayCase
Voor de S3, en aangezien de andere cases van Bugatti ook prima om de Nexus 4 passen zou deze ook geen probleem moeten zijn. Vind deze erg mooi door die stiksels rondom

Als ik 'm van de gewone lader haal geeft-ie ook de ene keer 100% en de andere keer 96% aan, Ik denk niet dat dat anders werkt dan op Qi.simplendi schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:02:
Het valt me wel op dat mijn Philips Qi lader geen stroom meer levert als de accu vol is. De Nexus 4 blijft dus niet 100% geladen. Nadat de accu 100% vol is stop het laad proces en loopt de accu dus weer leeg. Als de accu dan nog maar voor 95% vol is begint het laden weer. Dit proces blijft zich herhalen. Ik heb er twijfels bij of dit goed is voor de accu.
Hebben meer mensen dit?
Overigens denk ik dat dit niets met de Nexus 4 of the Philips lader te maken heeft. Volgens mij is het gewoon een eigenschap van een Qi lader.
Besteld. Kwam een duits forum tegen, volgens dat forum past de case precies. Zal proberen wat foto's te schieten zodra hij binnen is.agoNITE schreef op zondag 20 januari 2013 @ 10:57:
Iemand ervaring met deze case van Bugatti :
TwoWayCase
Voor de S3, en aangezien de andere cases van Bugatti ook prima om de Nexus 4 passen zou deze ook geen probleem moeten zijn. Vind deze erg mooi door die stiksels rondom
[afbeelding]
Ter info. Ik en (tot zover bekend) twee anderen op dit forum hebben de volgende besteld: http://www.aliexpress.com/snapshot/212837699.html, $24.89 incl. verzending. Ik zelf heb deze de 14e besteld en de 17e bericht gekregen van verzending. Zal vervolgens nog enkele weken duren voordat het hier aankomt (delivery time:15-60 days).Dawn schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:45:
hmh... de LG N4 Bumper Case prijs sky-rocket op Ebay. was dit een dag of 3-4 nog 'maar' $45 is dat nu ~$80...
Waar heb je die besteld? Ik heb via een Duitse eBayer een Perfect Velvety besteld, maar die verzending is traag. Een andere bestelling, op dezelfde dag gedaan in Engeland (ook via eBay) kwam gisteren binnen.agoNITE schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:37:
Besteld. Kwam een duits forum tegen, volgens dat forum past de case precies. Zal proberen wat foto's te schieten zodra hij binnen is.
Had het inderdaad gezien ja.3E3A37 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:58:
[...]
Ter info. Ik en (tot zover bekend) twee anderen op dit forum hebben de volgende besteld: http://www.aliexpress.com/snapshot/212837699.html, $24.89 incl. verzending. Ik zelf heb deze de 14e besteld en de 17e bericht gekregen van verzending. Zal vervolgens nog enkele weken duren voordat het hier aankomt (delivery time:15-60 days).
Ik ben ook in afwachting van hun antwoorden/resultaat van bestelling.
Zelf heb ik voor $35 officiele op Ebay geritseld (presumable), en ook in afwachting daarvan.
(het vervolgen van een verkoper is makkelijker op Ebay.)
Bij mobielbereikbaar.nlKatsunami schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:03:
[...]
Waar heb je die besteld? Ik heb via een Duitse eBayer een Perfect Velvety besteld, maar die verzending is traag. Een andere bestelling, op dezelfde dag gedaan in Engeland (ook via eBay) kwam gisteren binnen.
Voor 22:30 besteld, volgende dag in huis. Vast sneller dan vanuit Duitsland
Betaal je ook verzendkosten en zo ja, hoe veel ?Katsunami schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:54:
Ja, ok. Maar mijn case is daar 9 euro duurder dan in Duitsland. Dat dan wel weer.
Bestelling was op de 14de; ik hoop toch echt die case morgen of overmorgen te ontvangen. Normaal zijn zendingen vanuit Engeland niet sneller dan die uit Duitsland.
Hij zal vandaag opgestuurd worden. Ik zal er een paar foto's van maken moest ik hem hebben ontvangen.
Die Duitse eBay-store is traag. (Dezelfde waar Pino112 heeft besteld overigens.)
