Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houstyn
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-07 15:14
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het internet op mijn laptop. (Een ASUS N56VM-S4107V) Toen ik de laptop kocht, zat er nog Windows 7 op maar ik heb na een aantal maanden Windows 8 aangeschaft. Ik was erg tevreden, afgezien dat het even wennen is met het niet aanwezig zijn van de Start-knop. Het internet deed het ook prima, zowel op school als thuis. Na enkele dagen kreeg Windows 8 een update, en sinds die update doet mijn internet het niet meer. Ik ontvang het internet zowel op school als thuis, maar als ik bijvoorbeeld Chrome open, staat er ''wachten op google.com'' onderaan het scherm. (google als voorbeeld) Ook de trackpad doet het niet meer volledig. Zo kan ik niet meer inzoemen of scrollen met twee vingers.

Ik heb al vele dingen uitgeprobeerd en ik denk dat ik weet waar het aan ligt. Volgens mij ligt het aan de software Intel (R) PROSet/Wireless SEStub Setup Program. Volgens mij is dat programma veroudert na de update en daarom heb ik de update gedownload. Maar wat ik nu als probleem heb is dat wanneer ik het installeer, ik aan het einde van de installatie een blauw scherm krijg met een foutmelding. Vervolgens wordt de laptop opnieuw opgestart.

Hebben andere mensen hier ook last van, of last van gehad? Heb ik gelijk dat het probleem aan deze software ligt of kan het iets anders zijn? En hoe moet ik het oplossen? Ik ben niet de beste met computers dus als je de oplossing weet, kan je het dan in stappen beschrijven asjeblieft? Dan blijft het ook voor mij overzichtelijk.

Alvast bedankt! _/-\o_

PS: Als er nog informatie nodig is over de specificaties of iets dergelijks, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480250

Verwijder het dergelijke programma of downgrade het. Zoek dan je wireless driver op internet en installeer het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houstyn
Heb ik gedaan, maar als ik die installeer krijg ik dus die foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
SES = Secure Easy Setup lijkt me? Gewoon uitzetten.. Kale driver installeren en Windows 8 de rest laten doen. Met kale driver bedoel ik dus dat je niet de utilities e.d. gaat installeren, maar dat je via de device manager alleen de device driver voor het apparaat installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funnyname
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-11-2023
misschien kun je de foutmelding weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houstyn
Afbeeldingslocatie: https://3hkagw.blu.livefilestore.com/y1pS4TOeI_Jp2lFPw3SMEN1199ShBR8Q7E3SMcmWviE2lWj55U0rqS_eGmTPxPEOpER1-QHJr59A3Xyeau2ewwW1EdLveFUkV3l/WP_20121119.jpg?psid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houstyn
Bedankt voor de reacties allemaal. johnkeates, zou je in stappen willen zetten hoe en wat ik moet doen precies? Zoals een linkje erbij naar de driver toe etc. Zoals ik al zei ben ik niet goed met computers en heb een iets duidelijkere uitleg nodig. Zou helemaal top zijn als je me ook hiermee kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funnyname
Je plaatje is niet zichtbaar helaas.
Kijk hier even voor een korte uitleg over driver installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houstyn
Vreemd, bij mij doet hij het wel.. Maar goed. Ik zal wel typen wat er staat:

:(
Er is een probleem met de computer en deze moet opnieuw worden opgestart. Er worden foutgegevens verzameld. Hierna wordt de computer opnieuw opgestart. (0% voltooid)

Als u meer wilt weten, kunt u later online zoeken naar deze fout: SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLED (nvlddmkm.sys)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funnyname
wat gebeurd er als je via deze site je driver update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houstyn
Ik kan hem niet updaten. Ik heb geen internet draadloos, maar ook niet met draad erbij.
Ik heb vanaf nu alles geprobeerd en niets heeft nog geholpen vanaf nu. Kan ik weet meer suggesties krijgen alsjeblieft? Anders zal ik toch moeten kiezen om iemand te betalen om het te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funnyname
Heb je inmiddels de juiste driver voor windows 8 gedownload (via een pc waar Internet wel werkt?)
Heb je de handmatige driver suggestie geprobeerd, ik had een link gegeven hoe dat moest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houstyn
Ja, en nu doet mijn trackpad het wel weer zoals eerst, maar mijn internet weigert nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funnyname
huh, die trackpad heeft r niets mee te maken .. vreemd probleem, lastig op te lossen zo op afstand ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houstyn
Ik dacht iets met de driver ofzo. Daar zorgt toch ook voor de trackpad? Maar goed, dan ga ik maar naar een winkel of iets dergelijks waar ze me kunnen helpen.. Bedankt alsnog ;-)
Pagina: 1