Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Suus1978
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-05 08:13
Hoi!

Mijn oude mp3-speler is aan vervanging toe (het geheugen is corrupt) en na twee slechte aankopen, hoop ik dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb eerst een Sansa Clip gekocht. Bepaald niet de mooiste speler, maar wel goedkoop, veel geheugen, leuke kleurtjes. Helaas heeft 'ie het nooit gedaan. Hij ging na de eerste poging al niet meer aan, zelfs resetten deed 'ie na een paar uur al niet meer. Teruggestuurd.

De volgende keuze was een Philips Ariaz 16 Mb. Erg mooie speler, degelijk, hij reageerde alleen erg langzaam. Dat is nog te overzien, maar de batterijduur is belachelijk kort, zeker niet de beloofde 26 uur. Na twee uurtjes was de batterij al half leeg. De tip van Philips: zet alle functies uit (zoals SafeSound en FullSound). Dat waren nou juist de extra's waarvoor ik ruim 100 wilde betalen voor deze speler. Ook teruggestuurd.

Nu weet ik het dus niet meer, maar hopelijk hebben jullie tips. Dit is voor mij belangrijk:

- Geen Apple (gelet op de hiervoor beschreven ervaringen met Philips en SanDisk vallen die ook af denk ik)
- Geheugen minimaal 8 liefst 16 Mb
- Lange batterijduur
- Bescheiden formaat (scherm max 3 inch)
- Shuffle moet werken (dus niet herhalen en bij voorkeur onthouden waar 'ie gebleven is)
- Touchscreen geen probleem, maar ik wil het volume en doorspoelen aan de buitenkant kunnen bedienen
- Geen echte harde eis, maar een mooi strak design en een andere kleur dan zwart zou leuk zijn :)

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Suzanne

• Suus1978
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-05 08:13
Ik zie net pas dat er een speciaal forum is voor aankoopadvies. Excuses, ik had dit niet gezien. Ik geloof niet dat ik dit bericht nog kan verwijderen, maar ik zal de vraag in elk geval elders posten.

Groeten,
Suzanne

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:43

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Volgende keer kun je het beter aangeven dmv een topic report (Rapporteer link hierboven), dat werkt beter :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.