Mijn bestelling deed er 8 dagen over (incl kerst en O&N).Katsunami schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:20:
Verdraaid. Net kwam weer een andere bestelling uit Engeland binnen (tablethoes voor iemand anders), ook op dezelfde dag besteld als de Nexus case.
Die Duitse eBay-store is traag. (Dezelfde waar Pino112 heeft besteld overigens.)
Kwam die case bij jou in de brievenbus? De verkoper zegt namelijk "briefpost", maar die Bugatti-cases zitten normaal in een doos. Die zal hij er dan wel vanaf halen.
Ik ben benieuwd of de speaker nog hoorbaar is in deze case... De trilfunctie van de N4 is niet echt hard namelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Katsunami op 21-01-2013 16:25 ]
Zo'n standaard nepleren pull-tab hoesje van een paar euro: http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1497.l2649
Best netjes afgewerkt nog maar wel overduidelijk nepleer en voelt daardoor wel een beetje cheap aan. Past overigens perfect! Nexus blijft er gewoon goed strak in zitten als je hem op zn kop houdt.
Denk alleen wel dat ik binnenkort voor een bugatti ga, mn nexus verdient toch iets wat wat meer premium aanvoelt.
Gemaakt met de nexus ;):

[ Voor 14% gewijzigd door Bruinbaard op 21-01-2013 16:30 ]
Via de brievenbus ja. Die van mij zat niet in een doos trouwens, gewoon een soort (hard)plastic verpakking er omheen.Katsunami schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:24:
Hm, ok. Ik heb vandaag precies een week geleden besteld. (Bij Handy-Hood; zelfde winkel als Handy-Heaven blijkbaar, en zo uit mijn hoofd dezelfde winkel waar jij bestelde.)
Kwam die case bij jou in de brievenbus? De verkoper zegt namelijk "briefpost", maar die Bugatti-cases zitten normaal in een doos. Die zal hij er dan wel vanaf halen.
Ik ben benieuwd of de speaker nog hoorbaar is in deze case... De trilfunctie van de N4 is niet echt hard namelijk.
Deze zojuist binnen! past mooi om de nexus 4 heen, kwaliteit voelt goed, alhoewel hij wel wat dun is.TheCeet schreef op zondag 13 januari 2013 @ 23:06:
Heeft hier soms iemand deze hoes?
http://www.ebay.com/itm/N...ories&hash=item1c2f15d385
[afbeelding]
Ik zou deze namelijk willen bestellen maar heb wat twijfels omdat er al een plastic cover rond m'n Nexus zit. Deze namelijk.
http://dx.com/p/s-pattern...-translucent-white-170542
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Ik heb hier sinds vandaag exact dezelfde liggen, maar dan van dx.com.Bruinbaard schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:25:
Vandaag de 21e is mijn bestelling van de 16e binnengekomen uit Engeland.
Zo'n standaard nepleren pull-tab hoesje van een paar euro: http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1497.l2649
Best netjes afgewerkt nog maar wel overduidelijk nepleer en voelt daardoor wel een beetje cheap aan. Past overigens perfect! Nexus blijft er gewoon goed strak in zitten als je hem op zn kop houdt.
Denk alleen wel dat ik binnenkort voor een bugatti ga, mn nexus verdient toch iets wat wat meer premium aanvoelt.
Gemaakt met de nexus ;):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit er inderdaad heel strak rond, de eerste keer wat harder duwen om de nexus erin te krijgen, maar ik vermoed dat dit wel vlotter zal gaan.
Ik had ook zo'n ding om rond je arm te doen erbij besteld, maar dat ziet er gigantisch uit als je dat rond je arm draait met de nexus erin!
wanner heb je deze besteld & verzonden? Mijne is vanaf morgen week onderweg.Rick-Jan schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:53:
[...]
Deze zojuist binnen! past mooi om de nexus 4 heen, kwaliteit voelt goed, alhoewel hij wel wat dun is.
Ik heb het hoesje op 14-1 besteld, 15-1 verzonden, en vandaag dus aangekomen. 1 week dus!TheCeet schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:30:
[...]
wanner heb je deze besteld & verzonden? Mijne is vanaf morgen week onderweg.
kun je een iets betere review geven? na/voordelen, liefst zelfs met wat foto's. Wil ook zo'n armband voor het hardlopen, dus wil graag weten of dit een mooie koop is.Yoshi schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:42:
[...]
