Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Speciale editie Assassins Creed III door diefstal niet leve

Pagina: 1
Acties:

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Geachte Redactie,

Er staan wat tegenstrijdige dingen in het artikel. Er word namelijk gesproken over de Join or Die editie maar er word gezegd dat er een figurine bij zat, dit is niet correct. Bij de Freedom editie zat een figurine, bij de Join or Die zit alleen een medaillon. Lijkt me handig om dit even te corrigeren (de editie of het stukje over de figurine), aangezien dit nogal verwarring schept.

Nothing to see here!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En verder, het gaat 'alleen' om de edities voor de Benelux volgens het bronartikel maar dan wel ALLE versies. En enkel voor de Join or Die versie is er content die niet meer geleverd kan worden (iets waar ik overigens ook niet bij kan, die paar duizend beeldjes voor de Freedom Editie heb je volgens mij ook niet opeens bijgedrukt, laat staan weer allemaal op tijd gepackaged).

[edit]Met wat verder graven in de reacties lijkt het er op dat alles goed komt als je iemand op het Ubisoft forum mag geloven:
http://forums.ubi.com/sho...68&viewfull=1#post8710868
Daar staan ook meteen de EAN's bij die gejat zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door IceStorm op 19-11-2012 21:29 ]

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat Cergorach in 'nieuws: Speciale editie Assassin's Creed III door diefstal niet leverbaar' schrijft dus.
Het lijkt me wel handig als het artikel aangepast wordt, want nu is het erg onduidelijk.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Van figurine medaille gemaakt.

Ik ben helemaal geen stagiair

• IceStorm

IceStorm

Sorry maar dit is verre van het enige punt dat voor verwarring zorgt.
Naast de al genoemde punten, heeft Ubisoft echt tegenover Tweakers aangegeven dat er voor kopers van de Join or Die editie een passende oplossing gezocht wordt? Zo ja, had er dan niet nog iets meer info uit 1e hand gevraagd kunnen worden?

Het is (en blijft) op deze manier gewoon een heel onduidelijk artikel dat voor verwarring zorgt. Ik snap best dat gezien het onderwerp echt niet alles bekend gemaakt wordt maar het is nu gewoon warrig en onjuist.

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
IceStorm schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:28:
[...]

Naast de al genoemde punten, heeft Ubisoft echt tegenover Tweakers aangegeven dat er voor kopers van de Join or Die editie een passende oplossing gezocht wordt? Zo ja, had er dan niet nog iets meer info uit 1e hand gevraagd kunnen worden?

Het is (en blijft) op deze manier gewoon een heel onduidelijk artikel dat voor verwarring zorgt. Ik snap best dat gezien het onderwerp echt niet alles bekend gemaakt wordt maar het is nu gewoon warrig en onjuist.
Ik weet niet of ze dat tegenover de redactie hebben aangegeven maar ik heb in iedergeval een mailtje gehad van MyCom dat ze mij wel de digital content leveren maar dat ik geld terug krijg (in de vorm van een kortingsbon) voor de comic boek en medaillion. Dus Ubisoft heeft wel degelijk een oplossing gezocht met de retailers.

Nothing to see here!

• Joost
IceStorm schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:28:
[...]

Dat is inderdaad wat Ubisoft tegenover ons aangaf. Voor de rest had dit inderdaad duidelijker gekund, maar lastig in dit geval was dat een andere redacteur Ubisoft sprak dan ik. Achteraf had ik dat beter zelf zo gekund, maar soms gaan dingen net even wat chaotischer dan gepland.

Verder zie ik niet echt in op welk punt het stuk onduidelijk zou zijn. Wat zou je bijvoorbeeld nog van Ubisoft willen weten?

• IceStorm

IceStorm

Ik snap dat het typisch een onderwerp is waar wat chaos over ontstaat. Ik had bij een reactie van Ubisoft graag nog wat meer info gehad over het compenseren van pre-orders.

Wat ik in het artikel echt nog mis is dat het 'enkel' de Benelux versies zijn die gestolen zijn (en wat losse Duitse volgens mij) maar ik zou de ongeldige EAN's ook vermelden.

• Joost
IceStorm schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:41:
Ik snap dat het typisch een onderwerp is waar wat chaos over ontstaat. Ik had bij een reactie van Ubisoft graag nog wat meer info gehad over het compenseren van pre-orders.

Wat ik in het artikel echt nog mis is dat het 'enkel' de Benelux versies zijn die gestolen zijn (en wat losse Duitse volgens mij) maar ik zou de ongeldige EAN's ook vermelden.
De ongeldige ean's weet ik niet en ik vind die voor het artikel ook niet superrelevant. Dat het om de Benelux-versies ging had ik er natuurlijk wel bij moeten zetten, dat heb ik er nu aan toegevoegd.

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
Joost schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:32:
[...]

Dat is inderdaad wat Ubisoft tegenover ons aangaf. Voor de rest had dit inderdaad duidelijker gekund, maar lastig in dit geval was dat een andere redacteur Ubisoft sprak dan ik. Achteraf had ik dat beter zelf zo gekund, maar soms gaan dingen net even wat chaotischer dan gepland.

Verder zie ik niet echt in op welk punt het stuk onduidelijk zou zijn. Wat zou je bijvoorbeeld nog van Ubisoft willen weten?
Ik denk niet dat het verschil had gemaakt wie Ubisoft had gesproken (in dit geval ikzelf dus). Ubisoft wist (weet) eigenlijk nog niet precies hoe ze het gaan doen, maar snapt wel dat ze die mensen niet kunnen laten zitten. Wat een 'passende oplossing' is, weten ze dus zelf ook nog niet. Daar heb ik uiteraard naar gevraagd, maar daar wilden ze dus nog geen uitspraak over doen helaas...

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Pagina: 1