Ik had ook zo'n ding om rond je arm te doen erbij besteld, maar dat ziet er gigantisch uit als je dat rond je arm draait met de nexus erin!
Ik zal er vanavond een paar foto's van trekken, met de andere case erbij als referentie.elpino.rv schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 09:13:
[...]
kun je een iets betere review geven? na/voordelen, liefst zelfs met wat foto's. Wil ook zo'n armband voor het hardlopen, dus wil graag weten of dit een mooie koop is.
De voor en nadelen zal ik weten te zeggen als ik er eens mee ben gaan lopen, maar dat zal zijn als het iets warmer is en er iets minder sneeuw ligt
een soort band om je middel lijkt me dan nog de beste optie of gewoon in je hand natuurlijk.
Een dezer ook de rearth case bestellen. Ik wil de zwarte en de witte maar dat gaat me dan 28€ in totaal kosten incl verzending. Vind ik wel wat te duur...
Jullie hebben het erover dat jullie nu een officiele adapter hebben, maar wat bedoelen jullie daar precies mee? Ik heb namelijk wel een officiele LG adapter, maar dat is wel nog met Britse aansluiting + verloopstukje.
Hebben jullie dat ook? Of hebben jullie gewoon een Nederlandse/Europese adapter?
Voor:

Na:

Moet nog even helemaal opdrogen, zal er dus nog beter uit gaan zien.
Niet op de kwaliteit vd foto's letten trouwens, heb hier geen DSLR liggen.
Kodess schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:45:
Jup, britse stekker met een verloopstukje waarop staat: "temporary use only"
Ja ok, dan heb ik de 'goeie' zeg maar. Ik dacht, als anderen wel een gewone Nederlandse adapter krijgen zonder verloopstukje, dan kan ik daar nog even achteraan gaan. Maar dat heeft zo te zien geen zin.Eisk schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:17:
Ja, hier ook Britse aansluiting + verloopstukje.
Hij laadt ook wel snel genoeg op (is 5v / 1,2A), maar het is best wel een groot ding zo zeg maar...toch wel enigszins irritant, maar goed..
Het valt me dikke mee, zeker als ik vergelijk met de IS op mijn SGS!Rick-Jan schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:22:
@pino hoe voelt het scherm nu aan? stroever?
Volgens mij niet stroever geworden, en als het wel het geval is is het minimaal. Niks om je druk om te maken dus.
idd ja, nu weer om binnen te blijvenYoshi schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:42:
[...]
Ik zal er vanavond een paar foto's van trekken, met de andere case erbij als referentie.
De voor en nadelen zal ik weten te zeggen als ik er eens mee ben gaan lopen, maar dat zal zijn als het iets warmer is en er iets minder sneeuw ligt
probeer maar wat je alvast wat kan testen, glijdt hij bv. makkelijk af of zit hij lekker, is het materiaal lekker, kun je hem makkelijk aan doen etc.

Hij zit mooi strak om de telefoon heen zodat hij niet veel dikker wordt.
We hebben 2 verschillende telefoons, dus daarom universeel.
Mooie van deze is dat de buigzame hals ook gewoon stevig is. Dus niet (zoals bij een vriend van mij) dat hij heel soepel is en dat je telefoon alle kant op beweegt als je aan het rijden bent. Verder kan hij zowat alle formaten qua breedte wel aan, werkt hij met een knopje aan de zijkant om hem weer open te laten gaan (de breedte wordt langzaam breder als je op het knopje drukt, laat je het weer los dan stopt hij met breder worden), onderin zitten voetjes waar de telefoon op steunt en zelfs de zijkanten kun je van hoogte veranderen!!
Perfect ding voor 4,10 euro, geen geld dus... Aanrader als je ook een universele zoekt!
http://www.ebay.nl/itm/17...m1497.l2649#ht_1794wt_962
Verder heb ik nog een cradle / docking station besteld
http://www.ebay.nl/itm/18...1497.l2649#ht_1490wt_1397
en heb ik front & back screenprotector van Brando besteld
http://mobile.brando.com/...960-_p08991c1566d008.html
Brando screenprotector was wel flink twijfelen qua prijs (17,=), maar uit reviews komt hij meestal toch als beste eruit. Heb hem zelf ook op mijn HTC zitten, en ze zijn gewoon super. Bijna niet te zien en het blijft glad.
Ik laat het weten als ik het binnen en getest heb!
[ Voor 42% gewijzigd door elpino.rv op 22-01-2013 20:20 ]

Afgelopen donderdag besteld, vandaag ontvangen.
http://www.ebay.de/itm/bu...üllen&hash=item19d2aff6ee
De N4 past maar net op het nippertje; ik twijfel zelfs of de 3mm langere en 2mm bredere S3 in deze case / pouch had gepast...
[ Voor 13% gewijzigd door Katsunami op 23-01-2013 00:14 ]
Het is wel tof dat je de notificatie led ziet met diet hoesje!Heisenbug schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 23:28:
[afbeelding]
Afgelopen donderdag besteld, vandaag ontvangen.
http://www.ebay.de/itm/bu...üllen&hash=item19d2aff6ee
Heb je aan de achterkant ook zo'n lipje om hem eruit te trekken? Daar kan ik namelijk geen foto van vinden...
Nee die is er niet.Yoshi schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 07:34:
[...]
Het is wel tof dat je de notificatie led ziet met diet hoesje!
Heb je aan de achterkant ook zo'n lipje om hem eruit te trekken? Daar kan ik namelijk geen foto van vinden...
Is opzichte niet heel nodig. Je kan hem gewoon vanaf onder 'eruit knijpen'.
Zie ook http://forum.xda-develope...0234021f587e766&t=2062260
Want ik lees op XDA dat dat een minpuntje is bij die. Zie jij dat iets van?
Heeft te maken met lichtinval, je moet er een beetje schuin op kijken.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dat heeft ie wel iets ja. Is voor mij geen nadeel omdat ik dat al twee jaar heb.Ultraman schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:32:
@Pino: hoe is het met het sinaasappelhuideffect van de Zagg?
Want ik lees op XDA dat dat een minpuntje is bij die. Zie jij dat iets van?
Heeft te maken met lichtinval, je moet er een beetje schuin op kijken.
En idd, je ziet het alleen als je er schuin in kijkt en als het licht er goed op valt.
Kan het trouwens kloppen dat je de contouren van het scherm kan zien? Valt me op sinds ik het LG-laagje eraf heb. Alle veldjes op het scherm, tis moeilijk te omschrijven.
Wat is het verschil tussen een bumper en een TPU? Bumper = alleen zo'n rubberen ring om de zijkant, en TPU is een soort rubberen (of hard?) hoesje dat behalve de zijkant ook de achterkant beschermt? Beide beschermen tegen vallen e.d.? (behalve op de voorkant uiteraard)
En standaard zit er een soort plasticje op de voorkant, waar ook + en - en power-icoontje staan (over het scherm heen dus). Kan je die eraf plukken, of is dat ter bescherming en moet dat pas verwijderen als je een andere (doorzichtige) anti-kras laag ofzoiets (skin?) erop plakt?
Is het slim of juist overkill om zowel een TPU, als zo'n skin / screen protection op de voorkant te doen, en kan het geheel dan ook nog in een leren hoesje oid (alleen om in mee te nemen, waar je hem dus uit haalt om te bellen e.d.) ?
Want ik heb die Zagg ook nog op het lijstje als mogelijke kandidaat staan.
Ik heb sinds gisteren deze https://www.mobilefun.nl/...compatibel-autohouder.htmhabermas schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:45:
iemand ideëen over de combi car-holder en case? wil deze actieve brodit-houder gaan gebruiken (zit veel in de auto en navigeer met google) maar dat zal niet zo lekker werken icm een hoesje..

De Nexus 4 blijft er prima in zitten. Eigenlijk blijft alles wat ik tussen die kaken stop er prima in zitten.
Met een case verwacht ik ook dat het wel goed zal gaan.
Ik overweeg nog om een keer een reviewtje te schrijven, maar dat laat ik even tot na mijn tentamens van volgende week. Dan heb ik ook tijd gehad om hem een keer in de auto te proberen.
Maar op internet zijn voldoende reviews te vinden om informatie in te winnen. Ding wordt ook verkocht onder de namen "Exomount Exogrip" en "SuperGrip".
TPU is het materiaal waarvan een case gemaakt kan zijn: Wikipedia: Thermoplastic polyurethaneJace / TBL schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:48:
Wat is het verschil tussen een bumper en een TPU? Bumper = alleen zo'n rubberen ring om de zijkant, en TPU is een soort rubberen (of hard?) hoesje dat behalve de zijkant ook de achterkant beschermt? Beide beschermen tegen vallen e.d.? (behalve op de voorkant uiteraard)
Meestal bedoelt men er idd een flexibele case mee die om de zijkant en achterkant van de telefoon zit.
Een bumper zit enkel om de zijkant.
Dat is een beschermfolie die er af fabriek op zit. Net zoals op veel andere producten met schermen of krasgevoelige delen een plastic folie zit om ze tijdens transport te beschermen.En standaard zit er een soort plasticje op de voorkant, waar ook + en - en power-icoontje staan (over het scherm heen dus). Kan je die eraf plukken, of is dat ter bescherming en moet dat pas verwijderen als je een andere (doorzichtige) anti-kras laag ofzoiets (skin?) erop plakt?
Je kunt deze folie er gewoon af trekken. Je kunt ook wachten tot je een vervangende screenprotector hebt. Zelf heb ik die fabrieksfolie nog op mijn Nexus 4 zitten. Op de achterkant vervang ik hem zodra deze teken geeft los te gaan laten. Wat de voorkant betreft twijfel ik nog, want ik heb niet eerder een telefoon voorzien van screenprotector en het naakte glas bevalt me eigenlijk wel... twijfel twijfel
Het jeuk wel steeds meer om de fabrieksfolie er af te trekker hier.
Is allemaal persoonlijke voorkeur en of jij het wilt is dus een vraag die je zelf moet beantwoorden. Het heeft allemaal zijn eigen voor- en nadelen.Is het slim of juist overkill om zowel een TPU, als zo'n skin / screen protection op de voorkant te doen, en kan het geheel dan ook nog in een leren hoesje oid (alleen om in mee te nemen, waar je hem dus uit haalt om te bellen e.d.) ?
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
ik heb deze gekochthabermas schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:45:
iemand ideëen over de combi car-holder en case? wil deze actieve brodit-houder gaan gebruiken (zit veel in de auto en navigeer met google) maar dat zal niet zo lekker werken icm een hoesje..
http://www.ebay.nl/itm/17...m1497.l2649#ht_1794wt_962
zie een korte review van mij net boven jouw post. Kan zeker weten met hoesje, want het is een universele autohouder. Enig dingetje wat hij niet heeft is een oplader, maar daarvan heb ik gewoon een losse in de auto liggen. Hij is zeker weten een stuk goedkoper dan de Brodit
Aha juist, helder, dankUltraman schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:06:
TPU is het materiaal waarvan een case gemaakt kan zijn: Wikipedia: Thermoplastic polyurethane
Meestal bedoelt men er idd een flexibele case mee die om de zijkant en achterkant van de telefoon zit.
Een bumper zit enkel om de zijkant.
Vandaar de kreet "TPU case", okee dan ga ik voor een dunne TPU case (of desnoods toch een bumper, ik laat dat fabrieksplasticje achterop er gewoon op zitten en mocht er toch een kras aan die kant komen dan boeit me dat niet heel erg).
Ja inderdaad, vooral die + en - enJe kunt deze folie er gewoon af trekken. Je kunt ook wachten tot je een vervangende screenprotector hebt. Zelf heb ik die fabrieksfolie nog op mijn Nexus 4 zitten. Op de achterkant vervang ik hem zodra deze teken geeft los te gaan laten. Wat de voorkant betreft twijfel ik nog, want ik heb niet eerder een telefoon voorzien van screenprotector en het naakte glas bevalt me eigenlijk wel... twijfel twijfel
Het jeuk wel steeds meer om de fabrieksfolie er af te trekker hier.

Ja ok, maar het kan dus wel. Want behalve die bumper of (TPU-)case wil ik ook wel een hoesje of zoiets waar het ding in z'n geheel los in kan.Is allemaal persoonlijke voorkeur en of jij het wilt is dus een vraag die je zelf moet beantwoorden. Het heeft allemaal zijn eigen voor- en nadelen.
Althans, ik hoop dat een hoesje (van leer of zo'n pull out ding of whatever) waar standaard een nexus 4 in past, dat een nexus 4 met bumper of dunne case er ook nog wel in gaat toch?
In geval van de Bugatti cases kun je dat gerust vergeten. De kale N4 past nét in de S3 / One X versies.Jace / TBL schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:45:
Althans, ik hoop dat een hoesje (van leer of zo'n pull out ding of whatever) waar standaard een nexus 4 in past, dat een nexus 4 met bumper of dunne case er ook nog wel in gaat toch?
Ja bevalt super. Als je scherm maar stofvrij is en als je maar genoeg vloeistof op je scherm/vingers/beschermlaagje spuit kan er niks mis gaan.Ultraman schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:06:
@Pino: maar bevalt dus verder?
Want ik heb die Zagg ook nog op het lijstje als mogelijke kandidaat staan.
Ze waren trouwens een paar weken geleden in de aanbieding bij Zagg, 2 voor de prijs van 1. Weet niet of dat nu ook nog is.
Bedoel je een soort raster van stipjes?Kan het trouwens kloppen dat je de contouren van het scherm kan zien? Valt me op sinds ik het LG-laagje eraf heb. Alle veldjes op het scherm, tis moeilijk te omschrijven.
Dat is de touch laag, vanaf de meeste hoeken kan ik het niet zien.
Alleen bij fel licht en als het scherm uit is kan ik het echt zien.
Bij mijn transformer prime is het beter te zien.
Gebruiken zoveel mensen screenprotectors? Ik heb een skinomi op mijn tf prime, maar
op mijn nexus 4 niks. Het glas voelt zoveel fijner aan.
Ik doe nu 2 weken zonder case of screenprotector, nog geen enkele kras...
Ben wel van plan een ringke te kopen..
[ Voor 3% gewijzigd door Kodess op 24-01-2013 16:20 ]
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Mooi ding! Hoe zit dat met die randjes die de telefoon op z'n plek houden? Sloopt dat niet "juist" de randjes? Ik heb ervaring moet hoesjes die juist krassen veroorzaken.disturbedmind schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 19:59:
Vandaag is mijn leather case van Noreve binnen gekomen:
*** plaatjes ***
Hij zit mooi strak om de telefoon heen zodat hij niet veel dikker wordt.
Een screenprotector gebruik ik niet, maar het is wel de eerste telefoon ooit waarvoor ik een hoesje heb aangeschaft. Ik heb nog nooit één kras op een scherm opgelopen. De behuizing soms wel hier en daar, maar dat interesseert me nooit zo. Telefoons verkoop ik niet door en ze zijn gebruiksvoorwerpen.Kodess schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:20:
Ik doe nu 2 weken zonder case of screenprotector, nog geen enkele kras...
Ben wel van plan een ringke te kopen..
Krassen op schermen word ik echter knetter van, bijvoorbeeld als ik toestellen van anderen gebruik.
De N4 voelt te groot en te fragiel om zonder hoes in mijn broekzak te steken en thuis rond te laten slingeren. Het wil niet zeggen dat hij fragiel is, maar sinds die hoes erom heen zit voel ik me er prettiger bij. Dat is het bedrag van nog geen 20 euro me wel waard.
http://www.nillkin.com/en...&cid=&scid=&id=3091&page=
Meer gemaakt om je toestel neer te zetten. Gezien de ongelukjes uit het ervaringen topic best een interessante optie om het apparaat een beetje heel te houden...

ping 127.212.23.124
Ik zie wel een paar dingen voorbij komen maar geen echte ervaringen ofzo.
Zat te denken aan zo een noreve hoesje, maar ze zijn wel erg duur.
Weet niet of ze wel goed genoeg beschermen voor zo veel geld ten opzichte van de andere mogelijkheden..
Iemand advies?
Alouatta schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:08:
Misschien een handig overzicht van accessoires.
De case past heel mooi (vooral ter bescherming van de achterkant bij vallen bv), maar de folies moet ik er nog op doen.